Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 702

Video marketing u 2015.

0

SVET – Možete li se setiti kada ste poslednji put pogledali neki film na Internetu? Prema najnovijim istraživanjima, čak milijardu korisnika globalne mreže svaki dan pogleda neki online video. Potencijal ovog kanala komunikacije prepoznali su i marketingaši.

Kako napraviti dobar infografik?

0

Infografik je danas jedno od najzanimljivijih i najpraktičnijih sredstava komuniciranja i prezentovanja sadržaja u content marketingu. Pogodne su za online medije, ali i za ofline. Važne su zbog toga što su čitke, jasne i čitaocu donose informaciju na brz i pregledan način. Takođe, deljenje sadržaja je olakšano zbog toga što se podaci nalaze na jednom mestu, te su prezentovani na zabavan i zanimljiv način.

Bonnie Pietila na NEM 2015!

REGION – Bonnie Pietila, trostruka dobitnica nagrade Emmy za rad na kultnoj seriji Simpsonovi, učestvovaće na panelu na trećem New Europe Marketu, koji se u Dubrovniku održava od 9. do 11. juna.

Objavljeni finalisti SABRE Awards 2015!

0

SVET – Organizatori prestižne SABRE nagrade objavili su prošle nedelje spisak finalista za 2015. godinu.
Nakon prošlogodišnjeg velikog uspeha i osvajanja SABRE nagrade za najbolju agenciju u Istočnoj Evropi, Chapter 4 se i ove godine našao se u finalu sa dva projekta. Spisak svih finalista dostupan je OVDE.

Koji je pravi izbor?

0

Komunikacija je ključ uspeha! Ona je temelj i vezivno tkivo svakog odnosa kako u privatnom tako i poslovnom svetu. Kako se struka odnosa s javnošću bavi upravo uspostavljanjem odnosa sa svim ciljanim javnostima, komunikacija je conditio sine qua non naše struke.

Zašto je važna uloga user generated contenta?

User generated content pojam je koji u kontekstu društvenih mreža označava sadržaj što su ga sami korisnici kreirali i podelili o kompanijama i njihovim proizvodima/uslugama. Kakva je njegova uloga i zašto je toliko važna?

Pripadnice generacije Y sve ambicioznije

0

Pripadnice generacije Y u Brazilu i Indiji (76 %) i Portugalu (68 %) imaju najviše samopouzdanja, dok ga njihove vršnjakinje u Japanu (11 %), Kazahstanu (18 %) i Nemačkoj (19 %) imaju najmanje.

Čak 68 projekata u trci za PRiZNANJE 2015!

0

U petak 10. aprila zvanično je zatvoren konkurs za 18. po redu dodelu prestižnih godišnjih nagrada PRiZNANJE Društva Srbije za odnose s javnošću. Za nagrade ove godine, u 13 kategorija, prijavljeno je ukupno 68 projekata.

McCann Worldgroup prva u Evropi i druga u svetu po efikasnosti

0

Agencijska mreža McCann Worldgroup proglašena je najuspešnijom u Evropi i drugom najefikasnijom i najnagrađivanijom agencijskom mrežom u svetu u 2014. godini po globalnom Effie Indexu efikasnosti.

Negujmo srpski jezik!

0

Na nekoliko lokacija u Beogradu juče su izloženi plakati sa najvećim nedoumicama u srpskom jeziku u sklopu kampanje „Negujmo naš jezik“, koju su organizovali Grad Beograd, Narodna biblioteka Beograda i Filološki fakultet.