Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Šta je brend i kako izgraditi njegovu reputaciju?

Snaga brenda, pre svega, zavisi od pozicije koju on ima u svesti potrošača u odnosu na ostale, iste ili slične, brendove. Poznavanje i razumevanje emocionalnih potreba i želja ciljne grupe danas predstavlja ključ uspeha jednog brenda/kompanije. To najbolje pokazuje naslov jednog od članaka u Wall Street Journal pod nazivom „Zbogom, ponudo i potražnjo!“
Šta sve čini brend i kako izgraditi njegovu reputaciju pogledajte u zanimljivom videu ispod.

OGLAŠAVANJE

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

1 KOMENTAR

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!