today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Koji je pravi izbor?

Komunikacija je ključ uspeha! Ona je temelj i vezivno tkivo svakog odnosa kako u privatnom tako i poslovnom svetu. Kako se struka odnosa s javnošću bavi upravo uspostavljanjem odnosa sa svim ciljanim javnostima, komunikacija je conditio sine qua non naše struke.

Svi od pojedinaca pa do kompanija konstantno komuniciramo, a ono što nas razlikuje je upravo ono koliko uspešno komuniciramo i postižemo li postavljene ciljeve. Komunikacija uopšteno ima 4 cilja: informisati, izazvati delovanje, uveriti ili izgraditi odnose.

Savremene tehnologije, pametni telefoni, društvene mreže omogućile su širenje informacija nezamislivim brzinama i postavlja se pitanje da li je krilatica „ćutanje je zlato“ i dalje primenjiva? Nosi li ona korist ili štetu kompanijama?

Način i intenzitet komuniciranja naravno zavise od cilja koji se želi postići, no danas kada svako ima priliku biti aktivni učesnik u komunikaciji i stvarati informacije, kompanije više nego ikada trebaju sistemski da planiraju i upravljati svojom komunikacijom. Izbor „ćutanje je zlato“ ponekad može doneti trenutnu korist, ali verujem da u poslovnom svetu dugoročno on donosi veću štetu jer je odabirom te opcije kompanija pristala u tom trenutku, po tom određenom pitanju biti objekt u komunikaciji. Prepustila je drugima da definišu kontekst kakav oni žele, i propustila je priliku preneti svoju poruku.

Ponekad je u toku određeni proces koji se zbog uslova ne sme javno komunicirati do samog završetka ali i u takvim situacijama postoji način kako to reći zainteresovanima. Aktivnom komunikacijom pa i onda kada jednostavno kažemo „sada ne možemo ništa novo komunicirati, ali čim budemo imali nove informacije objavićemo ih“ dajemo do znanja našim ciljanima javnostima da cenimo njihov interes, da nam je njihova podrška važna i da kontinuirano radimo na unapređenju našeg međusobnog odnosa.

Za kvalitetan odnos i komunikaciju potrebne su obe strane komunikacijskog procesa, a onog trenutka kad komunikacija prestaje postojati, prestaje i sam odnos što se dugoročno negativno odražava na ugled i vrednost kompanije.

Izvor: IM&C agencija

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!