Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 12

Kredit k’o kredit

REGION – Bosanska agencija Via Media osmislila je i realizovala novu kampanju za ASA banku. Slogan kampanje je „Kredit k’o kredit“.

Gde je najbolje mesto za razmenu mišljenja o kreditima – kod frizera. Ali nije svaki kredit isti. Kao ni svaka reklama za kredit.

Najveća blaga čuvamo u srcu i malim kutijama

REGION – Barcaffè i slovenačka agencija Herman & partnerji predstavili su novu marketinšku kampanju pod nazivom Najveća blaga čuvamo u srcu i malim kutijama. Ovom kampanjom brend naglašava važnost pozitivnog uticaja i širenja sreće u svakodnevnom životu, navodi se u saopštenju.

Nova komunikacijska platforma donosi osveženje glavne poruke Barcaffea, pozivajući nas da prigrlimo optimističan pogled na svet. Svaka šoljica Barcaffè kafe postaje više od običnog napitka i rađa iskru koja pokreće pravi lanac pozitivnih reakcija, poput domino efekta čiste pozitive.

Srž ove kampanje leži u jednostavnoj, ali snažnoj ideji – sreća je zarazna. Kroz inspirativnu priču o majci i detetu Barcaffè pokazuje uticaj sreće koju jedna osoba može preneti na drugu.

Kreativnu ideju kampanje osmislila je agencija Herman & partnerji iz Ljubljane, na čelu sa kreativnom direktorkom Katjom Petrin Dornik, uz rediteljski potpis Miroslava Miše Terzića.

TV spot možete pogledati ovde.

Jedino za izgled ne mogu garantovati

REGION – Šanavala Concept Store osmislio je i kreirao novu kampanju za Podravka Dolcela brend.

Kampanja u prvi plan ističe kvalitet proizvoda i ukus, ali, kako navode u TV spotu, ono za šta ne mogu garantovati jeste izgled.

Kampanja je realizovana u saradnji sa Val produkcijom.

Nova Pepsi era je zvanično počela!

Prošle nedelje kompanija PepsiCo je proslavila prvi veliki redizajn nakon 14 godina, predstavljajući novi izgled i vizuelni identitet Pepsi brenda istovremenim osvajanjem digitalnih kanala komunikacija na više od 120 tržišta širom sveta.

„Od danas, krećemo na putovanje izazivajući ustaljene norme u potrazi za uživanjem, slaveći žeđ ljubitelja Pepsi brenda za neočekivanim, i njihovu želju da otkrivaju, doživljavaju i čine više. U našoj novoj eri, kretaćemo se brzinom kulture, dajući ljudima ono za čim žude – inovativne proizvode i ikonična partnerstva. Naši fanovi mogu da očekuju isti sjajni ukus koji vole… u kombinaciji sa još epohalnijim doživljajima u svetu muzike, sporta i kulture“, navodi se na LinkedIn stranici kompanije Knjaz Miloš, u čijem portfoliju u Srbiji se nalazi Pepsi.

Izašao peti broj Marketing mreža magazina, na naslovnoj strani Sanja Bušić

Marketing mreža objavila je peto, martovsko izdanje magazina, na preko 110 stranica najkvalitetnijih intervjua i autorskih tekstova.

Naslovnu stranu petog broja krasi veliki intervju sa Sanjom Bušić, direktorkom marketinga za južna tržišta Centralne Evrope, Baltičke zemlje, Grčku i Kipar u kompaniji PepsiCo, koja govori o svojoj dosadašnjoj profesionalnoj karijeri, razvoju brendova, izazovima vođenja nekoliko različitih tržišta, ali i uspešnim kampanjama koje stoje iza nje i njenog tima.

U ovom broju izdvajamo i E-commerce: Future of Shopping, specijalni dodatak o trendovima i izazovima u e-commerce industriji u Srbiji i regionu, koji je realizovan u saradnji sa kompanijom Shoppster Srbija. 

Preporučujemo da pročitate i The TikTok Era, specijalni dodatak o trendovima i sa primerima kompanija koje uspešno vode svoje profile na ovoj društvenoj mreži, a koji je realizovan u saradnji sa agencijom smartpoint adria.  

Ne propustite da pročitate i autorske tekstove kolega iz Srbije i regiona, koji već dugi niz godina uspešno grade profesionalne karijere širom sveta. 

