Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Moć rebrendiranja: Kada je pravi trenutak da svoj brend predstavite u novom ruhu?

Uvek? Možda, ali sasvim sigurno onda kada shvatite da ste postali mnogo, mnogo više. Kada shvatite da ste “prerasli” sebe same i da je prostor u kome ste do tada obitavali postao tesan za sve vaše želje i ideje.

Ako ćemo školski, rast tržišta i borba protiv konkurencije, promena poslovne strategije, lansiranje novih proizvoda i praćenje trendova najčešći su razlozi za rebrendiranje, ali iznad svega ovoga verujemo da se nalazi taj neki osećaj.

“Iskren da budem, više se i ne sećam kada smo krenuli sa ovim procesom. Samo znam da je bilo mnogo bitno, mada su projekti za klijente uvek prioritet, znam da je bilo baš hitno, ali njemu bar uvek možemo da se vratimo od ponedeljka i znam da smo svi pričali kako nas je sramota što ništa ne radimo po tom pitanju, ali to je ipak samo naša sramota”, počinje priču o procesu pripreme predloga novog brend identiteta agencije smartpoint adria Andrija Grković, Creative&Content Team Lead.

Ako ćemo ponovo školski, rebrendiranje najčešće obuhvata promenu imena, logoa, slogana, ali to nije sve. Ovi elementi jesu ono što najpre vidimo, ali iza njih se krije nešto mnogo važnije – način na koji se brend percipira – što je potrebno predstaviti tako da u potpunosti odgovara onome što on jeste i za šta se zalaže.

Andrija Grković ističe da je sasvim u redu ako se kompanija pozicionira kao tradicionalna, sa tradicionalnim vrednostima jer ovo nikako ne znači da nije inovativna i kreativna (što nove generacije danas naročito cene). “Prići će vam ljudi koji misle i imaju stavove kao vi i svi će biti srećni”, zaključuje on.

Rebrendiranje je moćna tehnika za osveženje i održavanje relevantnosti, ali novi život ne znači odustajanje od suštine. Tako, smartpoint adria i dalje je sinonim za vrednu i radnu ekipu, posvećenu klijentima i njihovom biznisu, samo što je sada naša agencija vizuelno prikazana kroz elemente brutalističke arhitekture koja karakteriše kako Srbiju, tako i centralu u Rumuniji, što je znatno drugačije od dosadašnjeg rešenja. Mi mislimo da nam baš dobro stoji!

“Bilo je zabavno shvatiti i osvestiti koliko smo se promenili kroz godine, koliko smo odličnih projekata realizovali za klijente i gradili samo one aspekte za koje smo svi bili sigurni da su pravi”, priseća se Andrija i naglašava da brend ili vizuelni identitet uvek zavisi od same organizacije, njenih karakteristika, zahteva i planova. “Prilagođavamo proces svakom našem klijentu, jer samo tako dolazimo do autentičnih rešenja koja odgovaraju nameni i nameri.”

Kada su se sve pametne tačkice spojile, nastao je vizuelni identitet koji na novi način priča našu staru priču. Priču o nezavisnosti, agilnosti i kreativnosti. I jedva čekamo da vam ispričamo još!

Foto: Andrija Grković, Creative&Content Team Lead, smartpoint adria

Za Marketing mrežu tekst napisala: Ivana Tomić, Brand Specialist, smartpoint adria

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

5,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!