Na šestom Weekend media festivalu dodeljene su regionalne SoMo Borac nagrade koje prepoznaju najbolje u društveno mrežnim i mobilnim kategorijama. Webtise, social media agencija iz Beograda, osvojila je SoMo Borac nagradu za najbolji viralni video u kategoriji „Viralni blokbaster“ i time ovo prestižno priznanje donela u Srbiju.
Ove godine po prvi put, festival u Rovinju uveo je i takmičarski deo, „SoMo borac“ nagradu za najbolje radove u oblasti Social Media i digitalnih komunikacija, a za nagradu konkurisalo je preko 100 radova agencija iz regiona u nekoliko kategorija.
„Još jednom se pokazalo da ideje i kreativnost nemaju granice“ rekao je Nikola Andrić, kreativni direktor agencije Webtise. Nagrađeni rad, koji je bio najava za prošlogodišnji Pride Week, u formi „flashmoba“, prikazao je venčanje dve devojke u centru Beograda. Video, koji je bio postavljen na društvenu mrežu YouTube, u roku od dva dana dostigao je 200 hiljada pregleda, nekoliko hiljada komentara i objave u skoro svim dnevnim novinama i televizijskim vestima, a u ta dva dana bio je glavna tema na društvenim mrežama poput Fejsbuka i Tvitera, čime je za minimalan budžet obezbedio klijentu maksimalnu vidljivost u medijima. Nagrađeni video pogledajte ispod:
Dobitnici SoMo Borac nagrade u drugim kategorijama su:
– SoMo Face (najbolja Facebook stranica): Ljubitelji kafe/Doncafe/Executive Group
– Aplikacija s velikim A (najbolja mobilna aplikacija): Erste mobilno bankarstvo/ErsteBank/Infinum
– Community manager godine: Mila Perović/HBO Adria/Jasno i Glasno
– Društveno mrežni mix: Kraš prehrambena industrija/Drap
– Rado viđen blog (najbolji blog): Neuralab/Neuralab
– SoMo Twit (najbolji Twitter profil): HBO Adria/Jasno i Glasno
– Hodam i gledam (najbolji mobilni site): Transparentno.hr/Financijska agencija/Vingd
– SoMo Gram (najbolji Instagram profil): Colours of Istria/Klaster sjeverozapadne Istre/Jasno i Glasno
– Kampanja za van (mobilna kampanja godine): GRAWE Hrvatska/Brlog
– Tablet štivo (tablet izdanje godine): 3Dmag/B.net/Jano i Glasno.