Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Da li ste spremni za HR revoluciju?

Odbrojavanje je počelo. Vrhunski HR stručnjaci kompanija „Disneyland Paris“, „Gasprom International“, „Air France“, „eBay and PayPal“, „BP Europe“, „Hewlett Packard“, „Nomura“, „Marriott International“ predstaviće, 26. marta ove godine na događaju “HR Experience II” u hotelu Zira u Beogradu, najnovije trendove, izazove i svoja iskustva u rada u oblasti ljudskih resursa.
„Radujem se dolasku u Beograd i razmeni znanja sa domaćim stručnjacima. Događaj kao što je HR experience brendira Beograd kao aktivnog učesnika u kreiranju trendova u oblasti ljudskih resursa. Biće mi zadovoljstvo da sa okupljenima podelim saznanja do kojih sam došao u toku svog rada za kompaniju Disneyland Paris“, izjavio je Jean-Noel, HR direktor, Talent, Reward and Employer branding, Disneyland Paris.
Agencija „The P. World“, glavni organizator događaja „HR Experience II“, odlučila je da napravi korak dalje i da, nakon uspešno održanog „HR Experience I“, lokalnim ekspertima predstavi još jednu u nizu, razmenu znanja u oblasti ljudskih resursa. Svetski HR stručnjaci, u toku jednodnevnih interaktivnih predavanja, vežbi i diskusija, razmeniće sa domaćim profesionalcima znanja u vezi sa najrazličitijim pitanjima iz oblasti ljudskih resursa. Novi trendovi, uspešno vođenje virtuelnih timova 21. veka, njihova uloga u održavanju uspešnog poslovanja, izgradnja poverenja u organizaciji, najbolje strategije da vašu kompaniju učinite izborom novih talenata, otkrivanje neverovatne moći srećno zaposlenih, kao i kreiranje snažnog korporativnog identiteta kroz njihovo učešće i važnost motivisanja za potpun uspeh cele organizacije – samo su neke od tema koje će biti obrađene tokom jednodnevne konferencije „HR Experience II“.
„Sektor ljudskih resursa je od presudnog značaja za razvoj svake organizacije i preduzeća i predstavlja izuzetno bitan segment, jer se fokusira na ljude koji individualno i timski doprinose ostvarenju biznis ciljeva organizacije. Zato nam je bitno da dovedemo ljude iz najvećih svetskih kompanija, jer se iza njihove neverovatne produktivnosti, uspešnih strateških poteza, stoji, pre svega, dobra interna komunikacija, neverovatne HR strategije i zadovoljni zaposleni koji su direktno zaslužni za planetarne uspehe u poslovanju, koji ove kompanije čini jednim od najmoćnijih brendova današnjice“, rekao je za Marketing mrežu generalni direktor agencije „The P. World“ Kosta Petrov.
Konferencija „HR experience II“ nudi jedinstvenu priliku da povećate produktivnost i efikasnost u vašem preduzeću, da od vodećih ljudi globalnih kompanija saznate nove taktike povezivanja zaposlenih i pomognete im da ispune svoj puni potencijal. Еkskluzivni partner događajaјa „Asocijacija HR Profesionalaca“. Ekskluzivni medijski prijatelj projekta – dnevne novine Press; medijski prijatelji projekta: Marketing mreža, Infostud, Belgrade in your pocket, Belgrade info box, Radio 3, Na dlanu.com, City, Profit, Biznis i finansije, E kapija, Market, Economy, Hit music FM.
Za više informacija posetite: www.thepworld.com.

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

2 KOMENTARA

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!