Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Napredni korisnici u Srbiji isti su kao napredni korisnici svuda u svetu!

Podatak iz najnovijeg European Communication Monitora prema kome samo četvrtina domaćih ispitanika smatra da je fokusiranost na korisnika važna u formiranju imidža liderske organizacije jeste iznenađenje. Ovo je definitivno nešto što stručnjaci u oblasti komunikacija u Srbiji mogu da unaprede u narednom periodu. Korisnici su ti koji pokreću tržište i prilagođavanje usluga i komunikacije njihovim potrebama trebalo bi da bude prioritet svih tržišnih igrača.
U Telenoru se neguje koncept korisnika u fokusu. Njihove potrebe stavljamo u centar svih poslovnih odluka. To znači da i komunikaciju sa korisnicima prilagođavamo njihovim navikama. Ovakva odluka za jednu kompaniju podrazumeva promenu korporativne kulture, što je vrlo zahtevan i izazovan poduhvat.
U današnje vreme sve što jedna kompanija radi mnogo je vidljivije zahvaljujući digitalizaciji i brzini kojom se informacije šire, a vrlo često sredstvo za širenje informacija su mobilni telefoni. Postali su sastavni deo naših života i sve je veći udeo korisnika pametnih telefona na našem tržištu. RATEL-ov izveštaj za 2013. godinu pokazuje da 30 odsto stanovništva u Srbiji Internetu, van kuće ili posla, pristupa preko pametnog telefona. Digitalni servisi preuzimaju primat u uslugama koje korisnici žele i sve više komuniciraju putem servisa poput WhatsApp, Viber i mnogih drugih. Prema istraživanju Telenora iz aprila 2014. koje je uključilo korisnike starosti od 16 do 35 godina, tradicionalni pozivi putem mobilnih telefona i dalje u Srbiji drže čvrstu poziciju, ali 40 odsto ispitanika uspostavi makar jedan poziv dnevno putem Interneta. U isto vreme, društvene mreže postaju jedan od vodećih kanal komunikacije sa korisnicima.
Napredni korisnici u Srbiji isti su kao napredni korisnici svuda u svetu. Oni su tehnički pismeni, brzo usvajaju nove usluge, a informacije su im na dohvat ruke. Ukoliko nisu, traže da ih dobiju odmah. Zato i komunikacija sa njima mora da bude brza, dvosmerna i interaktivna. Sa korisnicima treba i moramo da razgovaramo kanalima kojima njima odgovara: putem kontakt centra, u prodavnicama, na Fejsbuku i Tviteru, sajtu, putem medija, na ulicama najvećih gradova u Srbiji. Svakom korisniku moramo da priđemo pojedinačno i da se trudimo da mu pružimo odgovor na sva njegova pitanja.
Čini mi se da je upravo fleksibilnost i fokusiranost na korisnika ključna za kompaniju koja svoj uspeh meri strašću sa kojom korisnici govore o njoj.

Za Bilten DSOJ tekst napisala: Jovana Zelić, Media Specialist u kompaniji Telenor

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!