Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 730

Analize medija i evaluacija aktivnosti odnosa s javnošća – koja je svrha?

0

Imajući na umu velik broj izazova, kao i činjenicu da ne postoji jedinstvena metoda i merni alati, razumevanje terminologije, analitičari i naučnici prodaju i nude toliko usluga, od kojih veliki broj njih su nepotrebne.

Šta smo tražili na Google pretraživaču u 2014?

SVET – Samoubistvo američkog glumca Robina Vilijamsa bila je najčitanija tema 2014. godine, pokazuju podaci o tome šta ljudi traže preko internet pretraživača Google.

Uručene nagrade Srpske asocijacije menadžera za 2014.

0

Srpska asocijacija menadžera (SAM) uručila je sinoć nagrade za 2014. godinu, među kojima je i nagrada za poslodavca godine koju je dobila kompanija Fijat automobili Srbija, dok je Naftna industrija Srbije (NIS) nagrađena kao najbolja društveno-odgovorna kompaniju.

Pet tajni za uspešno bavljenje odnosima s javnošću

0

Na PRO.PR sajtu objavljeno je pet tajni za uspešno bavljenje odnosima s javnošću, koje bi svaka mlada osoba, koja namerava da se bavi PR-om trebala imati na umu. U nastavku ih prenosimo:

Izazov u 2015. biće jačanje strateške uloge struke!

0

Marketing mreža uradila je kratku anketu među kolegama iz kompanija na temu – šta će biti najveći izazov struke u 2015. godini? U narednih nekoliko dana objavljivaćemo njihove odgovore.

Top 10 content marketing trendova u 2015. godini

0

Content marketing, odnosno sadržajni marketing, bio je top tema u 2014. godini. Dok je u svetu sadržajni marketing već polako zašao u mainstream (svetske statistike kažu da ga koristi 93% marketingaša), u regionu se o njemu većinom još uvek priča na teoretskom nivou i malo se kompanija upušta u tu pustolovinu. No pomaci su vidljivi pa sadržajni marketing može samo napredovati.

Otvorene prijave za Euro Effie 2015

0

SVET – EACA (European Association of Communications Agencies) otvorila je prijave za prestižnu dodelu nagrada Euro Effie 2015, the Gold Standard in Marketing Communications Effectiveness Awards.

Analiza beogradskih hotela na društvenim mrežama

0

Facebook je očekivano glavna društvena mreža među beogradskim hotelima. Međutim, čak četvrtina najluksuznijih hotela u Beogradu ne poseduje Facebook fan page. Iako se ostali hoteli u većini slučajeva izuzetno trude da izgrade svoj identitet “na fejsu”, najčešće nemaju “dovoljan” broj fanova i kritičnu masu za viralnost, često ne poseduju optimizovane linkove i uređene profile, a Facebook aplikacije se retko i neprofesionalno koriste.

Suvoparni događaji daleka su prošlost…

0

Odnosi s javnošću u oblasti organizacije događaja specifičniji su u odnosu na opštu PR praksu. Osim toga što su sastavni deo marketing mixa, njihova delatnost podrazumeva sprovođenje opsežnih istraživanja, u kratkom vremenskom periodu, kako bi se došlo do saznanja kako kroz adekvatnu komunikaciju, prilikom organizovanja događaja, ispuniti zahteve publike, s jedne strane i zahteve klijenta, s druge strane.

Možda konačno treba da se suočimo sa problemom sopstvene reputacije!

0

Marketing mreža uradila je kratku anketu među kolegama iz kompanija na temu – šta će biti najveći izazov struke u 2015. godini? U narednih nekoliko dana objavljivaćemo njihove odgovore.