Nastojeći da svoje poslovanje što kvalitetnije stave u službu razvoja preduzetništva i unapređenja poslovanja, većina kompanija posebnu pažnju poklanja tržišnim komunikacijama, aktuelnim komunikacionim trendovima i profesionalnom kodeksu poslovanja. Kvalitetna, jasna i ciljana komunikacija odavno je ne samo prednost, već osnov uspešnog poslovanja. Integrisani i usklađeni sistem komunikacije olakšava posao i dovodi do ostvarenja unapred definisanih planova, zadovoljstva i motivacije zaposlenih, što na duže staze obezbeđuje uspeh na tržištu.
Da bi kompanija bila u potpunosti i kvalitetno promovisana u javnosti, neophodno je da integrisanom komunikacijom ostvari koordinisano prisustvo u medijima. Ubrzani proces razvoja tehnologije, savremenih informacionih sistema, dostupnost informacija, brzina u plasmanu istih i sam proces globalizacije uz sve benefite i prednosti takvog poslovanja, nametnuli su i nov izazov, a to je svakodnevno praćenje trendova, što je nezamislivo bez dobro organizovane i pažljivo vođene integrisane komunikacije.
Podela na specijalizovane agencije za PR, marketing, digital i dalje postoji, ali se granice iz godine u godinu sve više brišu. Svaki klijent želi da komunicira kreativno, da stigne do svoje ciljne grupe i prenese im poruku, a posao agencije je da napravi „dobitnu kombinaciju“ kanala i alata, izađe iz okvira i da rešenje klijentu, bez da se drži postavljenih granica između oblasti. Danas imamo profesionalca koji mora da poznaje PR, medije, marketing, ATL, BTL, digital, mobile… Više nego ikada morate da učite i hrabro ulazite u nove oblasti. Ovo jeste svetski trend, ali je očigledno da ga i agencije i klijenti u Srbiji i regionu prate.
S druge strane, nije dovoljno samo koristiti različite kanale i alate. Ključna komponenta svake komunikacije jeste kreativnost. Ona daje suštinu i čini ponudu kompanije privlačnom za potrošače. Za svaku uspešnu integrisanu kampanju neophodna je kreativna ideja. Ideje ne počinju kao kompleksne stvari. Naprotiv, svaka se „rađa“ vrlo jednostavno i predstavlja nešto što može da komunicira sa svetom, što će svako da prepozna kao „svoje“ bez obzira na godine, pol, obrazovanje, nacionalnu ili bilo koju drugu pripadnost.
Festival integrisanih komunikacija – KAKTUS 2015, koji će biti održan 29. oktobra u Beogradu, slaviće samo one ideje koje izlaze iz granica očiglednog i uprkos teškim uslovima inspirišu i proizvode najefikasniju komunikaciju sa ciljnim grupama. KAKTUS 2015 namenjen je svim učesnicima na tržištu marketinških komunikacija u Srbiji i regionu, a podrazumeva dnevni konferencijski deo sa predavanjima i radionicama priznatih stručnjaka iz Evrope i sveta, kao i večernji program dodele nagrada najboljima u struci.
Nagrade se dodeljuju u 13 kategorija, a dobijaju ih organizacije, kompanije, institucije i agencije za najkvalitetnije i najprofesionalnije integrisane kampanje u protekloj godini. O tome ko će dobiti ovogodišnje KAKTUS nagrade odlučuje stručni žiri koji čine 25 uglednih profesionalaca iz kreativnih, PR i digitalnih agencija iz Srbije i regiona. Konkurs je otvoren do 20. septembra.
Više informacija o festivalu pronađite na sajtu www.kaktus.rs.