Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti! Mreža si ti!

Oglašavanje

spot_img

ISPRATI

BUSINESS AND TRENDS: Saradnja sektora komunikacija i drugih ključnih sektora za razvoj poslovanja od izuzetnog je značaja!

Marketing mreža svake godine objavljuje seriju tekstova BUSINESS AND TRENDS, u kojima direktori agencija, direktori marketing i komunikacija ocenjuju godinu za nama i daju prognoze za narednu. Naša sagovornica ovoga puta bila je Ivana Vukić, menadžerka korporativnih komunikacija i javnih politika za Zapadni Balkan, PepsiCo.

Kako biste ocenili 2022. godinu u oblasti tržišnih komunikacija u Srbiji? Gde smo, a gde želimo da budemo?

Ove godine, ili makar veći deo iste, svedoci smo postepenog vraćanja u uobičajene lične i poslovne tokove. Uzimajući to u obzir, ove godine možemo primetiti i veći obim komunikacijskih aktivnosti, ali i veći broj dodatnih prilika koje smo nastojali da iskoristimo na najbolji mogući način nakon perioda delimične hibernacije. Ono što je konstanta i čemu uvek težimo je naša posvećenost da sve ono što radimo kao kompanija, komuniciramo jasno i precizno, a da je ujedno to svim našim ciljnim javnostima inspirativno i predstavljeno na zanimljiv način. Da poruke koje šaljemo imaju dodatnu vrednost i pozitivno deluju na naše potrošače.

Ko su changemakeri u advertising industriji u Srbiji?

Changemakeri su svi oni koji se usuđuju da budu drugačiji, tako da kreiraju pozitivan uticaj na okruženje. To se ne odnosi samo na advertajzing, već i na sve industrije generalno. TikTok može biti jedan od dobrih primera, kao platforma koja je na mala vrata uvela velike brendove koji su bili dovoljno vični da iskoriste momentum i preusmere svoj fokus, što je rezultiralo još većim poslovnim uspesima. Naravno, veoma je važno kakav sadržaj se plasira putem ovog, pa i svakog drugog kanala komunikacije. Zato smatram da je izuzetno važno saslušati, ceo tim i svakog pojedinca, i biti otvoren za nove ideje i predloge, jer to zaista ne iziskuje dodatne napore, a može doneti benefite na više nivoa.

Na koji način doprinosite razvoju struke (lično i kroz svoj rad u kompaniji)? 

Kako bismo kao kompanija postigli najbolje moguće rezultate, saradnja sektora komunikacija i drugih ključnih sektora za razvoj poslovanja je od izuzetnog značaja – treba da razgovaramo i da budemo otvoreni, jer se na taj način kreiraju adekvatne poruke. Smatram da sadržaj kreiraju eksperti koji rade u kompanijama, i jedino razgovorom, taj sadržaj možemo da oblikujemo u poruke koje našu kompaniju pozicioniraju na tržištu.

Trend koji će obeležiti 2023. godinu…

Definitivno društveno odgovorne aktivnosti – to je trend koji će obeležiti i 2023. i budućnost. Bilo da je reč o zaštiti životne sredine, inkluziji i rodnoj ravnopravnosti ili nečem trećem, biti društveno odgovoran, transparentan i etičan prema okruženju treba da postane i više od samog trenda, jer to je ono što i naši potrošači u krajnjoj liniji i očekuju od nas.

Od 2023. očekujem… 

Da podstakne napredak i uveri nas da je pozitivan stav neizostavan deo svakog uspeha.

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!