Marketing mreža uradila je kratku anketu među kolegama iz agencija na temu – šta će biti ključni trendovi u 2015. godini?
„Ukoliko izuzmemo probleme sa budžetima i bitku za svaki zarađeni dinar ili evro, očekujem da će se nastaviti razvoj online i mobilne komunikacije. Mislim da će trend prebacivanja informacija i sve veće korišćenje pametnih telefona u rešavanju svakodnevnih potreba i problema, obeležiti komunikacije u Srbiji ove godine. Naravno, ovo će pratiti i integrisane komunikacije kao najefikasniji i najpovoljniji put da se postignu pozitivni rezultati. Klasičan PR-a će se održati ali kanali se menjaju tako svi mi treba da budemo svesni potrebe da pratimo trendove. I za kraj – ni jedna tehnička inovacija ne može da zameni dobru ideju, poznanstva sa medijima i dobar i partnerski odnos sa klijentom. To je nešto što se ne menja ni 2015. godine – sve ostalo su nijanse koje daju novu boju contentu.“ Marina Grihović, direktor agencije Headline i suvlasnik agencije za digitalne komunikacije Dkit
„Možemo očekivati svojevrsnu evoluciju unutar tradicionalnih PR alata. Pomeranje komunikacije sa tradicionalnih na tzv. nove medije obeležiće sasvim sigurno i ovu godinu, a sadržaji koje budemo plasirali u različite medije moraće da budu interaktivniji i da dozvoljavaju mogućnost direktnije dvosmerne komunikacije sa ciljnim javnostima.“ Emina Ferizović, Account Director, PR Komunikacije Hill&Knowlton
Povodom trećeg rođendana, Marketing mreža organizuje 25. i 26. februara 2015. godine u novom ekskluzivnom hotelu Radisson Blu Old Mill u Beogradu, prvi regionalni forum komunikacionih lidera – IZAZOV 2015.
Više informacija pronađite na https://marketingmreza.rs/izazov-2015/