Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Za muškarce, ne za dečake. Za žene, ne za devojke.

Agencija McCann Beograd već sedam godina radi kampanje za kultni brend Schweppes i to ne samo za tržište Srbije, već i šireg regiona. Posle uspešnih spotova “Šefica” i “Venčanje”, ovog proleća pred nama je potpuno nova kampanja. Komunikacija je bazirana na platformi “Za muškarce, ne za dečake”, odnosno “Za žene, ne za devojke” koja je originalno razvijena u južnoj Americi.
“Za nas, ovo je bio jedan od najbržih i najkvalitenijih odgovora na spontani brif. U svemu što zajedno radimo za Schweppes oseća se ljubav agencije prema brendu, a ova kreativna rešenja su odličan primer dobre i jake veze koju agencijski tim ima sa našim brendom“, izjavila je Sonia Micu, Senior Brand Manager Adults za Centralnu i Južnu Evropu u kompaniji Coca-Cola.
Zadatak agencije bio je da na zadatu kreativnu ideju uradi serijal intrigantnih TV spotova. Tako su nastale četiri zanimljive mini-priče koje će se emitovati u 23 zemlje širom Evrope. Na našim TV stanicama trenutno su aktuelni spotovi “Vojnici” i “Dečak”.

“Izazov je uraditi nešto originalno na već zadatoj kreativnoj poruci koja je razvijena na potpuno drugom tržištu. Cilj je bio da nađemo zanimljive, jednostavne mikro-dramske situacije koje će dočarati duh Schweppes-a. Najteže, ali i najinspirativnije bilo je traganje za situacijama i porukama koje su sa jedne strane provokativne i pomalo drske, ali sa druge uvek zadržavaju sofisticiranost i eleganciju koja je svojstvena ovom brendu”, rekla je Dubravka Petrović, Senior Copywriter u agenciji McCann Beograd.
Kampanju dopunjavaju adaptirani vizuali, oglasi i bilbordi, sa provokativnim, lokalno razvijenim porukama. Spotove je režirao Đorđe Jovanović, a produkciju je radila produkcijska kuća “Le Spot”.

Kreativci: Dubravka Petrović, Lidija Milovanović i Ana Rodić
Kreativni direktor: Vladimir Ćosić
Strateški planer: Katarina Jovanović
Account: Jelena Mihajlović
Reditelj: Đorđe Jovanović
Produkcija: LeSpot

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!