Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 703

Zašto bi PR-ovi trebali upravljati društvenim mrežama?

0

Upravljanje društvenim mrežama postalo je neizostavna vrsta posla u odnosima s javnostima, bilo kao samostalna celina ili deo celokupnog komunikacijskog plana. Objašnjenje navedenog ustvari je vrlo jednostavno jer upravo PR stručnjaci imaju nekoliko veština koje su potrebne za uspeh na društvenim medijima:

Akaunt nije računovođa!

0

Agencija McCann Beograd u saradnji sa Ustanovom kulture Parobrod organizovala je još jedno McCann Parobrodiranje pod nazivom “Otvoren dan za studente”.

Milenijals hijerarhija potreba

0

SVET – Kompanija Bauer Media razvila je novu verziju Maslovljeve piramide potreba, ovaj put zasnovanu na ponašanju milenijals generacije. Nova verzija teorije ljudskih motivacija iz 1943. godine razvijena je uz pomoć informacija prikupljenih od tri hiljade milenijalaca.

Od prve dame, do prvog predsednika u suknji!

0

Društvo Srbije za odnose s javnošću u utorak 14. aprila od 17:30 časova u hotelu Jump Inn organizuje druženje članova i predavanje na temu „Američka predsednička kampanja – od prve dame, do prvog predsednika u suknji“. Predavanje će održati Marija Šajkaš, Head of Development and Operations u MDI-USA u Njujorku.

Ketchum: Potrošači i dalje cene inovacije

0

Da li imate utisak da gotovo svaka ozbiljna kompanija danas promoviše neku „inovativnu funkciju“ ili „revolucionarni dizajn“ svog proizvoda? To nas je nateralo na razmišljanje – da li se izraz „inovacija“ toliko često koristi u komunikacijama da je izgubio svoj značaj kao motivišući atribut jednog brenda?

Koje su tajne uspešnih marketinških kampanja?

0

REGION – Ukupno 18 vodećih svetskih i hrvatskih stručnjaka, tokom dva dana festivala u čak tri festivalske dvorane, nastupiće na Danima komunikacija, središnjem hrvatskom festivalu oglašavanja koji će se od 16. do 19. aprila održati u Rovinju u hotelu Lone.

mts brend za sve usluge!

0

Telekom Srbija od sada sve telekomunikacione usluge koje pruža korisnicima potpisuje jedinstvenim brendom – mts. Korisnički brend mts, sada i sa novim vizuelnim identitetom, objedinjuje pod jednim krovom i imenom sve usluge kompanije – fiksnu i mobilnu telefoniju, internet, televiziju i druge multimedijalne usluge.

Zanimljivi gosti i sadržajna predavanja na Digital Day 2015!

0

Ulaznice za konferenciju o digitalnom i interaktivnom oglašavanju – Digital Day 2015, koja će biti održana 13. maja u Domu omladine Beograda pod sloganom „Show me the money!“, od danas se nalaze u redovnoj prodaji. Karte se mogu kupiti na blagajni Doma omladine Beograda po ceni od 7.500 dinara do 30. aprila, a puna cena ulaznice od 8.500 dinara važiće u periodu od 1. do 12. maja.

Video kampanje sele se na Facebook?

0

SVET – YouTube je i dalje prva platforma koja svima pada na pamet kada razmišljaju o video sadržaju. Međutim, na polju oglašavanja stvari se očigledno menjaju. Više oglašivača će ove godine pokrenuti video kampanju na Facebook-u nego na YouTube, navodi se u najnovijem izveštaju kompanija za video i društveno oglašavanje Mixpo.

Content marketing – koristan sadržaj, zadovoljni korisnici

0

Postoje dve velike zablude: prva da je content marketing (sadržajni marketing) komunikaciona tvorevina novijeg doba i druga da je vezan samo za online kanale komunikacije. Naprotiv!