Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

U reklami simbolično označeno zaključenje akvizicije!

SVET – Microsoft je već počeo s marketinškim aktivnostima, pa je tako na YouTubeu osvanula i prva reklama za Nokia uređaje nakon akvizicije, a koja najavljuje novu kampanju pod nazivom #MoreColorfull.
U reklami se pojavljuju novi modeli Nokia uređaja, ali, ono što je vrlo specifično – bez njihovih naziva. Video se završava samo sa Microsoft logotipom, čime je na neki način i simbolično označeno zaključenje akvizicije.
Međutim, to ne znači da ime Nokia upotpunosti nestaje, kao što se ranije nagađalo. Sudeći prema Nokia odgovorima na upite korisnika Twittera, Microsoft je licencirao Nokia brend na još neko vreme, što znači da će se poznato ime zadržati na novijim serijama kao što su Lumia i Nokia X.

Izvor: TWN

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!