U ovom broju Marketing mreža magazina pročitajte, između ostalog, i intervjue i autorske tekstove kompanija IDEA-CG, Bambi, Generali osiguranje, Ananas E-commerce, Banca Intesa, A1 Srbija, Crafter, McDonald’s, Xiaomi Balkan, PwC, Srbija voz, Hemofarm, Mercator-S, Triglav osiguranje, Siemens, NIS, kao i agencija Kuća čuvarkuća, Cheil Centrade Adriatic, Grayling SEE, Studio Nexus, Abeceda komunikacije, Headmade, Luxury Integrated i mnogih drugih. 

Izdvojili smo za vas i šest kampanja koje su, po izboru naše redakcije, obeležile Q1 2024. godine, a razgovali smo i sa istaknutim stručnjacima o tome na koji način AI transformiše poslovanje i brendove.

Marketing mreža magazin dostupan je u štampanom i elektronskom izdanju uz pretplatu.

Objavljena imena članova radnih grupa u okviru foruma IZAZOV 2024

Marketing mreža objavila je timove koji će ove godine činiti radne grupe za ESG i održivo poslovanje, Employer branding i privlačenje talenata, E-commerce i digitalizacija tržišta i TikTok i unapređenje saradnje sa influenserima.

Radna grupa ESG i održivo poslovanje, pod pokroviteljstvom kompanije Mastercard, ove godine radiće u sastavu:
1. Gordana Purić, Marketing Manager, Mastercard
2. Dušan Stojaković, Senior Manager Global Sustainability, STADA/Hemofarm
3. Branislav Jovanović, ESG manager / Ana Boroš Todić, Senior Corporate Communications Expert, A1 Srbija
4. Ivanka Stojnić, Sustainability Manager SEE, Nestle
5. Zvezdana Vuletić, Community Partnership Manager, Coca-Cola HBC
6. Tijana Koprivica, Chief Business Sustainability Officer, Delta Holding
7. Ivana Vukić, Communications and Corporate Affairs Manager, PepsiCo

Radna grupa Employer branding i privlačenje talenata, pod pokroviteljstvom kompanije Mars, ove godine radiće u sastavu:
1. Vanja Vagić, Corporate Affairs Manager for Baltics, Balkan and Adriatic, Mars
2. Ivana Eror Bauk, Head of People Engagement and Culture, Delhaize Serbia
3. Sanja Miladinović, Talent Acquisition Manager, North & Central Europe, Ericsson
4. Iva Majstorović, CEO, Enstring (HR-first agency)
5. Sanja Tomić, Employees Communications and Engagement Manager, A1 Srbija
6. Miloš Borčić, Head of Talent Acquisition and Employer Branding, Hemofarm
7. Katarina Stevanović, Employer Branding Specialist, Nordeus

Radna grupa E-commerce i digitalizacija tržišta, pod pokroviteljstvom agencije Cheil Centrade Adriatic, ove godine radiće u sastavu:
1. Maja Balović, Lead Account Manager, Cheil Centrade Adriatic
2. Mihailo Ponjavić, General Manager, ePonuda
3. Ivan Kordić, CMO / Filip Đorović, Regional Marketing Director, Shoppster Srbija & Slovenija
4. Nevena Praizović, Legal Affairs Manager, Ananas E-commerce
5. Đorđe Kostić, E-commerce Director, Mercator-S
6. Branimir Kulašević, Chief E-commerce Officer, Planeta Sport i ePlaneta
7. Ana Veličković, Digital Marketing & E-commerce Manager, L’Oréal Adria Balkan

Radna grupa TikTok i unapređenje saradnje sa influenserima, pod pokroviteljstvom agencije smartpoint adria, ove godine radiće u sastavu:
1. Nikola Jagodić, TikTok konsultant, smartpoint adria
2. Nađa Vujić, Regional Influencer Marketing Account, Media Point
3. Iva Pavlov, Digital Marketing Specialist, Generali osiguranje
4. Gorana Risteski, Creative Strategist, GrowMojo i TikTok content creator
5. Andrea Stanimirović, Brand Manager, Neoplanta
6. Bojana Vukčević, Creative Strategist, SBB
7. Dijana Vučković, Digital Communications and Media Manager, Forma Ideale

Radne grupe radiće na pripremi smernica i preporuka sa primerima dobre prakse i delili svoja znanja i iskustva sa drugim učesnicima na tržištu.

