Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 30

Agencija V+O Communication proslavila jubilej!

0

Konsultantska kuća u oblasti komunikacija V+O Communication, pod sloganom „YouWeOne“ obeležila je 15 godina uspešnog rada u Srbiji, u prisustvu partnera, klijenata, bivših i sadašnjih zaposlenih, koji su tokom svih ovih godina poklonili poverenje i pružili podršku u realizaciji velikog broja uspešnih kampanja i projekata.

Povodom ovog velikog jubileja, proslavi su prisustvovali i Janis Olimpios jedan od osnivača V+O Group i Tonia Gogou, generalna direktorka V+O Grčka. Njihova poseta je bila prilika da se zajedno sa timom iz Srbije osvrnu na dosadašnje uspehe i da postave ciljeve za naredni period, sa željom da budu još uspešniji i da prevaziđu sve izazove.

„Tokom proteklih godina, kroz kampanje koje su realizovane u različitim industrijama, duboko smo uvereni da je pružen doprinos pozitivnim promenama u društvu, radeći na tome da svet postane bolje mesto za sve nas. Realizacija velikog broj različitih PR i digital kampanja, organizovanje više od hiljadu događaja, društveno odgovornih aktivnosti, održavanje dobrih odnosa sa medijima, upravljanje komunikacijama u kriznim situacijama, kreiranje i relizovanje strategija za interne i eksterne komunikacije su samo neki od stubova koji su oblikovali našu sadašnjost. Ove izuzetne rezultate, ne bismo ostvarili bez podrške sadašnjih i bivših zaposlenih, partnera i klijenata, koji su bili uz nas tokom svih ovih godina. Njihova priča je i naša priča, jer smo mi jedno“, istakla je Natalija Racković, generalna direktorka V+O Communication u Srbiji.

V+O Communication se istakao na tržištu zahvaljujući sposobnosti da kontinuirano donosi inovativne i sveže ideje koje su temeljno promišljene i strateški upotrebljene u projektima, postavljajući nove standarde u oblasti komunikacija.

„Veoma sam zahvalan timu koji sada radi u Srbiji, kako na dobrim rezultatima koje ostvaruju, tako i na međuljudskim odnosima koje su izgradili kako sa zaposlenim, tako i sa partnerima i klijentima. Mi poslujemo u industriji koja se zasniva na negovanju odnosa, zato je veoma važno da budemo podrška jedni drugima i da radimo na ostvarenju zajedničkih ciljeva.“ – istakao je Joanis Olimpios, osnivač V+O Communication Group.

Pored Srbije, V+O Communication posluje i u Grčkoj, Bugarskoj, Severnoj Makedoniji, Albaniji, Rumuniji i Kipru. Sa više od 190 obučenih internacionalnih eksperata u oblasti komunikacija, timom direktora sa bogatim poslovnim iskustvom, snažnim odnosima sa medijima i drugim donosiocima odluka, agencija obezbeđuje strateški pristup, proaktivno savetovanje i profesionalne odnose sa klijentima.

Otkriveno ko i šta stoji iza eksplicitnih bilborda u Beogradu i Banjaluci!

Sada znamo šta fali eksplicitnim bilbordima koji su prošle nedelje iznenadili Beograđane i Banjalučane. Fali im jedan prst pored „srednjaka“. O čemu se radi?

Novembar je mesec muškog reproduktivnog zdravlja i tim povodom, advertajzing agencija Ovation, u partnerstvu sa udruženjem Superbrke iz Banje Luke, pokrenula je ovu šokantnu kampanju kako bi podigli svest o kanceru testisa.

Ovo je i najučestaliji rak među muškarcima do 40 godina starosti, pre svega kod mlađeg dela ove populacije. Fotografije muškaraca koji pokazuju srednji prst, ali pomalo deformisanom šakom – bez jednog „testisa“, za ovu kampanju prepoznatljivim stilom potpisuje renomirani svetski fotograf iz Beograda, Vladimir Milivojević Boogie.

