#WakeUpCall: Snaga kompanije i potreba za podrškom sada je vidljivija više nego ikada!

Marketing mreža iz dana u dan prati situaciju u državi u vezi sa širenjem virusa COVID-19. Tim povodom pokrenuli smo kampanju #WakeUpCall i uz nesebičnu podršku kompanija-donatora obezbedili prehrambene pakete za samohrane roditelje, porodice bez osnovnih primanja i beskućnike, koje naši volonteri svakoga dana distribuiraju najugroženijima. Jedna od kompanija koja se uključila i podržala akciju je Marbo Product, a naša sagovornica ovoga puta bila je Ljiljana Radosavljević, menadžer korporativnih komunikacija i javnih politika kompanije PepsiCo za tržišta Zapadnog Balkana.

Zašto je za kompanije važno da u ovom trenutku budu solidarne i pokažu humanost na delu? U kojoj meri kompanije treba da budu oslonac građanima u krizi?
Snaga kompanije i potreba za podrškom je sada vidljivija više nego ikada. Okolnosti koje su nas sve iznenada zadesile diktirale su dinamiku odluka, konkretnih akcija i delovanja. Od samog početka je bilo jasno da moramo biti deo šireg delovanja, a u cilju zaštite i naših zaposlenih, kao i celokupne zajednice. Kao korporativni građanin, naša uloga je šira i veća, te se spremnost na akciju kada je u pitanju bezbednost i zdravlje našeg kolektiva, održavanje kontinuiranog lanca snabdevanja, podrška državnim institucijama i zajednici, ne dovodi u pitanje. Fokusirali smo se na neophodnosti i najvažnije potrebe, ukratko kompanija PepsiCo živi svoju svrhu, dajući vetar u leđa sada kada je najpotrebnije.

Zašto se Vaša kompanija priključila akciji #WakeUpCall?
Za nas je bilo važno da se što pre prepoznaju potrebe i kreiraju najefikasniji lanci podrške kojima možemo da se priključimo i doprinesemo. Sa Marketing mrežom smo dugogodišnji partneri na različitim platformama, i naša saradnja je zasnovana na poverenju i pouzdanosti, što je u ovim okolnostima važno istaći. Kampanja #WakeUpCall je pored konkretne pomoći i glasna u podizanju svesti o potrebama, dodatno podržana snažnom organizacijom i logistikom koja okuplja i druge kompanije iz različitih segmenata, što potvrđuje partnerstvo i solidarnost na delu.

Da li je društvena odgovornost jedan od temelja post-kovid društva?
Krizne situacije ne bi trebale biti okolnosti u kojima će se kompanije utrkivati u pomoći i materijalizovati svoje poslovanje na tako postignutim rezultatima. Svest o društveno odgovornoj ulozi se kreirala i pre ove krize i svakako jača iz godine u godinu kako se razvija i svest potrošača, ali nažalost krize su se pokazale kao največi pokretač u građenju te svesti kako kod kompanja, tako i kod potrošača.

Zašto kompanije ne smeju da stanu sa komunikacijom sa potrošačima i koje su potencijalne posledice nekomunikacije u ovom trenutku?
Potrošači su više nego ikada upućeni na sve izvore informacija i na medije, želimo da im kažemo da smo tu, da smo angažovani i u segmentu proizvodnje koja je bezbedna i stabilna, ali i u segmentu transporta, disitribucije i snabdevanja. Važno je istaći da je briga o našim zaposlenima i njihovim porodicama apsolutni prioritet! Naša kompanija ima jasan cilj a to je održivost poslovanja tako da svi zaposleni imaju puno radno vreme, da isplaćujemo 100% zarada i dodatno dajemo podsticaje kolegama koji su na terenu u vanrednom stanju. Naša proizvodnja nije stala, svi vredno i bezbedno radimo da na policama supermarketa ima omiljenih Marbo proizvoda.

Mnoge kompanije zamrzle su svoje marketinške budžete i odložile kampanje – da li je to, po Vašem mišljenju, trenutno rešenje ili dugoročan problem?
Okolnosti su takve da u ovakvom ambijentu već uveliko spremne kampanje ne mogu da se realizuju. Sredstva namanjena tim kampanjama biće preusmerena na druge potrebe. Svakako da kada se situacija stabilizuje, biće potrebno da revidiramo planove, ciljeve i rokove, ali nastavak uobičajenog poslovanja je naš cilj.
Nažalost, Chipsy kampanje koje su usmerene na fudbal i koje su svima veoma poznate i koji svi obožavaju, biće odložene za neku drugu priliku, dok ćemo za kampanje poput Chipsy Agro Akademijie naći nove kanale i mehanizme da je sprovedemo, a unećemo i novine i time osvežiti ovaj format. Ovo je vreme u kojem je kreativnost i te kako cenjena veština, a mi ćemo upotrebiti naše iskustvo i potencijale da naše aktivnosti prilagodimo okolnostima.

Marketing mreža poziva sve svoje čitaoce da budu odgovorni prema sebi i ljudima u svojoj okolini i #ostanukodkuće.


Oceni tekst

4,00 od 5
Loading...

Komentari