Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Šta je brend i kako izgraditi njegovu reputaciju?

Snaga brenda, pre svega, zavisi od pozicije koju on ima u svesti potrošača u odnosu na ostale, iste ili slične, brendove. Poznavanje i razumevanje emocionalnih potreba i želja ciljne grupe danas predstavlja ključ uspeha jednog brenda/kompanije. To najbolje pokazuje naslov jednog od članaka u Wall Street Journal pod nazivom „Zbogom, ponudo i potražnjo!“
Šta sve čini brend i kako izgraditi njegovu reputaciju pogledajte u zanimljivom videu ispod.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

1 KOMENTAR

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!