„Kontroliši se malo – Ne odbijaj da pregledaš testise“, poziv je mlađim muškarcima da ne forsiraju osionost gde mu mesta nema, ali je ujedno i ohrabrenje za one koji se sa kancerom testisa bore, jer je ovu bolest moguće lako pobediti ukoliko se otkrije rano.

Forbes počinje sa radom u Srbiji 14. novembra

United Media sa ponosom najavljuje pokretanje pet licenciranih  digitalnih izdanja renomiranog svetskog biznis magazina FORBES od 14. novembra. Novi sajtovi će biti pokrenuti u Srbiji, Crnoj Gori, Hrvatskoj, Sloveniji i Bosni i Hercegovini.

FORBES, kao globalni autoritet u oblasti poslovnih i ekonomskih informacija, ima duboko ukorenjenu tradiciju u informisanju poslovnih ljudi širom sveta. Nove platforme će biti izvor relevantnih informacija, ali i inspiracije za one koji donose odluke i oblikuju ekonomsku stvarnost u Adriatik regionu.

Čitaoci će imati priliku da prate originalne FORBES sadržaje na svom jeziku ali i ekskluzivne priče o ljudima iz ovog regiona koji iniciraju promene, transformišu poslovanje i ostvaruju značajan uticaj u društvu.

Portale će voditi iskusni urednici i novinari koji će se pobrinuti da lokalni sadržaj bude jedinstven i prilagođen potrebama publike. Biće ključni akter u promociji regionalnih dostignuća, istraživanju inovacija i davanju glasa liderima i preduzetnicima koji oblikuju budućnost ovih tržišta.

Sa prisustvom u više od 70 zemalja, FORBES je sinonim za vrhunsko ekonomsko novinarstvo i izuzetno razumevanje globalnog poslovnog okruženja.

Pokretanje digitalnih izdanja u Srbiji, Hrvatskoj, Sloveniji, Crnoj Gori i Bosni i Hercegovini predstavlja važan korak u približavanju prestižnog, svetskog izvora informacija lokalnom poslovnom kontekstu.

Duže od jednog veka, FORBES je brend koji inspiriše, edukuje i podstiče na akciju. Pruža dubinske uvide u svet biznisa, ekonomije, investicija i inovacija. Istražuje uspešne preduzetnike, analizira globalne i lokalne trendove, i kreira priče koje motivišu i oblikuju lidere širom sveta.

Lansiranjem pet licenciranih FORBES izdanja u Adriatik regionu otvaramo vrata za nove prilike i uvereni smo da će nove platforme unaprediti način na koji se prate poslovne vesti.

Kroz partnerstvo sa FORBES-om, kompanija United Media koja posluje u okviru United Grupe, učvršćuje poziciju medijskog lidera u jugoistočnoj Evropi. Kompanija u svom portfoliu ima više od 120 medija: 60 televizija, 40 portala kao i radio stanice i štampana izdanja. Posluje u osam zemalja i zapošljava 4.200 ljudi.

KAKTUS 2023 by Shoppster Srbija (video)

Deveti nacionalni festival integrisanih komunikacija KAKTUS 2023 by Shoppster Srbija održan je 1. i 2. novembra u Beogradu, pod sloganom „Add to Heart“.

Festival je posetilo preko 700 marketing i komunikacijskih stručnjaka iz šest država regiona, a koji su imali priliku da čuju iskustva priznatih stručnjaka iz Evrope i sveta iz različitih oblasti integrisanih komunikacija, kao i pregled najnovijih svetskih trendova.

Prenosimo vam delić atmosfere sa festivala KAKTUS 2023…

Peto izdanje publikacije ADBOOKA za udruženje PROSTOR!

Promocija petog izdanja publikacije ADBOOKA, u izdanju Marketing mreže, održana je na festivalu integrisanih komunikacija KAKTUS 2023 by Shoppster Srbija. Projekat ADBOOKA ima humanitarni karakter, a ove godine obezbedili smo 300 komada publikacije koja će biti poslata svima koji do kraja godine doniraju novac udruženju PROSTOR. Dizajn publikacije ADBOOKA potpisuje agencija Friday Finally.

