Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Now&10 Talks: Brend ambasadori kao lice brenda

Marketing mreža objavila je danas novu Now&10 Talks epizodu, video format koji smo pokrenuli povodom našeg 10. jubilarnog rođendana. U pitanju je jedinstven video format koji, na dinamičan i televizičan način, obrađuje aktuelne teme iz struke.

Influencer marketing postaje sve važniji i već sada je strateški prioritet za mnoge brendove. Prema istraživanju PR Weeka, danas, u nekim industrijama, važnije je imati dobre odnose sa influenserima nego sa tradicionalnim medijima. Ipak, razvoj influencer marketinga u senci je mnogobrojnih problema, a merenje rezultata ovih kampanja još uvek je u povoju.

U okviru 14. Now&10 Talks epizode, sa Sanjom Bušić, Marketing Lead South Central Europe and Baltics u kompaniji PepsiCo razgovarali smo o uključivanju influensera u kampanje brendova. Koliko je važno za brend da pažljivo bira brend ambasadora? U kojoj meri kompanija ili agencija treba da utiču na sadržaj koji influenseri plasiraju o brendu? Kako danas merimo uspeh influencer kampanja? Analizirali smo primere iz prakse, izvlačili zaključke i ponudili rešenja.

#Now10Talks #umrežavanje10 #marketingmreža

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!