Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Preporučujemo

#WakeUpCall: Svi moramo biti deo rešenja!

Marketing mreža iz dana u dan prati situaciju u državi u vezi sa širenjem virusa COVID-19. Tim povodom pokrenuli smo kampanju #WakeUpCall i uz nesebičnu podršku kompanija-donatora obezbedili prehrambene pakete za samohrane roditelje, porodice bez osnovnih primanja i beskućnike, koje naši volonteri svakoga dana distribuiraju najugroženijima. Jedna od kompanija koja se uključila i podržala akciju je Mlekara Šabac A.D., a naša sagovornica ovoga puta bila je Maja Bađin Georgijević, menadžer korporativnih komunikacija.

Zašto je za kompanije važno da u ovom trenutku budu solidarne i pokažu humanost na delu? U kojoj meri kompanije treba da budu oslonac građanima u krizi?
Pandemija COVID-19, predstavlja ozbiljnu i dugoročnu pretnju po zdravlje i život svih, bez razlike. Upravo takva situacija učinila je da većina ljudi širom sveta shvati i pokaže da su solidarnost i istrajnost ključni u borbi protiv ovog virusa. Pojedinci, organizacije ili kompanije – svi moramo biti deo rešenja, kako bismo osigurali da zajednice u kojima živimo i radimo opstanu i izađu iz ove krizne situacije sa posledicama koje neće biti društveno ili ekonomski katastrofalne. Život i privreda ne smeju stati, zbog čega njeni snažniji delovi treba da budu oslonac i sigurnost ugroženijima. Sada se, na delu, može videti da li je društvena odgovornost zaista stub poslovanja kompanije i organizacije, ili je to samo deo vrednosti o kojima se priča.

Zašto se Vaša kompanija priključila akciji #WakeUpCall?
Danas, kao i decenijama unazad pitanje društvene odgovornosti u Mlekari Šabac predstavlja ne samo obavezu, već i primer dobre tradicije. Smatrali smo da treba reagovati odmah po proglašenju vanrednog stanja i ne čekati poziv, tako da je #WakeUpCall nešto što je došlo kada smo mi već uveliko organizovali pomoć onima kojima je u tom trenutku bila potrebna. Za nas društvena odgovornost ne sme biti slovo na papiru ili trend, već svest o dužnosti da pomognemo. Samim tim, kako je to stvarni stub našeg poslovanja, nismo imali dilemu da odmah po proglašenju vanredne situacije treba da pružimo pomoć gde je bila potrebna, ali i da se odazovemo na poziv poput inicijative Marketing mreže.

Da li je društvena odgovornost jedan od temelja post-kovid društva?
Za Mlekaru Šabac, za sve nas koji tu radimo i stvaramo, društvena odgovornost je redovna aktivnost i tako će ostati i po prestanku direktne opasnosti od pandemije COVID-19. Verujemo i nadamo se da i mnoge druge kompanije na sličan način shvataju društvenu odgovornost. Suština svakako ostaje u razumevanju da su solidarnost i briga o drugima put ka održivoj budućnosti, i to važi za sve nas.

Zašto kompanije ne smeju da stanu sa komunikacijom sa potrošačima i koje su potencijalne posledice ne-komunikacije u ovom trenutku?
Sve vrste komunikacija su izuzetno važne inače, ali do posebnog izražaja dolaze upravo u ovakvim vremenima globalne krize koja pogađa sve. Sa jedne strane, od izuzetnog značaja je interna komunikacija sa zaposlenima – jer je neophodno uveriti ih da će biti sigurni i zaštićeni od svojih poslodavaca u kriznim situacijama. Sa druge, neophodna je i spoljna komunikacija sa svim javnostima od značaja, sa jasnim slanjem poruke da je kompanija tu, da je i dalje deo iste zajednice i da će kao suštinski član te zajednice dati sve od sebe da pokaže svoju solidarnost. To je osnova, a sve ostale poruke se vezuju za to.

Moguće posledice nekomunikacije ili slabe i neadekvatne komunikacije, u ovakvim vremenima mogu biti dalekosežne i potencijalno štetne za dalji rad kompanija. U suštini sve se svodi na pitanje kakvu poruku šaljete? Ako poruke nema ili je nejasna, kompanija na taj način rizikuje da izgleda kao da sebe ne vidi jasno kao člana zajednice u kojoj posluje. Vreme obično pokaže koliko ozbiljne mogu biti posledice nesnalaženja u kriznim komunikacijama.

Mnoge kompanije zamrzle su svoje marketinške budžete i odložile kampanje – da li je to, po Vašem mišljenju, trenutno rešenje ili dugoročan problem?
To zavisi kako ko na marketinške budžete gleda u ovoj situaciji. Na primer, mi u Mlekari Šabac smo odlučili da sredstva iz budžeta koja su bila namenjena za promociju novih voćnih jogurta, u celosti preusmerimo na naše društveno-odgovorne aktivnosti. Samo tu je u pitanju 100.000 evra – sredstva, koja smo preusmerili u svrhu pomoći onima kojima je sada pomoć najpotrebnija. Tako smo dostavili pomoć zaposlenima u institutu Torlak, zaposlenima u KCS – Klinici za infektivne i tropske bolesti, zaposlenima u bolnici Šabac, Vojsci Srbije, penzionerima Mlekare Šabac, beogradskim penzionerima preko Banke hrane, Marketing mreži za dalju distribuciju ugroženima itd.

Iako je FMCG industrija odložila svoje kampanje, jer u ovo doba godine većina poziva na aktivaciju van domova, činjenica je i da je online situacija značajno drugačija, jer upravo tamo ljudi tragaju za sadržajima koji će im ispuniti vreme koje provode u kući i u tome leži veliki potencijal za marketing.

Ultimativno, za dobru, integrisanu i kontinuiranu komunikaciju sa partnerima i zajednicom u kojoj poslujete ne treba puno, jer smo našom digitalnom kampanjom Svim srcem uz vas #ostanikodkuće povezali sva tržišta na kojima poslujemo od prostora ex-YU, preko Bugarske do Rusije. Na taj način nastavljamo da radimo i da budemo aktivni u potpunoj solidarnosti sa našim zaposlenima, našim distributerima, partnerima i kupcima, kao i svim članovima zajednice čiji smo deo. Mi verujemo i osećamo da je to i jedini ispravan način.

Marketing mreža poziva sve svoje čitaoce da budu odgovorni prema sebi i ljudima u svojoj okolini i #ostanukodkuće.

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koliko je kreativna industrija važna za razvoj privrede Srbije?

Oceni tekst

5,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime

Molimo unesite Vaš komentar!