Na forumu IZAZOV, 23. i 24. aprila u Beogradu, biće pokrenute javne diskusije o temama kojima su se bavile radne grupe, a nakon događaja biće objavljen dokument sa smernicama i preporukama u određenoj oblasti.

Cilj je da projekat bude dugoročan i da se na forumu IZAZOV svake godine pravi presek onoga što je urađeno u prethodnoj godini, ali i otvaraju nove teme u skladu sa potrebama struke.

Podsećamo, na konkurs za radne grupe bilo je prijavljeno ukupnp 130 kolega iz kompanija i agencija. Zahvaljujemo se svim kolegama koji su se prijavili.

Gde i kako se ljudi u Srbiji informišu?

Nezavisno društvo novinara Vojvodine i Organizacija za evropsku bezbednost i saradnju objavili su Istraživanje o digitalnim vestima, koje primenjuje model i upitnik Reuters instituta za globalnu studiju Digital News Report. Ovo je verovatno izveštaj koji pratite, ali Srbija nije obuhvaćena u 46 zemlje koje oni ispituju.

Istraživači su njihove metode prilagodili našem medijskom pejzažu i ispitali motive, mišljenja, stavove i navike ljudi kada su u pitanju digitalne vesti.

U ovom tekstu istaknuti su neki od najbitnijih nalaza, a za više informacija pročitajte potpuno istraživanje — u njemu se nalaze podaci o poverenju i gledanosti specifičnih medija, o popularnosti različitih društvenih mreža za različite društvene grupa i drugi relevantni podaci za svakog profesionalnog komunikatora.

Kakav je odnos prema vestima u Srbiji?
Zainteresovanost za vesti nije jednaka među svima, ali je ih u proseku pratimo veoma redovno — 66% ljudi konzumira vesti više puta dnevno, a 23% to čini jednom u toku dana. Ovo znači da u Srbiji 89% stanovništva prati vesti barem jednom dnevno.

Kada pogledamo njihovo interesovanje za vesti, kod nas je najbrojnija grupa koji su donekle zainteresovani (46), a samo 39% ljudi vrlo ili izrazito zainteresovano za vesti, čime je stanovništvo Srbije ispod globalnog proseka od 51%. Ipak, u mnogim zemljama ovo interesovanje opada.

Kao razloge za praćenje vesti ljudi najčešće navode obrazovne potrebe, iza kojih slede informativne, zabavne i socijalne funkcije. Samo 20% ljudi smatra informisanost njihovom građanskom dužnošću i nečim što ih motiviše.

Još jedan fenomen vredan pomena jeste namerno izbegavanje vesti koji je među građanima Srbije izrazito zastupljen. Ovo je registrovano u mnogim zemljama širom sveta, ali u Srbiji samo 11% ljudi nikada ne izbegava vesti. Čak jedna petina ispitanika često namerno izbegava vesti, a ostali to čine povremeno (45%) ili retko (23%).

Ovo znači da čak 65% stanovništva izbegava vesti u značajnoj meri (često ili povremeno), a to najčešće čine žene, ljudi srednjeg ili visokog obrazovanja i pristalice opozicije.

Kada to uporedimo sa drugim nacijama, Srbija zauzima prvo mesto među svih 46 koje su obuhvaćene Reuters globalnim istraživanjem. Slične rezultate vidimo u Brazilu (54%), Bugarskoj (58%), Turskoj (56%) i Hrvatskoj (51%), a najnižu stopu izbegavanja možemo naći u Japanu (14%).

Ljudi kao glavne razloge za ovo ponašanje navode da vesti negativno utiču na njihovo raspoloženje, da mediji previše izveštavaju o politici ili koronavirusu, da ih količina vesti iscrpljuje ili da vesti vode ka raspravama koje žele da izbegnu.

Gde se građani Srbije informišu?
Najčešće korišćeni izvori vesti su društvene mreže (83%), TV dnevnici (72%) i sajtovi/aplikacije dnevnih novina (57%). Međutim, glavni izvor vesti je za trećinu građana ipak televizija, a društvene mreže i sajtovi dnevnih novina kao glavni izvor koriste 25% i 22% građana.