Cena publikacije je 5.500 dinara + PDV po komadu.

Ovom prilikom pozivamo kompanije i agencije da direktno doniraju novac udruženju PROSTOR, dostave dokaz o donaciji na mejl hello@marketingmreza.rs, a Marketing mreža će kompaniji/agenciji dostaviti određeni broj publikacija ADBOOKA.

Publikacija ADBOOKA namenjena je kreativnoj industriji u Adriatic region. Ovogodišnje izdanje publikacije objavljeno je pod sloganom Collab ili kolaps.

U pitanju je moderna, ekskluzivna publikacija na više od 180 strana, koja sadrži najkvalitetnije autorske tekstove, intervjue i analize iz svih oblasti integrisanih kominikacija. Od 2019. godine, Adbooka izlazi jednom godišnje, a ima za cilj afirmaciju struke, isticanje talenata i potencijala, ali i edukaciju i unapređenje kreativne industrije u celom regionu.

Akcija traje do 31. decembra 2023. ili do prodaje predviđenog tiraža.

Šta fali eksplicitnim bilbordima u Beogradu i Banjaluci?

Na nizu lokacija u Beogradu prošle nedelje osvanuli su opominjući bilbordi i plakati na kojima je prikazan muškarac sa (ne)jasnim simbolom i porukom „Kontroliši se malo“.

Građani su ostali zapanjeni porukom, ali i pomalo čudnim simbolom kojeg ona prati. Navikli smo na svašta u javnom etru, pa i na eksplicitnije sadržaje od ovog, ali ovako nešto na bilbordima još nismo videli. Isti bilbordi postavljeni su i na ulicama Banjaluke.

Šta god bilo, povela se tema da li je ovakvo oglašavanje bilo čega u redu, kao i ko stoji iza istog? A mi pitamo – pa šta fali, ako se ispostavi da je poruka dobra?

Dodeljene nagrade KAKTUS 2023 najuspešnijim projektima, timovima i pojedincima!

Marketing mreža nagradila je sinoć organizacije, kompanije, institucije i agencije za najkvalitetnije i najprofesionalnije pojedinačne i integrisane kampanje na 9. festivalu integrisanih komunikacija KAKTUS 2023 by Shoppster Srbija. Za nagrade ove godine konkurisalo je čak 207 projekta.

Kampanja „Najvažniji poziv u životu“, koju je osmislila i realizovala agencija Jazavac i Utorak za klijenta Hemofarm Fondacija,  proglašena je Integrisanom kampanjom godine – Grand Prix.

Sa ukupno 14 finalista od čega dva dobitnika, kompanija A1 Srbija proglašena je sedmu godinu za redom Oglašivačem godine. Agencija Ovation BBDO, sa 17 finaliste od čega 4 dobitnika proglašena je Agencijom godine.

Agencija Ovation BBDO osvojila je nagrade u kategorijama – Pojedinačni radovi – TV i Cross media integrisana kampanja za projekat „Štark – I osmeh je tu“ za klijenta Atlantic Grupa – Štark; Pojedinačni radovi – Radio za projekat „Tako fina, Patelina“ za klijenta Neoplanta; Pojedinačni radovi – Influencer marketing za projekat “Doritos Vrh trougao” za klijenta PepsiCo.

Agencija Jazavac i Utorak osvojila je nagrade u kategorijama – Pojedinačni radovi – Outdoor, Društveno odgovorna integrisana kampanja i Integrisana kampanja godine – Grand Prix za projekat “Najvažniji poziv u životu”, koji je realizovan za klijenta Hemofarm Fondacija.

Agencija McCann Beograd osvojila je nagrade u kategorijama Pojedinačni radovi – Print za projekat “Na dobrom putu” za klijenta Beogradska filharmonija i Pojedinačni radovi – Social Media za projekat “Kad pijem ne vozim” za klijenta Apatinska pivara.

