today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Održivost svih poslovnih procesa kao imperativ za budućnost

Ivana Vukić, menadžerka korporativnih komunikacija i javnih politika PepsiCo Zapadni Balkan govorila je za Marketing mreža magazin o greenwashingu i u kojoj meri je održivost isplativija za brendove dugoročno.

Zašto je greenwashing tako raširen danas i kako ga prepoznati?

Mislim da se problem greenwashinga i njegove rasprostranjenosti najviše ogleda u želji kompanija za brzim rezultatima, bez sagledavanja šire slike i posledica određenih odluka. Takođe, ukoliko se problemu ne pristupi strateški i sa postavljanjem jasnih i opipljivih ciljeva, prilikom kojih će održivost biti integrisana u svakom aspektu rada kompanije, lako se može postići kontraefekat i poništiti sve prvobitno zamišljene dobrobiti jednog održivog procesa. Zato je od izuzetne važnosti napraviti jasan akcioni plan i svaki proces do detalja razložiti kako bi se princip održivosti inkorporirao u svakom koraku realizacije. Promenjena svest i način rada kojim doprinosimo pozitivnim promenama i za ljude i za zajednicu u kojoj poslujemo, od vitalnog su značaja za čitavu planetu.

U kojoj meri je održivost isplativija za brendove dugoročno?

Ulaganje u održivu budućnost ne samo da je isplativo, već je i apsolutni imperativ – prošlo je vreme u kome je to bio izbor. Trudeći se da uvek sagledamo širu sliku, ne možemo, a da ne razmišljamo nekoliko koraka unapred, a to podrazumeva i održivost našeg brenda i poslovanja u celini. Zato su vizija i strateški pristup u skladu sa principima održivosti neophodni činioci nastanka, razvoja, kao i dugoročnog uspeha jednog brenda, jer ulaganjem u održivu budućnost i čineći pozitivne izbore u svom poslovanju, opstajemo i napredujemo svi zajedno.

Na koji način kompanija PepsiCo inovira u oblasti održivog poslovanja? 

Kompanija PepsiCo na globalnom nivou ima jasnu strategiju održivog poslovanja, pod nazivom PepsiCo Positive (PEP+). Na svim tržištima na kojima poslujemo primenjujemo globalne PepsiCo prakse i postavljamo ozbiljne ciljeve koje težimo da ostvarimo i pre zadatog roka. Oni obuhvataju principe regenerativne poljoprivrede i edukaciju poljoprivrednika u cilju postizanja najefikasnijih rezultata uz minimalno korišćenje resursa, smanjenje emisije CO2 i korišćenje obnovljivih izvora energije, kao i održivog korišćenja vode i sastojaka koji su bolji za ljude i planetu.

Ceo intervju pročitajte u Marketing mreža magazinu.

*Marketing mreža magazin dostupan je u štampanom i elektronskom izdanju uz pretplatu.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!