Upoređivanjem sa rezultatima globalnog istraživanja, vidimo da je korišćenje društvenih mreža za informisanje o važnim događajima kod nas rasprostranjenija nego u bilo kojoj drugoj evropskoj zemlji. One su u ove svrhe vrlo zastupljene među svim generacijama — preko 90% ljudi od 25 do 44 godine ih koriste, kao i 73% starijih od 55. Međutim, u Srbiji su one često sporedan izvor informisanja ili mesto slučajne izloženosti vestima.

Najstariji ispitanici koriste TV dnevnik kao glavni izvor informisanja, a najmlađi društvene mreže. TV dnevnik bira 52% najstarijih ispitanika, i samo 17% najmlađih. Situacija je obrnuta kada je reč o društvenim mrežama — 45% najmlađih ih bira kao glavni izvor, naspram 12% najstarijih.

Ujednačavanje između generacija vidimo kod upotrebe online portala, koje najčešće upotrebljavaju ljudi između 35 i 45 godina starosti (29%).

Pored godina, na odabir izvora informacija utiče rod, tip naselja, obrazovanje, radni status i partijske preferencije — TV je glavni izvor za muškarce (39), žene su podeljene između televizije i društvenih mreža (oba 30%), a ljudi koji žive na selu češće gledaju TV dnevnik od ljudi u gradu.

Što se radio programa tiče, kratke vesti češće slušaju mladi od starijih, a štampani mediji su sve manje čitani.

Postoje značajne razlike i u odabiru konkretnih medija za informisanje, o čemu možete pročitati više u istraživanju.

Ljudi u Srbiji informišu se i putem podcasta — 49% ispitanika pratilo je podcast barem jednom u toku meseca. Od tema su najpopularnije životni stil (hrana, moda, putovanja ili zabava), stručne teme (nauka, tehnologija, umetnost, zdravlje) i na kraju vesti, sport i savremeni život. Što se njuzletera tiče, popularnost ovog formata je dosta niska — njih samo 8% ispitanika koristi za informisanje u toku nedelje.

Medijima, generalno, ne verujemo
Zabrinjavajući nalazi pokazuju da građani izražavaju nisko poverenje u vesti i medije, sve više ih namerno izbegavaju, a briga o dezinformacijama je na vrhuncu.

Srbija u ovom pogledu nije izuzetak — zabeležen je globalno nizak nivo poverenja u medije u mnogim zemljama, ali se uočavaju velike razlike između država kao što su Finska, Danska i Norveška, sa jedne strane, i Slovačke, Grčke i Francuske sa druge.

Ono što je istraživanje otkrilo je da u Srbiji samo 29% građana smatra da se vestima generalno može verovati. Najviše je onih koji smatraju da im se ne može verovati (36%), a poslednju trećinu čine oni koji nisu sigurni.

Ovo opšte nepoverenje izraženije je među mlađom populacijom — više od polovine njih (57%) ne veruju vestima, a urbane sredine, posebno region Beograda, ima veći udeo ljudi koji ne veruju.

Ceo tekst pročitajte na sajtu kliping.rs.

Hajde da imamo vremena za pregled

Više od 33.000 žena širom Srbije obavilo je besplatne mamografske preglede u okviru akcije „Hajde da imamo vremena za pregled“ koju Grand kafa sprovodi zajedno sa Institutom za javno zdravlje Srbije „Dr Milan Jovanović Batut“, Ministarstvom zdravlja i Fondom B92 pod sloganom „Ne gledaj u šolju, pregledaj se“.

Ivana Španović, svetska prvakinja u skoku u dalj i vlasnica nekoliko državnih rekorda, zna koliko su disciplina i posvećenost važni za postizanje vrhunskih rezultata i da treninge ne treba preskakati, baš kao ni redovne preventivne preglede koji mogu spasiti život. Zato je naša atletičarka, prepoznajući važnost pravovremenih pregleda, podržala ovu akciju i pridružila se borbi protiv raka dojke. Ona, zajedno sa Grand kafom, poziva dame da se odazovu i obave mamografski pregled jer, kako i sama kaže, postoje stvari koje nikako ne treba preskakati, posebno ne one koje se tiču zdravlja.