Agencija SIVO osvojila je nagrade u kategorijama Pojedinačni radovi – BTL i Pojedinačni radovi – Direktni marketing za kampanju “Hoćeš da menjamo mesta?” za klijenta LIDL Srbija.

Kompanija PepsiCo osvojila je nagradu u kategoriji Pojedinačni radovi – PR za kampanju “Plus za planetu – promena počinje od tebe!”, dok je kompanija Mercator-S osvojila nagradu u kategoriji Pojedinačni radovi – Interne komunikacije za projekat “Zajedno za nas”.

Kompanija A1 Srbija osvojila je nagradu u kategoriji Pojedinačni radovi – Event za projekat “A1 Kinoteka letnji bioskop”, kao i nagradu zajedno sa agencijom Leo Burnett Beograd u kategorijima Profitna integrisana kampanja za projekat “Dobar start”.

Kompanija Shoppster Srbija osvojila je nagrade u kategorijama Pojedinačni radovi – E-commerce i Digitalna integrisana kampanja za projekat “Sve na jednom mestu”.

Agencija Why Not osvojila je nagrade u kategorijama Pojedinačni radovi – Video za projekat “Josh! Crna ribica – Neam vremena“ za klijenta Bambi i Inovativna integrisana kampanja za projekat “Realno Matis” za klijenta Matis.

Agencija Friday Finally osvojila je nagradu u kategoriji Pojedinačni radovi – Content marketing za projekat #NIJEKROFNA za klijenta Jaffa Crvenka.

Agencija SmartPoint Adria osvojila je nagradu u kategoriji Pojedinačni radovi – TikTok za projekat “HelloWorld video revolucija” za klijenta HelloWorld.

Agencija Executive Group osvojila je nagradu u kategoriji Pojedinačni radovi – Media za projekat “dm podkast” za klijenta dm drogerie markt.

Agencija Represent Communications osvojila je nagradu u kategoriji Pojedinačni radovi – Execution (Dizajn) za projekat “AI oglas za posao”, dok je kompanija SBB osvojila nagradu u kategoriji Pojedinačni radovi – Execution (Produkcija) za projekat “Kad imaš izbor, biraš SBB”.

Agencija Spellcaster osvojila je nagradu u kategoriji Brand awareness integrisana kampanja za projekat “Tvrd spolja, mekan iznutra” za klijenta Frikom.

Creative Disorder Studio osvojio je nagradu u kategoriji Integrisana kampanja kreirana za drugo tržište za projekat “Manifesto in the sky” za klijenta One Albania.

Agencija LUNA\TBWA Belgrade osvojila je nagradu u kategoriji Employer branding integrisana kampanja za projekat “Počinjem iz Meka” za klijenta McDonald’s Srbija.

Web Media Agency osvojila je nagradu u kategoriji Integrisana kampanja na temu medijske i digitalne pismenosti za projekat “Internet bonton od A do Š” za klijenta Telekom Srbija.

O tome ko će dobiti ovogodišnje KAKTUS nagrade odlučivao je stručni žiri koji su činili priznati i ugledni profesionalci iz kompanija, kreativnih, PR, digitalnih agencija i produkcijskih kuća iz Srbije i regiona. Žiri iz Srbije ove godine radio je u sastavu: Aleksandra Milačić Jelača, Marketing Director, The Fun&Fit Company; Arsenije Krnjajski, Creative Director, Why Not Agency; Đorđe Đukanović, Creative Director, Havas Adriatic; Dušica Matijašević, Director of Advertising and Strategy, Executive Group; Filip Đorović, Marketing Director, Shoppster Srbija & Slovenija; Maja Uzelac, Chief Marketing & Digital Officer, L’oréal Adria-Balkan; Marija Kojčić, Head of PR, Lidl Srbija; Marko Anđelković, Digital Team Leader, Smartpoint Adria; Miodrag Marinković, Brand Development Director Adriatics, Frikom; Nevena Balšić, Creative Director, Leo Burnett; Nikoleta Pavlović, Head of Social Media, DRV; Una Zabunov, Šef službe za digitalne marketing komunikacije, Telekom Srbija; Vladimir Mitrović, Creative Director, Ovation BBDO; Vladimir Simić, Creative Director, Mccann Beograd; Zorana Ćirica, Digital Associate Creative Director, Fullhouse Ogilvy.

