U strateškim komunikacija, slanje e-pošte i dalje igra značajnu ulogu u pridobijanju novih klijenata i potrošača. Više od polovine kompanija širom sveta odlučuju se da ulože znatne količine novca u email marketing, jer, kako trvde, donosi rezultate.
Agencija Action Global Communications objavila je sedam trendova, korisnih saveta, u ovoj oblasti, koji vam mogu pomoći da unapredite svoje email kampanje:
- Vaš e-mail treba da sadrži sve najznačajnije informacije koje mogu da interesuju ciljnu grupu kojoj se obraćate. Vaša poruka ne bi trebala da bude pretrpana velikim brojem linkova i podstranicama;
- Zbog naglog porasta upotrebe pametnih telefona, neophodno je da vašu e-poštu vizuelno i tehnički prilagodite novim tehnologijama;
- Da bi vaša email kampanja imala uticaja, ton poruke treba da bude ličan i prijateljski. Svaki mejl koji šaljete trebalo bi da bude namenjen isključivo određenoj osobi, odnosno da sadrži personalizovanu poruku;
- Tekst poruke treba da bude kratak i pojednostavljen, bez dugačkih rečenica i opisa. Veći fokus treba staviti na vizuelni aspekt prezentacije;
- Koristite e-mail platforme poput Grid View, kako bi svoje poruke učinili vizuelno atraktivnim;
- Da biste proširili mejling listu, budite kreativni u korišćenju pop-up prozora sa promotivnim kodovima;
- Budite relevantni i učinite da sadržaj vašeg mejla bude dragocen za vašu ciljnu grupu.
Više informacija na www.actiondigitalagency.com.