Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Stari model liderstva je odumro!

Robin Sharma, jedan od najcenjenih menadžerskih konsultanata, govori o novom modelu liderstva, može li se u doba krize biti dobar vođa, koja je razlika između običnog menadžera i vođe, ali i šta možemo očekivati 20. februara na seminaru u Zagrebu.

Šta vas je motivisalo da napišete prvu knjigu „Kaluđer koji je prodao svoj Ferrari“?
Ideja za pisanje ove knjige rodila se iz mojih unutrašnjih borbi. Bio sam uspešan advokat i ostvario sve ono što od nas društvo traži da bismo bili sretni i ispunjeni, ali ja sam uprkos tome osećao prazno i jadno. Stoga sam prionuo na učenje i tražio odgovor na pitanje – šta je to što uspešne ljude čini uspešnima? Primenivši sve što sam naučio transformirao sam svoj život te sam napisao prvu knjigu kako bih to dragoceno znanje podelio sa svima koji žele menjati svoje živote.

Novi model vođenja o kome podučavate, zaista se razlikuje od onog čemu se podučavalo nekad?

Stari model liderstva je odumro. Novo znanje u koje možete naći u knjizi “Vođa bez titule” pomoći će vam da transformirate svoju poziciju žrtve u poziciju lidera na privatnom i poslovnom planu. “Možete biti žrtva ili pokazati šta znači liderstvo. Ali ne možete činiti oboje.” Vođa bez titule svestan je da je svaki posao važan i da ga bez obzira na poziciju na kojoj radite u kompaniji, možete delovati poput Picassa – savršeno i time pridoneti mnogo u svom kolektivu.

Može li se u doba krize biti dobar vođa? Što je osnovna razlika između običnog menadžera i vođe?
Ono što čini velikog vođu nije način na koji se ponaša kada je sve dobro već naprotiv, onda kada se sve raspada. U teškim uslovima svi imamo izbor: biti sićušne žrtve ili demonstrirati kvalitete vođe kao što su strast, autentičnost, upornost, majstorstvo u poslu koji obavljate i umeće biti na usluzi drugima.
Ljudi koji se ponašaju kao žrtve se boje promena dok su lideri inspirisani njima. Zato je dobro iskoristiti promene i uvek tražiti nove prilike, umesto da se fokusirate na problem. Čak i onda kada su drugi kritični i negativni, ostanite pozitivni i fokusirani.

Vaša filozofija pokrenule je pet miliona ljudi u raznim kompanijama, koje bi to bile ideje koje pomažu svima?

Sanjajte velike snove ali započnite malim koracima. Ideje bez ostvarenja su bezvredne. Postignite savršenstvo u izgradnji odličnih timova. Razlikujte “biti zauzet” od “biti produktivan”. Postizanje vrhunskih rezultata ima više veze sa “ne” nego stalnim “da”. Uspjeh prestaje onda kada uspešni ljudi prestanu raditi stvari koje su radili da bi postali uspešni. Pomaganje drugima da postanu uspešni čini vas još uspešnijima. Posao lidera je stvoriti nove lidere. Jedini neuspeh je odustajanje. To su neke od ideja koje čine deo moje filozofije.

Na koji način menadžeri mogu motivisati ljude u ovim kriznim vremenima kad se tako lako izgubi kurs?
Pronalaskom svrhe u onome što radimo i zašto radimo je ključ. Jednom kad se povežemo sa “moćnim zašto” postajemo uzbuđeniji i motivisaniji. Tajna strasti je svrha. Kada osećate da ispunjavate svoju svrhu, rezultati se počinju manifestovati u stvarnosti.

I šta možemo očekivati 20. februara na seminaru u Zagrebu?
Iskrenu i moćnu prezentaciju sa praktičnim idejama koje pomažu poslovnim ljudima da čine najbolje što znaju na putu ostvarenja u svojim karijerama, da dominiraju industrijom u kojoj rade i da žive život pišući istoriju.

Autor teksta: Dhar media

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!