Regionalni žiri ove godine činio je: Drago Mlakar, Regional Creative Director, Futura DDB (Hrvatska); Elena Božinova, Head of Creative & Design, Idea+ Communications (Severna Makedonija); Eva Gradišnik, Creative Director, SHIFT Agency (Slovenija); Jelena Doderović, Marketing Director, Mercator-CG (Crna Gora); Jurica Ćorluka, Head Of Creative, Señor (Hrvatska); Luka Mavretić, Creative Director, Imago Ogilvy (Hrvatska); Mirka Modrinić, Executive Creative Director, Pristop (Slovenija); Oliver Noveski, Partner & Media Director, Brand Union (Severna Makedonija); Robert Škunca, Managing Director SEE, Grayling (Hrvatska); Sara Grepo, Social Media Team Leader, Bruketa&Žinić&Grey (Hrvatska); Simona Mladenović, Head of Advertising, NLB Group (Slovenija); Stella Bogovac, Creative Director, I TO NIJE SVE! (Hrvatska); Tibor Trupec, Creative Director, Kontra Agency (Hrvatska); Tomislav Rašković, Tiktok Strategist, Degordian (Hrvatska); Uroš Svenšek, Head of Digital, Agencija 101 (Slovenija).

Nagradu KAKTUS Talents (powered by DExpress) osvojio je tim Reprezentacija, koji su činili Ana Zlatanov i Kristina Belomarković iz agencije Represent Communications.

DODELJENA KAKTUS ALL STARS PRIZNANJA

Pored tradicionalnih KAKTUS nagrada, Marketing mreža, i ove godine, dodelila je priznanja najuspešnijim stručnjacima iz agencija u Srbiji – KAKTUS All Stars u 11 kategorija.

Cilj KAKTUS All Stars nagrade jeste da podstakne i motiviše stručnjake iz agencija u Srbiji, ali i ukaže stručnoj javnosti na njihove potencijale, talente i kreativnost. Ovom nagradom, Marketing mreža želi da promoviše profesionalne uzore, ali i da svoj doprinos unapređenju i razvoju kreativne industrije u Srbiji.

Za razliku od drugih strukovnih nagrada na tržištu Srbije koje nagrađuju najuspešnije timove i projekte, među kojima su i tradicionalne KAKTUS nagrade, KAKTUS All Stars nagrađuje i ističe pojedince iz agencija koji svojim radom, kreativnošću, znanjem i veštinama svakoga dana pomeraju granice na tržištu marketinških komunikacija u Srbiji. Nominovani za KAKTUS All Stars priznanja bili su svi stručnjaci iz agencija u Srbiji koji prijave svoje radove za tradicionalne KAKTUS 2023 nagrade.

KAKTUS POWER RANGER je Tia Dokmanović iz agencije Leo Burnett, koja je, zajedno sa svojim timom radila na kampanjama kompanije A1 Srbija.

Priznanje KAKTUS SUPERSTAR pripalo je Suzani Đorđević iz Hemofarm Fondacije, koja je, zajedno sa svojim timovima, radila na kampanji Najvažniji poziv u životu.

Priznanje KAKTUS CMF pripalo je Vladimiru Mitroviću iz agencije Ovation BBDO, koji je zajedno sa timovima radio na kampanjama brendova Patelina, Štark, Clipsy i Doritos.

Priznanje KAKTUS ORIGIN pripalo je Dušanu Kosanoviću, koji je u prethodnom periodu, zajedno sa timovima Ovation BBDO radio na kampanjama brendova Štark i Patelina.

