Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Preporučujemo

#WakeUpCall: Društvena odgovornost temelj je svakog uspešnog poslovanja!

Marketing mreža iz dana u dan prati situaciju u državi u vezi sa širenjem virusa COVID-19. Tim povodom pokrenuli smo kampanju #WakeUpCall i uz nesebičnu podršku kompanija-donatora obezbedili prehrambene pakete za samohrane roditelje, porodice bez osnovnih primanja i beskućnike, koje naši volonteri svakoga dana distribuiraju najugroženijima. Jedna od kompanija koja se uključila i podržala akciju je MARS, a naša sagovornica ovoga puta bila je Vanja Vagić, Corporate Affairs Manager u Mars Baltic Balkan Adriatic.

Zašto je za kompanije važno da u ovom trenutku budu solidarne i pokažu humanost na delu? U kojoj meri kompanije treba da budu oslonac građanima u krizi?
Smatramo da kompanije imaju veliku odgovornost u ovim neobičnim okolnostima i da je neophodno da svi damo svoj doprinos u borbi da se situacija u svetu što pre vrati u normalu. I taj je cilj moguće dostići samo ako budemo brinuli o dobrobiti svih. Na prvom mestu zdravlju naših saradnika čime štitimo i članove njihovih porodica i najširu zajednicu. Za dobrobit svih radimo i onda kada se pobrinemo da su naši proizvodi dostupni u svakom trenutku, ali i onda kada u ovakvim situacijama pružimo pomoć onima kojima je ona najpotrebnija.

Zašto se Vaša kompanija priključila akciji #WakeUpCall?
Kompanija Mars izdvojila je na globalnom nivou 20 miliona dolara u novcu i proizvodima za podršku stotinama zajednica u kojima živimo i poslujemo, kao i za zajednice od kojih nabavljamo sirovine. Stava smo da smo svi zajedno u ovome i mi kao kompanija u porodičnom vlasništvu želimo da damo svoj doprinos za pomoć najugroženijim grupama stanovništva. #WakeUpCall akcija upravo je spojila sve ono čemu i mi težimo – humanost i solidarnost na delu i zajedničko delovanje kako bi se pomoglo onima kojima je najpotrebnija pomoć. Hvala na prilici i na svom uloženom trudu da nas okupite i da paketi proizvoda svih okupljenih kompanija stignu na prave adrese.

Da li je društvena odgovornost jedan od temelja post-kovid društva?
Društvena odgovornost temelj je svakog uspešnog poslovanja pogotovu ukoliko želite da bude na duge staze. Bez brige i promišljanja o tome kako ono što radite danas doprinosi boljem sutra nemate se mnogo čemu nadati u budućnosti. U tom svetlu, kovid se može posmatrati kao reset za sve one koji se do sada nisu vodili održivim razvojem, a post-kovid kao šansa koja se ne propušta da to isprave.

Zašto kompanije ne smeju da stanu sa komunikacijom sa potrošačima i koje su potencijalne posledice nekomunikacije u ovom trenutku?
Kao i u odnosu sa nekom vama bliskom osobom, tako i u odnosu sa omiljenim brendom – kada vam je najteže baš tada vam je i najvažnije da su tu. Da vas razumeju kako se osećate, kažu nešto što bi vas utešilo i umirilo, urade nešto da vam pomognu ili vas oraspolože. Takvo ponašanje je nešto što se ne zaboravlja, čini vašu povezanost još čvršćom. Naravno, ukoliko se opredelite za nekomunikaciju u kriznim situacijama možete rizikovati da vam se desi suprotan efekat. Da vam potrošači zamere, da izgubite poverenje koje se ne stiče lako, ali se nažalost lako može izgubiti.

Mnoge kompanije zamrzle su svoje marketinške budžete i odložile kampanje – da li je to po Vašem mišljenju, trenutno rešenje ili dugoročno problem?
Mogu biti i jedno i drugo. I trenutno rešenje i dugoročno problem. I najčešće i idu u paketu. Ali, sve je to razumljivo. Mnoge kompanije suočile su se sa velikim gubicima i prioritet im je bio da očuvaju likvidnost, zadrže radna mesta. Nažalost, u takvim situacijama marketinški budžeti često stradaju. To svakako nije optimalno rešenje, ali nekada nema mnogo izbora. Sa druge strane, ukoliko ima iole šanse da marketinški budžeti ne budu “žrtveno jagnje”, treba se za to boriti. Svi dobro znamo da su krize i pretnja i šansa. Šansa da pokažete da vrednosti vašeg brenda nisu samo proklamacija već da ih vi zaista živite. U odnosu sa zaposlenima, partnerima, potrošačima. I takav pristup će vam uzvratiti upravo onim što ima dugoročno pozitivan efekat na vaše poslovanje, a to je lojalnost.

Marketing mreža poziva sve svoje čitaoce da budu odgovorni prema sebi i ljudima u svojoj okolini i #ostanukodkuće.

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koliko je kreativna industrija važna za razvoj privrede Srbije?

Oceni tekst

3,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime

Molimo unesite Vaš komentar!