Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

SoMo Borac u Srbiji!

Na šestom Weekend media festivalu dodeljene su regionalne SoMo Borac nagrade koje prepoznaju najbolje u društveno mrežnim i mobilnim kategorijama. Webtise, social media agencija iz Beograda, osvojila je SoMo Borac nagradu za najbolji viralni video u kategoriji „Viralni blokbaster“ i time ovo prestižno priznanje donela u Srbiju.
Ove godine po prvi put, festival u Rovinju uveo je i takmičarski deo, „SoMo borac“ nagradu za najbolje radove u oblasti Social Media i digitalnih komunikacija, a za nagradu konkurisalo je preko 100 radova agencija iz regiona u nekoliko kategorija.
„Još jednom se pokazalo da ideje i kreativnost nemaju granice“ rekao je Nikola Andrić, kreativni direktor agencije Webtise. Nagrađeni rad, koji je bio najava za prošlogodišnji Pride Week, u formi „flashmoba“, prikazao je venčanje dve devojke u centru Beograda. Video, koji je bio postavljen na društvenu mrežu YouTube, u roku od dva dana dostigao je 200 hiljada pregleda, nekoliko hiljada komentara i objave u skoro svim dnevnim novinama i televizijskim vestima, a u ta dva dana bio je glavna tema na društvenim mrežama poput Fejsbuka i Tvitera, čime je za minimalan budžet obezbedio klijentu maksimalnu vidljivost u medijima. Nagrađeni video pogledajte ispod:

Dobitnici SoMo Borac nagrade u drugim kategorijama su:

– SoMo Face (najbolja Facebook stranica): Ljubitelji kafe/Doncafe/Executive Group
– Aplikacija s velikim A (najbolja mobilna aplikacija): Erste mobilno bankarstvo/ErsteBank/Infinum
– Community manager godine: Mila Perović/HBO Adria/Jasno i Glasno
– Društveno mrežni mix: Kraš prehrambena industrija/Drap
– Rado viđen blog (najbolji blog): Neuralab/Neuralab
– SoMo Twit (najbolji Twitter profil): HBO Adria/Jasno i Glasno
– Hodam i gledam (najbolji mobilni site): Transparentno.hr/Financijska agencija/Vingd
– SoMo Gram (najbolji Instagram profil): Colours of Istria/Klaster sjeverozapadne Istre/Jasno i Glasno
– Kampanja za van (mobilna kampanja godine): GRAWE Hrvatska/Brlog
– Tablet štivo (tablet izdanje godine): 3Dmag/B.net/Jano i Glasno.

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!