today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Remek-dela u korporativnom i marketing svetu nastaju iz dobro postavljene strategije!

Marketing mreža i Xiaomi uradili su seriju intervjua sa predstavnicima kompanija i agencija u Srbiji na brojne teme iz struke. Između ostalo, sa našim sagovornicima pričali smo o tome kako nastaju remek-dela i ko ih stvara, šta je potrebno za više od remek-dela, ali smo pričali i o uspesima i trendovima na tržištu. Naša sagovornica ovoga puta bila je Sanja Bušić, Marketing Lead South Central Europe & Baltics u kompaniji PepsiCo. Profesionalne fotografije urađene su sa Xiaomi 13 serijom telefona, koji su lansirani pod sloganom „Za više od remek-dela“.

Mnoga remek-dela su prisutna u advertising industriji, ali šta je, po Vašem mišljenju, potrebno za više od remek-dela?
Po mom mišljenju, potrebna je ta jedna jedinstvena ideja, koja je drugačija, koja izaziva WOW efekat i emociju. Takođe, smatram da je potrebna i jako velika upornost. I to je ono, kao kada vam dolaze neki dobri prijatelji u goste ili za svoju porodicu spremate dobar kolač, pa želite da bude malo drugačije nego inače i uložite malo više truda i energije, malo ga vizuelno drugačije pripremite i onda ostavljate neku emociju koja se ne zaboravlja, a ukus je u suštini isti.

Kako nastaju remek dela i ko ih stvara?
Remek-dela u korporativnom i marketing svetu nastaju iz dobro postavljene strategije, iza koje stoji jako puno podataka, istraživanja i analitike, i ukoliko je pratimo i znamo kuda idemo, sigurni smo da ćemo doći do dobrog projekta za našu kompaniju ili naš brend. Ali kada pričamo o tome ko stvara ta remek-dela, iz mog nekog dugogodišnjeg iskustva, često su to pojedinci, koji su možda malo kreativniji od nekih drugih, jer prosto u našem marketing svetu, moramo da budemo realni, nismo baš svi kreativni. Ali ukoliko dobro poznajemo strategiju, znamo kuda idemo i šta je naš krajnji cilj, sigurna sam da će dobro delo nastati.

Da li kreativnost danas prodaje?
U komercijalnom svetu jako je važno da imamo dobru kreativu, koja će na kraju dana povećati prodaju našeg proizvoda, brenda ili usluge. Ali da bi to bilo tako, ta kreativa mora da bude prilagođena kroz različite kanale komunikacije. Kad kažem različite kanale komunikacije, tu mislim i na sam prodajni objekat, jer kada potrošač dođe ispred svog omiljenog proizvoda ili kategorije proizvoda, ukoliko on dobije istu poruku, kreativnu poruku koja je pružena kroz ostale kanale komunikacije, sigurna sam da rezultat neće izostati.

Živimo li u krizu kreativne efikanosti?
U današnje vreme ljudi iz marketinga se nalaze između dve krajnosti. Sa jedne strane, imamo kreativu koja je simbol slobode, velike ideje, nečega što je totalno drugačije od svega što postoji na tržištu. Dok, sa druge strane, imamo jako puno internih i eksternih ograničenja. Kada pričamo o ograničenjima misli se na korporativna ograničenja, na pravna ograničenja koja sve velike korporacije imaju, ali takođe na neka političko-ekonomska pitanja i situacije kojih smo svedok proteklih godinu dana, pa i ove godine. I onda je nekako jako teško izbalansirati između kreativnog dela i svih tih ograničenja. I zato je važno da imamo dobre partnere, koji razumeju sve te limite, koji postoje i koji zajedno sa nama rade na razvoju ideje, koje na kraju dana, pored toga što treba da budu dobra, treba da bude i efikasna.

Kada pričamo o efikasnosti, jako je važno reći da danas postoji jako puno metrika kako se meri efikasnost jedne kreative, što ranije nije bio slučaj. Sa jedne strane, imamo brend ključne pokazatelje koji na dugoročnom nivou mogu da nam pokažu – da li je određena kreativa radila, da li je bila efikasna i da li je donela neki rezultat? I sa druge strane, možemo kratkoročno izmeriti kreativnu efikasnost TV reklame ili nekog digitalnog materijala.

Šta je važnije za jedan brend – kreativna ideja ili poslovni rezultat?
Ako me pitate kao osobu iz marketinga, ali takođe i kao nekoga ko je veći deo svoje karijere član komercijalnog sektora, moram da kažem – i jedno i drugo. Jako je važna kreativa za jedan brend, ali, takođe, važan je i prodajni rezultat, jer ukoliko nemamo taj dobar prodajni rezultat nećemo imati sredstva da dalje ulažemo u naš brend i da ga dalje dugoročno razvijamo.

Video intervju pogledajte na linku ispod:

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

5,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!