Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 670

Podela na specijalizovane agencije sve više se briše!

0

Nastojeći da svoje poslovanje što kvalitetnije stave u službu razvoja preduzetništva i unapređenja poslovanja, većina kompanija posebnu pažnju poklanja tržišnim komunikacijama, aktuelnim komunikacionim trendovima i profesionalnom kodeksu poslovanja. Kvalitetna, jasna i ciljana komunikacija odavno je ne samo prednost, već osnov uspešnog poslovanja. Integrisani i usklađeni sistem komunikacije olakšava posao i dovodi do ostvarenja unapred definisanih planova, zadovoljstva i motivacije zaposlenih, što na duže staze obezbeđuje uspeh na tržištu.

15 godina Piran Idea Festivala

0

Pre 15 godina, Dragan Sakan osnovao je Ideas Campus. Govorio je da ništa nije ostvareno dok prethodno nije odsanjano, a sanjao je da kampus svakog avgusta okuplja kreativce iz Evrope i sveta u renesansnom Piranu. I ove godine, u potrazi za inspiracijom i najboljim radovima, kreativni svet iz 15 zemalja okupio se na Piran Idea Y&R festivalu.

Content marketing je mrtav! Živeo content marketing!

0

Godinama već slušamo o contentu. Content je postao najprepoznatljivija marketinška mantra 21. veku. Content je svuda oko nas. Content je sve. Ako nemaš content, bolje je da zatvoriš firmu. Moraš pružati svojim klijentima samo najbolji content. Content, content, content…

Internet alatka koja procenjuje ličnost na osnovu lajkova

SVET – Univerzitet u Kembridžu plasirao je novu internet alatku pomoću koje se, na osnovu podataka o lajkovima, mogu proceniti ključne psihološke osobine, religiozni i politički stavovi, inteligencija i sreća korisnika društvene mreže Fejsbuk.

Zašto je PR najvažniji u upravljanju brendom?

1

Veliki broj najviših rukovodilaca i direktora u kompanijama slažu se u jednom: ako nemate savetnika za odnose s javnošću unutar organizacije, igrate ruski rulet sa reputacijom vašeg brenda.

Prihod od native advertajzinga procenjen na 7,8 milijardi dolara

0

SVET – Nedavna studija pokrenuta od strane BI Intelligence ukazuje na to da će potrošnja na native advertajzing u 2018. godini dostići vrednost od 21 milijarde, dok je vrednost ove vrste oglašavanja u 2015. godini procenjena na 7,8 milijardi dolara.

Apriori World potpisao ugovor sa gradom Maribor!

0

REGION – Grad Maribor potpisao je ugovor s hrvatskom agencijom Apriori komunikacije u oblasti međunarodnog savetovanja i povezivanja. Agencija Apriori komunikacije deo je grupe agencija Apriori World. Rezultat te saradnje je i predstavljanje projekta Invest in Maribor, welcome to Slovenia.

Direct Media dobitnik priznanja “Nacionalni šampion”

Vodeći medijski sistem u regionu, Direct Media proglašena je za Nacionalnog Šampiona 2015/16 od strane European Business Awards (EBA), programa nagrađivanja najuspešnijih kompanija Evrope.

7 trendova u oblasti email marketinga

0

U strateškim komunikacija, slanje e-pošte i dalje igra značajnu ulogu u pridobijanju novih klijenata i potrošača. Više od polovine kompanija širom sveta odlučuju se da ulože znatne količine novca u email marketing, jer, kako trvde, donosi rezultate.

Tera nas da gledamo šire i dalje…

0

Marina Grihović, direktor agencije Headline, suvlasnik agencije za digitalne komunikacije Dkit i član Žirija, govori zašto treba da prijavite svoje integrisane kampanje za nagrade KAKTUS 2015.