Marketing mreža uradila je kratku anketu među kolegama iz agencija na temu – šta će biti ključni trendovi u 2015. godini?
„Veća odgovornost prema potrošačima i korisnicima usluga, personalizovani sadržaj i jačanje „radikalne transparentnosti“ kao principa komuniciranja, naročito u online svetu – ovo su vrlo ubedljivi trendovi čije smo snaženje osetili i u 2014! Ljudi imaju sve više izbora, i za svoj novac žele što bolji kvalitet. Zato gradite „odgovoran“ brend – poštujte one od kojih živite, ulažite u odnose sa njima, slušajte šta vam pišu i govore i pronađite najkraći put do njih.“ Ljiljana Boljanović, Managing Director, Olaf&McAteer
„Smatram da će komunikacija u 2015. godini u velikoj meri biti definisana brzinom i inovativnošću pri kreiranju medijskih sadržaja – prednost će imati PR stručnjaci koji su u mogućnosti da u kratkom vremenskom roku kreiraju i distribuiraju interesantne i upečatljive medijske sadržaje, prilagođene potrebama i afinitetima različitih ciljnih grupa, koristeći pri tom adekvatne poruke i kanale komunikacije. Društvene mreže i online mediji i dalje će imati veliki uticaj na proces odlučivanja, posebno kada je reč o mlađim generacijama – konzumenti medijskih sadržaja lakše i brže dolaze do informacija, imaju više izbora i izbirljivijiji su, pa će pred PR profesionalcima biti izazov kako kreirati drugačije, interesantnije i upečatljivije poruke i kampanje.“ Dragana Aleksić Matić, Director Development & Media, Web Dowse
Povodom trećeg rođendana, Marketing mreža organizuje 25. i 26. februara 2015. godine u novom ekskluzivnom hotelu Radisson Blu Old Mill u Beogradu, prvi regionalni forum komunikacionih lidera – IZAZOV 2015.
Više informacija pronađite na https://marketingmreza.rs/izazov-2015/