Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 711

Koji komunikacioni trendovi će obeležiti 2015. godinu?

0

Content marketing (38 odsto), personalizacija sadržaja (34 odsto), online komunikacija (31 odsto), kao i mobilni marketng (30 odsto) – ključni su komunikacioni trendovi koji će obeležiti 2015. godinu, rezultat je istraživanja koje su sproveli portal Marketing mreža i agencija MASMI. Istraživanje je sprovedeno na uzorku od 374 profesionalaca iz šest država regiona, a ispitanici su stručnjaci iz oblasti marketinga i odnosa sa javnošću, zaposleni u agencijama i kompanijama.

Ideje iz bliske budućnosti!

0

REGION – Svoj 18. rođendan Iskon telekom odlučio je proslaviti novom proletnom kampanjom pod nazivom Ideje iz bliske budućnosti. Kampanja i novi slogan inspirisani su inovacijama koje su obeležile rad Iskona od samih početaka.

Pozovi e radi trgovine!

Ovogodišnji DIDS 2015, pod sloganom „U kom si internet filmu?“, biće održan 10. i 11. marta, u Hotelu „Metropol Palace“ u Beogradu, a organizator je Fondacija „Registar nacionalnog internet domena Srbije“ (RNIDS). Šesta godišnja konferencija o razvoju Interneta u svetu i na .RS i .SRB domenskim prostorima dobila je podršku od ICANN-a (Internet korporacija za dodeljene nazive i brojeve), vodeće organizacije za upravljanje Internetom i rukovođenje njegovom globalnom strukturom.

Viktor Žmegač – komunikator godine u Hrvatskoj

0

REGION – Odlukom stručnog žirija za dodelu godišnjih nagrada Hrvatske udruge za odnose s javnošću Grand PRix, posebna nagrada za komunikatora godine u 2014. dodeljena je Viktoru Žmegaču, književnom teoretičaru, istoričaru, germanisti i muzikologu.

Kvalitetan odnos sa klijentom nije sprint, već maraton!

0

Izazov 260215- (257 of 284)U okviru prvog regionalnog foruma komunikacionih lidera IZAZOV 2015 održan je panel na temu „Budžeti – više igrača, manje kolača“, koji je vodila Tamara Bekčić, direktor i suosnivač agencije Chapter 4 i predsednica Društva Srbije za odnose s javnošću.

Otvoren konkurs za PRiZNANJE 2015

0

1100x440 (2)Društvo Srbije za odnose s javnošću, strukovna organizacija profesionalaca iz oblasti komunikacija, raspisala je danas konkurs za 18. po redu dodelu godišnjih nagrada PRiZNANJE. Nagradu dobijaju pojedinci, organizacije, kompanije, institucije i agencije za najkvalitetnije i najprofesionalnije komunikacijske aktivnosti u prethodnoj godini. Za učešće na konkursu neophodno je prijaviti rad, kampanju ili aktivnost, a nagrade se dodeljuju u 13 kategorija. Konkurs je otvoren do 10. aprila 2015. godine.

Tonči Klarić u žiriju Web Trgovca Godine

0

REGION – Tonči Klarić, kreativni direktor digitalne agencije Proximity Zagreb, imenovan je članom žirija Web Trgovca Godine. Reč je o najvećem regionalnom istraživačkom projektu iz oblasti Internet trgovine u organizaciji portala jeftinije.hr.

DIDS 2015 i „Gospodari Interneta“

Pod sloganom „U kom si internet filmu?“, ovogodišnji DIDS 2015 biće održan 10. i 11. marta, u Hotelu „Metropol Palace“ u Beogradu, a organizator je Fondacija „Registar nacionalnog internet domena Srbije“ (RNIDS). Osim što traje dva dana, šestu godišnju konferenciju o razvoju Interneta u svetu i na .RS i .СРБ domenskim prostorima čini posebnom i podrška dobijena od ICANN-a (Internet korporacija za dodeljene nazive i brojeve), vodeće organizacije za upravljanje Internetom i rukovođenje njegovom globalnom strukturom.

Kratak pregled foruma IZAZOV 2015

0

Izazov 250215- (20 of 350)U prisustvu više od 150 stručnjaka iz oblasti marketinga i komunikacija, iz više od 42 agencije i 38 kompanija, uspešno je održan prvi regionalni forum komunikacionih lidera – IZAZOV 2015, u organizaciji portala Marketing mreža.

Kroz interaktivan sadžaj, učesnici su imali prilike da definišu najveće izazove sa kojima će se ova struka suočiti u 2015. godini.

Sve prezentacije sa foruma IZAZOV 2015 možete pogledati OVDE.

Trendovi 2015 – gde smo, a gde želimo da budemo?

0

Ako volite izazove, ovo je sjajno vreme da radite u advertajzingu – puno neverovatnih mogućnosti za rast i uspeh – pod uslovom da ste otvoreni za promene.