Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Metalac i Plazma brendovi decenije

Metalac i Plazma proglašeni su za najbolje brendove u Srbiji u prethodnih 10 godina, u okviru akcije „Najbolje iz Srbije“.
Metalac je proglašen za najbolji korporativni brend u prethodnih deset godina, a Plazma za najbolji robni brend u prethodnoj deceniji. Ove godine za to prestižno priznanje je konkurisalo 175 brendova, a proglašeno je 23 pobednika za 2013. godinu, kao i najbolji robni i korporativni brend u protekloj deceniji.
Na svečanosti u Jugoslovenskom dramskom pozorištu, predsednik Privredne komore Srbije Željko Sertić je rekao da se promocijom najboiljih brendova jača nacionalni brend i jača slika Srbije u svetu, njena tržišna pozicija i ugled u inostranstvu.
Privrednog razvoja ne može biti bez investicija i one se ne mogu silom dovesti u Srbiju, već svežim idejama u poslovanju, istakao je Sertić i dodao da što uspešniji budu naši naučnici i kreatori novih ideja, to će i privreda biti uspešnija.
Sertić je naveo da je ove godine za nagradu „Najbolje iz Srbije“ kandidovano preko 50 odsto kandidata više nego prošle godine, a istoimeni sajt je posetilo više od 100.000 ljudi i za kandidate za nagrade glasali su i ljudi van Srbije. U kategoriji Najbolji izvoznik, pobednici su Fijat automobili Srbija, i to kao veliko preduzeće, dok je, kada je reč o malim i srednjim preduzećima, tu titulu poneo Bioenerdži point (Bioenergy).
Kada je reč o korporativnom brendu, nagrađeni su Koncern Bambi (hrana), Nektar (piće), Hemofarm (hemija, kozmetika, farmaceutski i srodni proizvodi), Alfa Plam (trajna potrošna dobra), Mona (odeća i obuća), NIS (proizvodna dobra i poslovne usluge), DIS (velika uslužna preduzeća) i Energoprojekt Entel (mala i srednja uslužna preduzeća).
U kategoriji robni brend, najbolji brendovi su Iskon ulje (hrana), Jelen pivo (piće), Meriks (hemija, kozmetika, farmaceutski i srodni proizvodi), Metalac posuđe (trajna potrošna dobra), Ikstrim intimo (Extreme intimo – odeća i obuća) i Hibrid suncokreta Sumo 1 PR (proizvodna dobra i poslovne usluge).
Nagrađeni su i Mamas biskvit haus (Mammas Biscuit House – najbolji lokalni brend), Premia (najbolja trgovinska robna marka) i Naše zrno, koje je ocenjeno kao najuspešnije uvođenje novog brenda.
Najbolji inostrani korporativni brend koji posluje u Srbiji je Koka kola helenik (Coca Cola Hellenic), a najbolje uvođenje stranog brenda na tržište Srbije je Gazprom petrol stejšns (stations).
Najbolje javno, državno ili dominantno državno preduzeće je Telekom Srbija, a najbolji brend sa zaštićenim geografskim poreklom je Futoški kupus.

Više informacija pronađite na sajtu PKS.

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!