Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 708

Šta je dobar PR i da li je vredan poslednjeg dinara?

0

Organizacija Mreža za poslovni razvoj u okviru projekta Škola poslovnih veština organizuje 19. marta od 20h na Fakultetu organizacionih nauka u Beogradu predavanje na temu „Šta je dobar PR i da li je vredan poslednjeg dinara?“. Predavač je Dragana Roter, direktorka komunikacija u kompaniji Vip Mobile, a u toku predavanja govoriće o integrisanim komunikacijama, planiranju odnosa s javnošću, medijima u Srbiji, PR alati itd.

Medijska slika zemalja u regionu

Borislav Radojković iz agencije Mediana Adria predstavio je na forumu IZAZOV 2015 uporednu analizu medijskog tržišta u regionu. Od medija najveći doseg u svim državama imaju televizija, zatim Internet.

Hashtag – ključan u kampanjama u 2015.

0

Hashtag predstavlja jedan od najvažnijih elemenata u komunikaciji na društvenim mrežama. Čak 83% kampanja u prošloj godini koristilo je „običan“ hashtag. PR i marketing stručnjaci bi trebalo više da obrate pažnju, s obzirom na to da će njegova upotreba biti ključna u kampanjama za 2015.

Konkurs za najbolji dizajn pakovanja proizvoda u Srbiji za 2014/15

0

Udruženje Srpska Dizajn Platforma – Designed.rs raspisuje Konkurs za najbolji dizajn pakovanja proizvoda u Srbiji za 2014/15 (pakovanja realizovana do kraja marta 2015. godine).

Etihad ervejz pokrenuo novu globalnu brend kampanju

0

SVET – Etihad ervejz pokrenuo je svoju novu globalnu brend kampanju uz svetsku premijeru nove TV reklame u Abu Dabiju. Nikol Kidman je zvezda i narator reklamnog filma, koji će se prikazivati na svetskim TV stanicama i društvenim mrežama, dok će se slike iz kampanje pojaviti u štampanim, digitalnim medijima i na reklamama na javnim mestima.

Weboo 2015 održaće se 19. marta u Zagrebu

0

REGION – Ovogodišnja konferencija Weboo 2015 – Dan Internet Marketinga (D.I.M.) dobar je način da usvojite najnovija znanja iz oblasti internet marketinga te da ostvarite nove poslovne kontakte, a predavači su specijalisti za internet marketing, hrvatski stručnjaci nagrađivani titulama ‘TOP5 predavač’ koje im je dodelila publika na prošlogodišnjim konferencijama.

U kom si internet filmu?

Pred preko 300 posetilaca, u hotelu Metropol u Beogradu održan je ovogodišnji „Dan internet domena Srbije“ (DIDS 2015), u organizaciji Fondacije „Registar nacionalnog internet domena Srbije“ (RNIDS). DIDS 2015, šesta je godišnja konferencija o razvoju Interneta u svetu i na .RS i .СРБ domenskim prostorima Srbije, održana pod sloganom „U kom si internet filmu?“.

Veličina nije uvek važna!

0

REGION – Životinjsko carstvo brend je uz koji su u njegovih 80 godina postojanja odrasle mnoge generacije strastvenih sakupljača sličica. Kako bi im se zahvalili za godine vernog skupljanja, iz Kraša su ih pozvali da po prvi puta u istoriji sami stvaraju sličice za legendarni album.

Zašto je digitalni marketing neizostavan u turizmu?

0

Turistička predsezona polako, ali sigurno počinje da kuca na vrata pa se i marketinške aktivnosti povećavaju s ciljem privlačenja što većeg broja gostiju. Deo tih aktivnosti svakako jeste (i mora biti) usmeren na digitalni marketing. Zašto je u turizmu to postalo toliko važno?

Dodeljene C4F Davos Awards 2015!

0

SVET – Pet nagrada Davos Awards 2015 uručene su dobitnicima na gala večeri u okviru Svetskog komunikacionog foruma. Nagrade se tradicionalno dodeljuju komunikacionim stručnjacima iz celog sveta, koji su se svojim radom istakli u prethodnoj godini i uspeli da prate trendove u oblasti komunikacija.