Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

To volim!

Kada kompanija ima proizvode koji u sebi spajaju tradiciju i inovativne tehnologije, a ciljna grupa je najšira moguća, osmišljavanje vizuelnog identiteta i strategije komunikacije izazov je i za iskusne dizajnere, PR menadžere i marketinške stručnjake. Ovakav izazov je dizajneru grafike Bojani Ninković, PR agenciji Headline, Jovici Tišmi i ostatku kreativnog tima postavila pekarska industrija „AS – Braća Stanković“ iz Begaljice.
Za samo 12 godina porodična firma izrasla je u jednog od najvećih proizvođača pekarskih proizvoda u Srbiji, a u novu fazu, koja je zahtevala kompletan rebranding, ulazi sa „superstarom“ – VitAS, hlebovima od naklijalog zrna pšenice, veće nutritivne vrednosti i bez aditiva.
Ceo asortiman je, radi lakše komunikacije, podeljen u tri kategorije – „classic“, „premium“ i „snack“. Svaka od ovih kategorija obraća se posebnoj ciljnoj grupi. „Classic“ je namenjen ljudima koji se vezuju za tradicionalne proizvode, „premium“ je za potrošače koji se ne libe da probaju nešto novo i pre svega zdravo, dok je kategorija “Snack” idealna za sve koji nemaju vremena za klasične obroke, pa im upakovana peciva, kroasani ili konditorski proizvodi dobro dođu da utole glad „na brzinu“. U skladu sa ovim kategorijama, osmišljene su i PR i BTL aktivnosti.
Najšira javnost i mediji do skoro nisu bili informisani o Pekarskoj industriji „AS – Braća Stanković“. Novinari su se sa pekarima iz Begaljice upoznali na najslađi mogući način – kroz čuvene „Kikindske štrudle“ sa makom i sa orasima.
Simpatični pekar sa logotipa Pekare AS otišao je u zasluženu penziju, a „AS – Braća Stanković“ sada se prepoznaju po dizajnu logoa koji i bojama i oblikom definiše savremenu kompaniju koja pekarstvu pristupa sa najnovijim svetskim iskustvima, što garantuje da su proizvodi iz Begaljice vrhunskog kvaliteta, proizvedeni od probranih sastojaka. Ambalaža je, takođe, pažljivo osmišljena, pa će proizvodi Pekare AS biti lako uočljiva, “odevena” u atraktivne boje, dok će kupci istovremeno kroz transparentni deo moći da vide kako izgleda ono što će im se naći na trpezi.
Novi vizuelni identitet kompanije i modernu redizajniranu ambalažu kupci već imaju prilike da vide u maloprodajnim objektima širom Srbije, a pored marketinške i PR kampanje koje obuhvataju različite kanale komunikacije u planu je i unapređenje samih prodajnih mesta. Brendiranjem i opremanjem polica u većim prodajnim lancima dodatno će se pospešiti komunikacija sa ljubiteljima kvalitetnih pekarskih proizvoda.
Pod sloganom „To volim“ – Pekarska industrija „AS-Braća Stanković“ zakoračila je u novu eru svog poslovanja.

Autor teksta: agencija Headline

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!