Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 709

Zašto volimo infografike?

0

Da li ste znali da se 70% ukupnih ljudskih senzora nalazi u očima? Znate li da nam je dovoljno 150 milisekundi kako bi uočili simbol i još samo 100 milisekundi kako bi ga protumačili? Zašto su nam primamljivi infografici? Na ova i još neka pitanja pokušali su da odgovore kolege iz

O novim pristupima oglašavanju na Danima komunikacija

0

REGION – Učesnici ovogodišnjih Dana komunikacija, hrvatskog festivala oglašavanja koji se održava u Rovinju od 16. do 19. aprila, imaće priliku da čuju vrhunske predavače koji pomeraju granice oglašavanja i neguju nove pristupe komunikacije brendova s potrošačima.

Šta brend čini brendom?

0

Organizacija Mreža za poslovni razvoj u okviru projekta Škola poslovnih veština organizuje danas od 18h na Fakultetu organizacionih nauka u Beogradu predavanje na temu „Brend“. Predavač je Daniela Gvozdenić, marketing menadžer kompanije Beiersdorf u Srbiji, a u toku predavanja pokušaće da odgovori na pitanja – šta brend čini brendom, kako se gradi i kako opstaje.

Nema više besplatnog ručka na Facebooku!

Ukoliko ste administrator neke facebook stranice, sigurno ste mogli da primetite još s kraja 2013. godine kako vaše postove više ne lajkuje isti broj ljudi, odnosno kako je reach vaših objava znatno opao. Epilog je bio taj da je krajem 2014. Facebook odlučio da potpuno ukine prirodni reach postova, koji je počeo da se primenjuje od januara 2015. To u prevodu znači da ukoliko nemate atraktivan sadržaj, a želite da ga vidi veći broj lajkera, morate da uložite u oglašavanje.

Pitchevi – jedan od najvećih izazova struke u 2015.

0

Content marketing, personalizacija sadržaja, online komunikacija i mobilni marketng pojmovi su koji su se najčešće navodili kao očekivani trendovi u 2015. godini na nedavno održanom regionalnom forumu komunikacionih lidera – IZAZOV 2015. S druge strane, kada je reč o najvećim izazovima sa kojima će se struka suočavati učesnici foruma jednoglasni su da su to mali budžeti, nestručan kadar i reputacija struke. Na ovu temu nadovezuje se i priča o tenderima, odnosno pitchevima za angažman agencija.

Almir Okanović glavni kreativni direktor agencije BBDO

0

REGION – Almir Okanović imenovan je za glavnog kreativnog direktora marketinške agencije BBDO Zagreb.

Iako sadržaj vlada, potrošač je vladar!

0

Upravljanje sadržajima i autentičnost na društvenim medijima bile su dve glavne teme o kojima se diskutovalo na trećem izdanju konferencije Marketing Kingdom Belgrade u Beogradu.

Ljubav nema etiketu!

0

SVET – Najnovija kampanja marketinške agencije R/GA kreirana za Ad Council ima za cilj da pomogne da se oslobodimo nekih svojih predrasuda koje imamo prema određenim grupama.

Ideje za digitalnu B2B promociju

0

Dok se consumer marketing (B2C) suočava sa sve vidljivijim izazovima u kreativnosti, budžetima i otkrivanjem novih kanala i načina promocije, business to business marketing doživljava svojevrstan procvat.

Potvrđena efikasnost digitalnog oglašavanja za brending kampanje

0

IAB Europe je pokrenuo studiju o efikasnosti digitalnog oglašavanja. Cilj ove studije je da se oglašivačima ukaže na značajan uticaj koje digitalno oglašavanje ima na brending kampanje.