Priznanje KAKTUS FIRE STARTER pripalo je Ani Pupovac iz agencije Jazavac i Utorak, koja je radila na kampanji Najvažniji poziv u životu.

Priznanje KAKTUS BIG PICTURE pripalo je Ognjenu Zdravkoviću iz agencije Jazavac i Utorak, koji je zajedno sa timom radio na projektu Najvažniji poziv u životu.

Priznanje KAKTUS PANTONE pripalo je Sari Mandić iz agencije Jazavac i Utorak, koja je zajedno sa timovima, radila na projektu Najvažniji poziv u životu.

Priznanje KAKTUS LIKE-SHARE-SUBSCRIBE pripalo je Anđeli Tanasković iz agencije Jazavac i Utorak, a koja je zajedno sa timom radila na projektu Najvažniji poziv u životu.

Priznanje KAKTUS FIRST IMPRESSION pripalo je Nikoli Parunu iz agencije Ovation BBDO, a koji je zajedno sa timom radio na kampanjama brendova Patelina, Chipsy, Doritos i drugima.

Priznanje KAKTUS BIG SEEN pripalo je Ani Pupovac iz agencije Jazavac i Utorak, a koja je zajedno sa timom radila na projektu Najvažniji poziv u životu.

Priznanje KAKTUS RISING STAR pripalo je Luki Zdravkoviću iz agencije SmartPoint Adria. Ulazak u finale KAKTUS Talents takmičenja doneo joj je 1 bod, a dodatna 3 boda dobila je od članova žirija na javnim prezentacijama, koje su održane 20. oktobra.

Festival KAKTUS 2023 podržalo je preko 50 medijskih kuća iz celog regiona, kao i kompanije Mercator-S, Jaffa Crvenka, Grand kafa, Frikom, Belodore, Knjaz Miloš, Imlek i Neoplanta. Platinum sponzor festivala je Shoppster Srbija, zlatni sponzor festivala je DExpress, srebrni sponzori su Forma Ideale i PepsiCo, dok su ove godine bronzani sponzori SmartPoint Adria i Generali osiguranje. Prijatelj festivala je Propulsion. Partneri festivala su agencije – Ovation BBDO, DRV Agency, Info Media Group, Alma Quattro i DPC Networks. Festival su podržali i Direct Media United Solutions, Fusion Communications, Havas Adriatic, Executive Group, Nova Communications i Cheil Centrade Adriatic.

Više informacija o festivalu možete pronaći na sajtu, kao i spisak finalista i dobitnika sa prosečnim ocenama https://kaktus.rs/

Ko gori u marketinškom paklu?

U marketinškom paklu, 8. krug rezervisan je za one koji imaju sopstveni brend ili im u potpisu mejla piše da su za brend zaduženi, i ne znaju šta (da) rade.

Oni ne mogu u 9. krug, jer tamo su najveći grešnici: oni koji su sve školski uradili, istražili svoj identitet, utvrdili arhetip brenda, napisali nadahnjujući manifest, odštampali i na zidove okačili božanstvenu viziju i misiju – i onda – otišli na godišnji odmor.

Prečesto se zaboravlja ono što se govori na radionicama brend arhetipa. Sve što se na njima ispriča i definiše, potrebno je spustiti na operativni nivo i razraditi akcioni plan koji treba da dođe do svakog zaposlenog.

Vi što ulazite, ostavite svaku nadu!

Praksa pokazuje da razgovori o brendu ne izađu iz prvog kruga marketinškog tima, a u najboljem slučaju dođu do jednog broja donosilaca odluka. A šta je sa onima koji brend najviše predstavljaju u javnosti? Koliko se uloži napora da im se objasni šta je brend i zašto je važno negovati ga?

To su najčešće naše kolege na hijerarhijski „slabije vrednovanim“ pozicijama, udaljeni, ne samo od značajnijih benefita, već, što je sasvim neverovatno, i od suštine brenda čiji su deo.

