Prvi CSR biznis hub pod sloganom „Oni to rade drugačije“, u organizaciji Marketing mreže, održan je od 3. do 5. oktobra u Mokrinu. U hub-u učestvovalo je 14 kompanija iz Srbije, koje realizuju najznačajnije CSR projekte na našem tržištu i lideri su kada je u pitanju održivo poslovanje.
Tokom dva dana intenzivnog programa predstavnici kompanija podelili su svoja iskustva na teme – kako individualnim koracima do društvenih promena; kako na najefikasniji način komunicirati CSR projekte; kako nove tehnologije staviti u svrhu CSR-a; kako da zaposleni budu najbolji ambasadori održivosti; ali i kako woke komunikaciju integrisati u strategiju kompanije i kako lokalizovati globalne CSR strategije na najefikasniji način.
Udruženje Eko Hub organizovalo je teambuilding za učesnike biznis hub-a, dok su agencije Ovation BBDO i DNA Communications održale zanimljive prezentacije i predstavile primere dobre prakse. USAID Srbija i Propulsion održali su radionicu na temu Nova pismenost, novo poslovanje – Odgovornost korporativnih građana, ali i predstavili najnovije istraživanje o navikama konzumacije medija u Srbiji.
U okviru CSR biznis hub-a, u saradnji sa dme.video produkcijom, snimanjena su i dva dela edukativnog filma na temu održivog poslovanja, a koji će biti emitovani na festivalu KAKTUS 1. i 2. novembra u hotelu Mona Plaza Beograd.
Kompanije koje su podržale ovogodišnji CSR biznis hub su IKEA Srbija, Delta Holding, Mastercard, Henkel Srbija, Generali osiguranje, Coca-Cola HBC, MARS, A1 Srbija, PepsiCo, OTP banka, Carlsberg Srbija, Visa, Mlekara Šabac. Partneri projekta su USAID Srbija, Propulsion, Ovation BBDO, a zvanična produkcija događaja je dme.video.
Biznis hubovi novi su format Marketing mreže koji će se realizovati i u narednom periodu, na različite teme iz struke.