today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Samorefleksija je ključna za dobro poslovanje i napredak!

Povodom konkursa za osmu po redu dodelu nagrada KAKTUS by 1664 Blanc, pitali smo članove žirija – na šta će obratiti najviše pažnje prilikom ocenjivanja radova? Milan Perić, Marketing and Communications Director, Carlsberg Srbija rekao je…

Tema ovogodišnjeg festivala je „Samorefleksija“. Kada bi pogledao u ogledalo sebe kao profesionalca, agenciju/kompaniju u kojoj radiš i kompletno tržište marketinških komunikacija – šta vidiš?
Sagledavanje slike odnosno analiza nas samih je ključna za dobro poslovanje i napredak na ličnom i profesionalnom nivou. Kada pogledam to imaginarno ogledalo, prvo što primećujem jeste kontinuirani napredak, zatim nepresušna strast prema poslu i fleksibilnost, koja je u današnjim okolnostima neophodna. Svako detaljno analiziranje sebe i svog poslovanja, kao i izazova koji se stavljaju ispred mene otvara nove neistražene prozore i prostor za unapređenje. Sa druge strane, kontinuirano dobri rezultati pojačavaju motivaciju, koja mi služi kao gorivo za buduće projekte. Sagledavajući kompletno tržište marketinških komunikacija primećujem pomak iz godine u godinu i rast, na koji svi treba da budemo ponosni. Primetno je da kompanije prate svetske trendove, nalaze inovativne načine da dođu do potrošača i ono što je najbitnije, trude se da ispričaju dobru priču za svoje proizvode.

Savet za sve one koji žele da prijave radove za nagrade KAKTUS 2022 – kako najbolje pripremiti prijavu i na šta ćete obratiti najviše pažnje prilikom ocenjivanja radova?
Strast prema projektu, zadatku, poslu i generalno prema stvarima koje se vole se ne može sakriti. S tim u vezi, savetovao bih im da tu svoju posebnost i energiju usmere na pravi način i da ne prezaju od prezentovanja onih, na izgled, nesvakidašnjih, netipičnih i “pomerenih” ideja, u koje duboko i istinski veruju. Samo na taj način mogu se izdvojiti u moru genijalaca i kreativnih profesionalaca. Prilikom ocenjivanja radova gledaću pre svega ideju i insight iz kojeg je ona proizašla. Svakako, ključno je da se vidi koji je impact ostvaren tj. da li su ispunjeni zacrtani KPI-evi.

Prijave za nagrade KAKTUS 2022 otvorene su do 20. septembra, a sve informacije o konkursu i Pravilnik možete pronaći na sajtu https://kaktus.rs/

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!