Razmislite samo, sa koliko ljudi (i kojih) tokom dana komunicira generalni direktor? Koliki je stvaran domet direktora marketinga? Sa druge strane, koliko ljudi u danu ima kontakt sa radnicom na kasi, recepcionerom, točiocem na pumpi, operaterom u korisničkom centru?

Ko više, češće, i u praksi tačnije predstavlja kompaniju i/ili brend?

Brend nije još jedna proceduralna forma i bavljenje brendom nije samo još jedna radionica da brže prođe dan.

Pametniji i mudriji odavno su rekli da je brend obećanje. A obećanje ima tu dosadnu osobinu da traži da bude ispunjeno. Jer ko izda…

Duboko verujem da se brend živi. Da se oseća u sebi, da se ispoljava u svakom segmentu života. To važi podjednako za korporativne brendove, za komercijalne brendove, ali i za lični stil.
Kako bi se smanjio ovaj jaz između onoga što ostavljamo u zapisima sa radionica, šta pišemo za sajtove i društvene mreže, pripremamo kao PR materijale, i onoga što uistinu živimo u stvarnom životu, slobodna sam da dam sugestiju.

Ne crtajte idealnu ličnost, jer to niste.
Ne usvajajte tuđe uzvišene mantre, jer vam ne stoje. Ne uzimajte ono što nije vaše.

Kada kreirate brend pokušajte da on bude najbliži onome što zaista jeste. U šta verujete, iza čega ste spremni da stanete. To je jedini način da živite brend, da mu budete verni, a da on isto tako verno oslikava ono što vi treba da budete.

Da ispunite obećanje.

Za Marketing mreža magazin tekst napisala:
Tanja Vasojević, Chief Growth Officer, Why Not.

Sa Oskarom do Effie Europe

REGION – Addiko banka i agencija Bruketa&Žinić&Grey plasirali su se u finale renomiranog takmičenja Effie Europe sa komunikacijskom platformom Hrčak – novi šef banke koji uvodi promene. Effie Europe nagrađuje najefikasnije komunikacijske projekte u Evropi. Žiri radove ocenjuje na osnovu kreativnosti rešenja i ostvarenih rezultata, a takmičenje organizuje Evropsko udruženje komunikacijskih agencija (EACA).

Addiko banka trebala je da izgradi jasnu diferencirajuću poziciju u svesti potrošača. Kao manja banka, ne može konkurisati velikima i njihovim ponudama, pa je zato odlučila zauzeti poziciju specijaliste za brze i jednostavne gotovinske kredite. Ova je nova pozicija vezana i uz novu komunikacijsku platformu sa novim brend likom – hrčkom Oskarom. Addiko je novom pozicijom i komunikacijom privukao nove klijente i ostvario povećanje volumna gotovinskih kredita.

Jelena Fiškuš nova predsednica HURA-e!

REGION – Na izbornoj sednici održanoj 19. oktobra 2023. u Rovinju, Skupština Hrvatske udruge društava za tržišno komuniciranje (HURA), vodeće strukovnog udruženja u sektoru tržišnih komunikacija u Hrvatskoj, izglasala je novi sastav Upravnog odbora.

Po isteku mandata sadašnjoj Upravi, u sledećem četverogodišnjem mandatu Upravom će predsedavati Jelena Fiškuš, najnagrađivanija domaća kreativna direktorka i suosnivač Studio Sonda.

Uz nju će novu Upravu činiti i Rajna Cuculić, direktorica globalne medijske agencije GroupM za Hrvatsku i Sloveniju, Mario Frančešević, osnivač SeekandHita, Kristina Laco, suosnivač Komunikacijskog ureda Colić, Laco i partneri i u regiji savetnica za krizni komunikacijski menadžment i Marko Šesnić, istaknuti kreativac i nagrađivani dizajner koji niz godina deluje kroz Studio Šesnić&Turković.