Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 1009

Neobična kampanja za sir

0

Kreativna agencija Leo Burnett iz Moskve nedavno je osmisla i kreirala zanimljivu i neubičajenu kampanju za Vimm-Bill-Dann sir.

Svi mediji regiona, ujedinite se!

U Beogradu je održana promocija prvog regionalnog informativnog tok šou programa “Okruženje”. Projekat podrazumeva saradnju između medija u regionu. Prvi serijal od pet emisija pokušava da odgovori na pitanja „ko smo“, „gde smo“, „kakvi smo“ i „šta nas čeka u budućnosti“.

Kreativno „obučen“ gradski prevoz

Bus advertajzing sve je popularniji kako u svetu, tako i kod nas. Prema istraživanjima, građanima je mnogo prijatnije i udobnije da se voze u kreativno „obučenom“ gradskom prevozu, a oglasne poruke primećuju u skoro 90 odsto slučajeva. U nastavku izdvajamo nekoliko zanimljivih primera oglašavanja na i u vozilima javnog gradskog prevoza, preuzeto sa sajta Toxel.com.

Mediji u službi politike i tajkuna

Gledajući novinske naslove na kiosku, ne bi se moglo naslutiti da se u Vojvodini nešto dešava. Na naslovnim stranama nema reči o protestima vojvođanskih zemljoradnika, koje je policija u četvrtak zaustavila u pohodu na Beograd, pa su blokirali puteve po Vojvodini.

Izložba “Žene u sportu“ i “Žene na selu“ u Beogradu

0

Izložbom fotografija “Žene u sportu” i “Žene na selu” u petak u Kulturnom centru Grad obeležen je kraj kampanje Karavan ženskih prava. Cilj Karavana ženskih prava je bio da se podstaknu žene u Srbiji da se aktivno uključe u borbu za svoja prava. Izložbu je zvanično otvorila predsednica Narodne skupštine, Slavica Đukić Dejanović.

Kako povećati kupovnu nameru za 68 odsto?

0

Oglasna mreža ZepterADS obogatila je ponudu za oglašivače i portale uvođenjemin – text oglasa. U pitanju su web oglasi integrisani u tekstove na sajtovima kao podvučene reči koje pokreću oglas. Spadaju među najefektnije vrste internet oglašavanja, kada je u pitanju ciljanje potrošača, uticaj na kupovnu nameru, kao i razvoj svesti o brendu i proizvodu.

Novinarstvo vs. PR

0

Dugogodišnja novinarka Politike i Rojtersa, nekadašnja potparolka UNICEF-a, a sada medija direktorka u agenciji P.R.A. Ljiljana Cvekić specijalno za Marketing mrežu govori o odnosu novinarske i PR profesije, u kojoj meri PR-ovi „zloupotrebljavaju“ dobre odnose sa novinarima, ali i zašto veliki broj novinara prelazi u PR.

„The Pitch“ reality show

0

Medijska kompanija AMC, koju industrija oglašavanja najbolje poznaje po njihovoj kultnoj seriji Mad Men, svojim će gledaocima krajem aprila ponuditi nešto realniju verziju emisije koja prikazuje svet oglašavanja.

Osnaženo kreativno jezgro agencije Represent Communications

0

Dizajner i producent Filip Nakić novi je član kreativnog tima agencije Represent Communications. Filip će imati ključnu ulogu u osmišljavanju vizuelnih rešenja, pripremi publikacija i drugih kreativnih rešenja za agencijske klijente i različite projekte na polju štampe i digitala, navodi se na sajtu agencije Represent Communications.

Predizborna kampanja – analiza medija prvih deset dana

Deset dana nakon raspisivanja izbora, već se naziru obrisi vrhunca “predizborne groznice”: informativni program TV stanica sa nacionalnom frekvencijom je gotovo u potpunosti stavljen u funkciju promocije aktivnosti političkih partija, vlade i predsednika, dok se u sajber prostoru sve intenzivnije sukobljavaju mišljenja i oglašava sopstveni politički stav, zaključak je analize agencije „Kliping“.