Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Dani komunikacija donose program svetskog kalibra

REGION – Treće izdanje Dana komunikacija, hrvatskog festivala oglašavanja održaće se od 16. do 19. aprila u rovinjskom hotelu Lone. Organizatori Dana komunikacija – HURA i IAB u partnerstvu s renomiranim festivalima Cannes Lions i Eurobest na Dane komunikacija dovode vodeće svetske marketinške stručnjake s tih festivala, ali i ostale uspešne kreativce, govornike i predstavnike kompanija oglašivača.
Ovogodišnji Dani komunikacija ponudiće uvid u svetske marketinške trendove i podstaći debatu o stanju industrije u Hrvatskoj i regionu. Po prvi će put biti održane i huraonice, interaktivni okrugli stolovi na kojima će učesnici raspravljati na zadatu temu i deliti znanja i iskustva u neformalnom okruženju.
„Snažnije nego ikad do sada prenosimo poruku koja je ujedno i naslov jednog od predavanja: Creativity matters! Rezultati prodaje su bolji ukoliko je komunikacija kreativnija – jednostavna premisa koja odvaja najbolje od prosečnih, uspešne od propalih, pobednike od gubitnika. S tom idejom u mislima predstavljamo program festivala sa predavačima koji kreativnosti daju smisao, koji prepoznaju najbolje od kreacija kao i oni koji najkreativinije nagrađuju. Program, nagrade, druženje – sve je na Danima komunikacija podređeno da inspiriše na hrabrost, kreativnost, pozitivnost. Svi koji su povezani s marketingom i oglašavanjem ne bi smeli da propuste takvu priliku“, izjavio je Damir Ciglar, predsednik Uprave HURA-e, suorganizatora festivala.
Nova direktorica programa Dunja Ivana Ballon pripremila je veoma bogat program u kojem učestvuju vodeći svetski stručnjaci koji upravljaju razvojem industrije.
Među njima je i Pete Blackshaw, globalni direktor digitalnog marketinga i društvenih medija za Nestlé, koji upravlja online komunikacijom ovog prehrambenog diva i jednog od najboljih svetskih oglašivača u preko 130 zemalja sveta, a održaće predavanje pod nazivom „Digital Transformations“.
Poseban gost festivala je Philip Thomas, predsednik Uprave Lions Festivals, organizatora najvećih svetskih marketinških festivala kao što su Eurobest, Cannes Lions, Spikes Asia i dr. koji će održati predavanje pod nazivom „Creativity Matters“.
David Muhlenfeld, potpredsednik i kreativni direktor Martin Agencya, koji se prošle godine istakao kao jedan od najboljih govornika na Eurobestu i Cannes Lionsu, svojim će predavanjem u formi performansa pod nazivom „Every Jingle is a Love Song: What Advertising can Learn From the Music Industry“ istaknuti šta marketari mogu da nauče od muzičara?
Važan deo Dana komunikacija su i strukovna takmičenja – Effie, IdejaX i Mixx koja ove godine donose brojne novitete.

Više informacija na sajtu http://danikomunikacija.com/

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!