REGION – Treće izdanje Dana komunikacija, hrvatskog festivala oglašavanja održaće se od 16. do 19. aprila u rovinjskom hotelu Lone. Organizatori Dana komunikacija – HURA i IAB u partnerstvu s renomiranim festivalima Cannes Lions i Eurobest na Dane komunikacija dovode vodeće svetske marketinške stručnjake s tih festivala, ali i ostale uspešne kreativce, govornike i predstavnike kompanija oglašivača.
Ovogodišnji Dani komunikacija ponudiće uvid u svetske marketinške trendove i podstaći debatu o stanju industrije u Hrvatskoj i regionu. Po prvi će put biti održane i huraonice, interaktivni okrugli stolovi na kojima će učesnici raspravljati na zadatu temu i deliti znanja i iskustva u neformalnom okruženju.
„Snažnije nego ikad do sada prenosimo poruku koja je ujedno i naslov jednog od predavanja: Creativity matters! Rezultati prodaje su bolji ukoliko je komunikacija kreativnija – jednostavna premisa koja odvaja najbolje od prosečnih, uspešne od propalih, pobednike od gubitnika. S tom idejom u mislima predstavljamo program festivala sa predavačima koji kreativnosti daju smisao, koji prepoznaju najbolje od kreacija kao i oni koji najkreativinije nagrađuju. Program, nagrade, druženje – sve je na Danima komunikacija podređeno da inspiriše na hrabrost, kreativnost, pozitivnost. Svi koji su povezani s marketingom i oglašavanjem ne bi smeli da propuste takvu priliku“, izjavio je Damir Ciglar, predsednik Uprave HURA-e, suorganizatora festivala.
Nova direktorica programa Dunja Ivana Ballon pripremila je veoma bogat program u kojem učestvuju vodeći svetski stručnjaci koji upravljaju razvojem industrije.
Među njima je i Pete Blackshaw, globalni direktor digitalnog marketinga i društvenih medija za Nestlé, koji upravlja online komunikacijom ovog prehrambenog diva i jednog od najboljih svetskih oglašivača u preko 130 zemalja sveta, a održaće predavanje pod nazivom „Digital Transformations“.
Poseban gost festivala je Philip Thomas, predsednik Uprave Lions Festivals, organizatora najvećih svetskih marketinških festivala kao što su Eurobest, Cannes Lions, Spikes Asia i dr. koji će održati predavanje pod nazivom „Creativity Matters“.
David Muhlenfeld, potpredsednik i kreativni direktor Martin Agencya, koji se prošle godine istakao kao jedan od najboljih govornika na Eurobestu i Cannes Lionsu, svojim će predavanjem u formi performansa pod nazivom „Every Jingle is a Love Song: What Advertising can Learn From the Music Industry“ istaknuti šta marketari mogu da nauče od muzičara?
Važan deo Dana komunikacija su i strukovna takmičenja – Effie, IdejaX i Mixx koja ove godine donose brojne novitete.
Više informacija na sajtu http://danikomunikacija.com/