Rak dojke je najčešći maligni tumor kod žena u Srbiji, od koga svake godine oboli 4.000 žena, a 1.600 izgubi život. Mamografija je najvažniji korak u ranom otkrivanju i prevenciji ove bolesti. Važno je da sve dame od 45 do 69 godina, koje u poslednje dve godine nisu obavile mamografski pregled, kao i žene iznad 40 godina koje u svojoj porodičnoj anamnezi imaju blisku srodnicu obolelu ili lečenu od raka dojke, zakažu svoj pregled i ne preskoče ovu važnu stavku kada je reč o zdravlju. Mamografijom se tumor dojke otkriva u ranoj fazi, a od 45. godine trebalo bi da bude obavezni deo preventivnih pregleda na svake dve godine, ukoliko nema nikakvih simptoma. Ukoliko se otkrije u ranoj fazi, bolest je izlečiva u čak 90% slučajeva.

„Uz poruku „Ne gledaj u šolju, pregledaj se!“ nastavljamo da radimo na širenju svesti o prevenciji raka dojke i značaju rane dijagnostike. Od velikog značaja u tome su nam i prepoznatljive saradnje sa poznatim damama i svim našim partnerima. Zajednički cilj nam je da se što veći broj žena pregleda. Pozivamo ih da, kao što sa svojim prijateljima i dragim ljudima „skoče na kafu“, odvoje vreme i „skoče“ da urade i mamografski pregled, jer im to može spasiti život. Ponosni smo na činjenicu da je, u okviru ove kampanje, više od 33.000 žena do sada obavilo svoj pregled, što nam je jasan znak da zaista razumeju koliko je važna prevencija i kako prevencija može da im spasi život“, kažu u Grand kafi.

Srbija je malo kasnije uhvatila voz svetskog e-commerce trenda, ali ipak ne kasni!

0

Filip Đorović, regionalni direktor marketinga kompanije Shoppster Srbija i Slovenija, specijalno za portal Marketing mreža govori o nedavno osvojenom priznanju eComm Champion za 2023. godinu, affiliate program koji su uveli, ali i kako vidi razvoj e-commerce tržišta u Srbiji i Sloveniji u narednih nekoliko godina.

Shoppster je nedavno osvojio priznanje eComm Champion za 2023. godinu u Srbiji. Šta za Vaš tim i kompaniju znači ova nagrada?
Raduje nas činjenica da je Shoppster za samo tri godine postao prepoznatljiv, jak i inovativan brend na našem tržištu. Kada dobijete priznanje Šampiona ne preostaje vam ništa drugo nego da čestitate kolegama, zahvalite se kupcima i tako motivisani nastavite da gradite dalje. Cenimo svako priznanje struke i zahvalni smo na svakoj nagradi.
Nagrade su ne samo priznanje za uloženo vreme, energiju i znanje, već i obaveza da zadržite isti nivo kvaliteta usluga, ponovo donesete inovacije i budete još bolji, što složićemo se, nije lako.

Prethodna godina je za Shoppster bila veoma uspešna. Između ostalog, osvojili ste i dva KAKTUS priznanja u veoma konkurentnim kategorijama. Šta je doprinelo velikom uspehu Vaše kompanije u 2023. godini?
Timski rad, vizija i posvećenost. Iako smo počeli kao najmanja kompanija u okviru United Grupe, vodeće u oblasti telekomunikacija i medija u ovom delu sveta, veoma brzo smo opravdali poverenje i postali prva i omiljena one-stop shop destinacija za kupce, brzorastući e-commerce biznis koji povezuje dobavljače najrazličitijih kategorija i pogodno radno okruženje za različite grupe i orijentacije naših zaposlenih. Rezultat toga je uspešna marketinška kampanja “Sve na jednom mestu” koja oslikava Shoppster u samo četiri reči. Jedan od razloga našeg uspeha je i sjajna ponuda. Trudimo se da osluškujemo kupce i da im nudimo i proizvode koje ne mogu da pronađu nigde drugde na našem tržištu.

