Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Preporučujemo

Gradite „odgovoran“ brend!

Marketing mreža uradila je kratku anketu među kolegama iz agencija na temu – šta će biti ključni trendovi u 2015. godini?

„Veća odgovornost prema potrošačima i korisnicima usluga, personalizovani sadržaj i jačanje „radikalne transparentnosti“ kao principa komuniciranja, naročito u online svetu – ovo su vrlo ubedljivi trendovi čije smo snaženje osetili i u 2014! Ljudi imaju sve više izbora, i za svoj novac žele što bolji kvalitet. Zato gradite „odgovoran“ brend – poštujte one od kojih živite, ulažite u odnose sa njima, slušajte šta vam pišu i govore i pronađite najkraći put do njih.“ Ljiljana Boljanović, Managing Director, Olaf&McAteer

 

Dragana Aleksic Matic„Smatram da će komunikacija u 2015. godini u velikoj meri biti definisana brzinom i inovativnošću pri kreiranju medijskih sadržaja – prednost će imati PR stručnjaci koji su u mogućnosti da u kratkom vremenskom roku kreiraju i distribuiraju interesantne i upečatljive medijske sadržaje, prilagođene potrebama i afinitetima različitih ciljnih grupa, koristeći pri tom adekvatne poruke i kanale komunikacije. Društvene mreže i online mediji i dalje će imati veliki uticaj na proces odlučivanja, posebno kada je reč o mlađim generacijama – konzumenti medijskih sadržaja lakše i brže dolaze do informacija, imaju više izbora i izbirljivijiji su, pa će pred PR profesionalcima biti izazov kako kreirati drugačije, interesantnije i upečatljivije poruke i kampanje.“ Dragana Aleksić Matić, Director Development & Media, Web Dowse

 

Povodom trećeg rođendana, Marketing mreža organizuje 25. i 26. februara 2015. godine u novom ekskluzivnom hotelu Radisson Blu Old Mill u Beogradu, prvi regionalni forum komunikacionih lidera – IZAZOV 2015.

Više informacija pronađite na https://marketingmreza.rs/izazov-2015/

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!