Kreativna agencija Leo Burnett iz Moskve nedavno je osmisla i kreirala zanimljivu i neubičajenu kampanju za Vimm-Bill-Dann sir.
Hvala što ste se prijavili na naš newsletter!
Molimo Vas da pretplatu potvrdite na linku koji ste dobili u mejlu.
Kreativna agencija Leo Burnett iz Moskve nedavno je osmisla i kreirala zanimljivu i neubičajenu kampanju za Vimm-Bill-Dann sir.
U Beogradu je održana promocija prvog regionalnog informativnog tok šou programa “Okruženje”. Projekat podrazumeva saradnju između medija u regionu. Prvi serijal od pet emisija pokušava da odgovori na pitanja „ko smo“, „gde smo“, „kakvi smo“ i „šta nas čeka u budućnosti“.
Bus advertajzing sve je popularniji kako u svetu, tako i kod nas. Prema istraživanjima, građanima je mnogo prijatnije i udobnije da se voze u kreativno „obučenom“ gradskom prevozu, a oglasne poruke primećuju u skoro 90 odsto slučajeva. U nastavku izdvajamo nekoliko zanimljivih primera oglašavanja na i u vozilima javnog gradskog prevoza, preuzeto sa sajta Toxel.com.
Gledajući novinske naslove na kiosku, ne bi se moglo naslutiti da se u Vojvodini nešto dešava. Na naslovnim stranama nema reči o protestima vojvođanskih zemljoradnika, koje je policija u četvrtak zaustavila u pohodu na Beograd, pa su blokirali puteve po Vojvodini.
Izložbom fotografija “Žene u sportu” i “Žene na selu” u petak u Kulturnom centru Grad obeležen je kraj kampanje Karavan ženskih prava. Cilj Karavana ženskih prava je bio da se podstaknu žene u Srbiji da se aktivno uključe u borbu za svoja prava. Izložbu je zvanično otvorila predsednica Narodne skupštine, Slavica Đukić Dejanović.
Oglasna mreža ZepterADS obogatila je ponudu za oglašivače i portale uvođenjemin – text oglasa. U pitanju su web oglasi integrisani u tekstove na sajtovima kao podvučene reči koje pokreću oglas. Spadaju među najefektnije vrste internet oglašavanja, kada je u pitanju ciljanje potrošača, uticaj na kupovnu nameru, kao i razvoj svesti o brendu i proizvodu.
Dugogodišnja novinarka Politike i Rojtersa, nekadašnja potparolka UNICEF-a, a sada medija direktorka u agenciji P.R.A. Ljiljana Cvekić specijalno za Marketing mrežu govori o odnosu novinarske i PR profesije, u kojoj meri PR-ovi „zloupotrebljavaju“ dobre odnose sa novinarima, ali i zašto veliki broj novinara prelazi u PR.
Dizajner i producent Filip Nakić novi je član kreativnog tima agencije Represent Communications. Filip će imati ključnu ulogu u osmišljavanju vizuelnih rešenja, pripremi publikacija i drugih kreativnih rešenja za agencijske klijente i različite projekte na polju štampe i digitala, navodi se na sajtu agencije Represent Communications.
Deset dana nakon raspisivanja izbora, već se naziru obrisi vrhunca “predizborne groznice”: informativni program TV stanica sa nacionalnom frekvencijom je gotovo u potpunosti stavljen u funkciju promocije aktivnosti političkih partija, vlade i predsednika, dok se u sajber prostoru sve intenzivnije sukobljavaju mišljenja i oglašava sopstveni politički stav, zaključak je analize agencije „Kliping“.