today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Koje su tajne uspešnih marketinških kampanja?

REGION – Ukupno 18 vodećih svetskih i hrvatskih stručnjaka, tokom dva dana festivala u čak tri festivalske dvorane, nastupiće na Danima komunikacija, središnjem hrvatskom festivalu oglašavanja koji će se od 16. do 19. aprila održati u Rovinju u hotelu Lone.

Organizatori festivala su predstavili nove predavače, vodeće svetske stručnjake za real-time marketing, content marketing i YouTube oglašavanje te domaće stručnjake koji će držati predavanja, seminare i diskusije na festivalu.

Thomas van Schaik, globalni brend direktor Adidasa, odgovoran je za kompletnu marketinšku komunikaciju ovog brenda. Pod njegovim vodstvom, Adidas je odneo pobedu na terenu i izvan njega na zadnjem Svetskom fudbalskom prvenstvu u Brazilu, nadmašivši svoju konkurenciju u real-time marketingu putem svoje #allinornothing kampanje. Thomas je radio i na globalnoj Adidasovoj kampanji za Olimpijske igre 2012. u Londonu i svetski poznatoj kampanji s fudbalerom Leom Messijem. Na svom predavanju govoriće o tajnama uspešnog i efikasnog real-time marketinga, sve važnijoj grani marketinške komunikacije, i o tome kako spontana komunikacija iziskuje opsežno planiranje.

Till DiestelTill Diestel, kreativni direktor najnagrađivanije agencije na svetu u 2014. godini Adam&EveDDB, na Dane komunikacija dolazi umesto najavljenog Daniela Fischera. O Diestelu najviše govori više od 300 osvojenih internacionalnih nagrada i priznanja uključujući prestižni Cannes Design Grand Prix te nekoliko zlatnih Cannes Lionsa. Na svom predavanju govoriće o tajnama uspeha ove mlade agencije i njenom jedinstvenom pristupu oglašavanju, prenoseći anegdote iz kampanja poput Harvey Nicholsa Sorry, I spent it on myself koja je osvojila 4 Grand Prixa i 5 zlatnih lavova u Cannesu.

Andre Nogueira, rukovodilac YouTube tima za content novih tržišta i strategiju, otkriće kako razmišljati kao YouTuber, a o budućnosti struke i važnosti content marketinga govoriće Eka Ruola, jedan od najnagrađivanijih finskih kreativaca iz agencije Hasan&Partners koja slovi kao jedna od najboljih nazavisnih agencija na svetu.

S mitovima marketinške industrije u svom predavanju suočiće se Luka Duboković iz agencije BBDO Zagreb. Kamilo Antolović, sudski veštak za oglašavanje i vodeći domaći ekspert za teme prava i etike u oglašavanju održaće zanimljivu radionicu Plagijat u oglašavanju.

Domaći stručnjaci za sve digitalno, Anđela Buljan Šiber, direktorica agencije iZone i Jan Jilek, direktor IAB Hrvatska, domaćini su novog formata festivala, tzv. PPP (Piva Poslije Programa), otvorenih diskusija u neformalnom okruženju na teme content marketinga i display oglašavanja na kojima su svi učesnici festivala pozvani da učestvuju.

Sve informacije o festivalu možete pronaći na: www.danikomunikacija.com.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!