Krajem prošle godine pokrenuli ste i affiliate program. Na koji način ovaj program redefiniše odnos e-commerce platformi i kupaca?
U savremenoj ekonomiji nema besplatnog ručka, a mi ponovo po ugledu na vodeće svetske e-commerce biznise i kompanije prvi nudimo ovu vrstu benefita za one koji preporuče Shoppster. Affiliate programi su standard u svetu, a naš zadatak je da edukujemo i domaću publiku. Suštinski, potencijalni kupac dobija preporuku, dok e-commerce biznis širi mrežu kupaca i klijenata. Mi korisnicima našeg affiliate programa omogućavamo najviše i – najvažnije – stabilne i sigurne nagrade. Ukoliko su naši kupci zadovoljni Shoppster kupovinom dovoljno je da pozovu svoje pratioce, prijatelje ili kontakte da učine isto i zaradiće. U današnjem svetu “word of mouth” je najbolja reklama i zato smo mnogo radili na ovom projektu i verujemo da će zaživeti i kod nas.

Na koji način pratite i merite zadovoljstvo vaših kupaca, i kako to utiče na vaše poslovanje?
Moderne kompanije se danas ne zadovoljavaju samo zdravim finansijskim pokazateljima. Bitno nam je zadovoljstvo kupaca i ovde razmišljamo o budućnosti. U početku smo reagovali na komentare na društvenim mrežama, dobijali povratne informacije od naših zaposlenih i kupaca, a danas imamo razvijen blog na našem sajtu, recenzije kupaca, interne ankete koje mere CX skor. Ocena naših korisnika utiče na naše zaposlene i koliko god to bili, naizgled, mali koraci – oni menjaju suštinu poslovanja i čine razliku. Mi u sektoru usluga znamo da samo zadovoljan kupac znači uspeh i ponovnu kupovinu i zbog toga vredno radimo na tome.

Kako se Shoppster nosi sa konkurencijom na tržištu i šta vas izdvaja od drugih e-commerce platformi?
Nas raduje zdrava konkurencija i služi nam kao motivacija. Normalno je da pratimo šta rade drugi, ali ukoliko želite da budete lider bitno je baviti se sobom, narednim potezima i uslugama koje će činiti da naši kupci budu zadovoljni. Ipak, osećamo da je naš zadatak i da radimo na unapređenju celokupne e-commerce industrije.

Kako vidite razvoj e-commerce tržišta u Srbiji i Sloveniji u narednih nekoliko godina?
Srbija je malo kasnije uhvatila voz svetskog e-commerce trenda, ali sada već ne kasni za svetskim šampionima. Slovenija kao deo Evropske unije ima model poslovanja drugih članica. Možemo da budemo ponosni na to gde se obe zemlje nalaze na mapi elektronske trgovine i zahvaljujući entuzijazmu, znanju i stalnom razvoju naših zaposlenih sve brže donosimo inovacije na tržišta. Mi smo svetske trendove prilagodili lokalnim tržištima i ostvarujemo izuzetne rezultate budući da smo dve godine zaredom merili rast stope prometa od 100%.

Koji su dugoročni ciljevi Shoppstera, i kako planirate da ostanete relevantni na brzorastućem tržištu e-commerce?
Naša ideja nije da nakratko zablistamo, već da u budućnosti kada pomislite na online kupovinu, pomislite na Shoppster. Nedavno sam pronašao jedan komentar na društvenim mrežama koji me je zaista obradovao: “Pogledaj na Shoppsteru, oni to sigurno imaju”. Isti ti ljudi pre dve godine nisu znali šta je Shoppster.

Takođe nam je ideja da budemo siguran izbor za svaku kupovinu i personifikacija za kvalitet, pouzdanost i jednostavnost. Raduje me što pored zadovoljnih kupaca imamo i zadovoljne dobavljače koji rado obnavljaju saradnju sa nama.

Uvek zgodno

REGION – Trgovinski lanac SPAR pokrenuo je novu kampanju pod sloganom „Uvek zgodno. Uvek SPAR“.

„U potrazi za trgovinskim promocijama i popustima, kupci mogu izgubiti mnogo vremena i propustiti dragocene trenutke sa onima koje najviše vole. Svesni smo da su neke stvari previše važne da bi ih propustili, pa se u SPAR-u trudimo da se svi naši kupci osećaju dobrodošlo, jer će im mnoge pogodnosti uvek biti dostupne u našim prodavnicama“, navodi se na njihovom LinkedIn profilu.