REGION – Uspešna saradnja sa klijentom Mozzart nastavljena je i u 2022. godini pa dok igrači i dalje pogađaju najduži tiket, kreativci McCanna su dobili zadatak da osmisle kreativni koncept koji bi objedinio profesionalne fudbalere iz tri bosanskohercegovačka kluba Premier lige u reklami za novu nagradnu igru Mozzart Bet.
Fudbaleri Leotara, Zrinjskog i Željezničara su hrabro odlučili da se smeste tamo gde ne bi smeli da budu, a kako ih niko ne bi prepoznao date su im uloge iskusnih „kladioničara“. Fudbaleri su na momenat postali pravi glumci, a pri svemu su se neizmerno zabavili. U ovom satiričnom uratku hitro i direktno ulazimo u misli naših protagonista koje vešto prati kamera dok maštaju o postizanju najdužeg tiketa i osvajanju sjajnih glavnih nagrada.
Edin Bešlić rekao je: „Važno je da domaće fudbalsko prvenstvo dobije veću pažnju javnosti, ali i sponzora. Ovo kreativno rešenje svedoči da možemo stvarati dopadljive reklame involvirajući igrače upravo iz klubova domaće lige. Kao fudbalski zaljubljenik sam uživao u prilici da radim sa ovim imenima, ali sam i pozitivno iznenađen koliko su se profesionalno i odgovorno uključili u rad na setu.“
Agencija: McCann
Scenario: Edin Bešlić
Kreativni direktor: Edin Bešlić
Animation: Dževad Pejdah
Produkcija: Komitet
Režija: Arnej Misirlić
Direktor fotografije: Arnej Misirlić
Montaža: Arnej Misirlić
Colorist: Arnej Misirlić
Kamera operater: Faris Kruščica
Prvi asistent kamere: Faris Avdić
Kostimograf: Monika Močević
Scenograf: Monika Močević
Scenska rekvizita: Ava Star
Rasveta: K-Light
Gaffer: Sejdalija Kutlovac
MUA i mask: Naida Đekić
Menadžer produkcije: Kerim Mašović