Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Možete da prepoznate remek-delo po osećaju u stomaku!

Marketing mreža i Xiaomi uradili su seriju intervjua sa predstavnicima kompanija i agencija u Srbiji na brojne teme iz struke. Između ostalo, sa našim sagovornicima pričali smo o tome kako nastaju remek-dela i ko ih stvara, šta je potrebno za više od remek-dela, ali smo pričali i o uspesima i trendovima na tržištu. Naš sagovornik ovoga puta bio je Slavoljub Stanković, Creative Director u Ananas E-Commerce. Profesionalne fotografije urađene su sa Xiaomi 13 serijom telefona, koji su lansirani pod sloganom „Za više od remek-dela“.

Šta je, po Vašem mišljenju, potrebno za više od remek-dela?

Kada me pitate: „Jel to više od remek-dela?“. To je drugo remek-delo. Ne postoji više od remek-dela. To je samo neko drugo remek-delo. A šta je uopšte potrebno da bi neko delo bilo remek-delo? Mislim da postoji jedna paralela. Ne znam da li ste čuli da postoji teorija šarma? Kao što postoji Big Bang – teorija haosa, tako postoji i teorija šarma. Ona objašnjava kako je nastao kosmos. Naime, eksperiment je pokazao da kada pustite elektrone u jednom snopu ka zidu ka kome se oni jedino i mogu videti, jer ovako elektrone ne možete videti, onda svi idu u jednom pravcu, samo jedan od njih uvek ode negde sa strane. I svaki put kada se izveo taj eksperiment, svaki put je taj elektron otišao sa strane. I onda su to nazvali teorijom šarma. Znači imate nešto što je ustaljeno i kuda sve ide, a onda imate taj jedan momenat nekog iskakanja, koje se dopadne svima i onda za nekog kažemo da je šarmantan ili da je ta priča divna i ostavi nam neki trag.

Za remek-delo nije dovoljno da se nešto uradi, već je potreban i neki sklop čudnih odnosa između publike i samog dela, jer publika daje tome određenu snagu. Vi imate dela koja su kroz istoriju prošla potpuno nezapaženo, a onda je vreme ili duh vremena dodao to nešto i doneo praktično da ga mi sada vrednujemo. Najklasičniji primer je, naravno, Van Gogh. Za života, njegova dela nisu nešto bila na ceni, ali su zato danas jedna od najvrednijih. Vizuelno nama prijaju. I ko zna, možda za 10 vekova opet neće značiti ništa.

Kako nastaju remek-dela i ko ih stvara?

Autor, vreme, duh vremena, u smislu šta na autora utiče i šta to autor gleda. To je isto jako važno, i duh vremena znači to nešto što daje vrednost ili kriterijum na osnovu koga mi vrednujemo neko remek-delo. Svi ti spoljni momenti. Komercijalni uspeh, veliki impact odnosno veliki uticaj. To uopšte zapravo ne mora da znači. Možete da prepoznate remek-delo po osećaju u stomaku. Kada i vi poželite da nešto uradite, onda ste sigurno ispred remek-dela.

Kako biste ocenili stanje eCommerce tržišta u Srbiji u ovom trenutku?

Mogu samo da govorim o svom utisku. Da bismo ocenili nešto trebali bi da imamo nešto u odnosu na šta merimo. Ako gledamo u Evropu, čiji smo i mi deo, to još uvek nije neki maksimum koji bi mogao da bude, ali sa druge strane evidentno je da se stvar kreće i da je taj kanal prodaje, promocije, života na kraju krajeva, poprilično jako krenuo. Tako da tek će sada ekspanzija da se dešava. Što bi rekli na srpskom „so far so good“.

Da li je korisničko iskustvo preduslov za uspeh eCommerce platforme?

Ekvivalent tom pitanju je – koliko utiče ambijent u nekoj prodavnici na to kako kupac kupuje, odnosno kako se odlučuje na kupovinu. Kada i šta od svega toga? Da li ga zanima? I nije teško onda dati odgovor. Korisničko iskustvo je jedan od važnijih segmenata, ali kao što ono staro pravilo kaže – ljudi ne gledaju reklame nego proizvode koji ih zanimaju. Tako da platforma, i uopšte kako to sve izgleda, vrlo je važno, ali i to šta mene zanima kao kupca? Ja sam lenj i tako želim da sve bude – po mome. I kada nešto treba da nađem, želim da to bude odmah, lako i brzo, jednostavno, pa i jeftino i da bude najbolje. I onda tu jedan od tih štiklirunga mora da bude – da li se lako kreće kroz platformu? Kako ona izgleda? Šta mi još daje itd? Tako da jedan komplikovan odgovor zapravo može da se svede na to – da, jako je važno, ali nije presudno.

Video intervju pogledajte na linku ispod:

OGLAŠAVANJE

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!