Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Preporučujemo

Roba široke potrošnje učestvuje u ukupnom globalnom oglašavanju sa 21,3%

Kvartalni Global AdView Pulse izvešaj agencije Nielsen pokazao je da sektor robe široke potrošnje učestvuje u ukupnim globalnim oglašavanja sa čak 21,3 odsto. Doprinos ovog sektora globalnom oglašavanju na godišnjem nivou povećan je za 5,7 odsto, dok je automobilske industrije smanjen za 3.1 odsto u prvoj polovini 2013. godine.
Na drugom mestu nalazi se industrija zabave sa 13 odsto, zatim uslužni sektor i automobilska industrija sa 9,2 odsto. Iza njih dolaze mediji (8,9), zdravstvo (7,5), finansijske usluge (6,3), trajna potrošna dobra (5,9), telekomunikacije (5,9), distribucija (5,4) i odeća i modni dodaci (3,4).

Više informacija o istraživanju pronađite na sajtu agencije Nielsen.

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!