Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Marketing mreža ima važnu ulogu za razvoj struke u celini!

Marketing mreža ove godine obeležava svoj prvi veliki jubilej – 10 godina uspešnog poslovanja. Tim povodom, razgovarali smo sa kolegama iz kompanija i agencija, saradnicima i partnerima, koju ulogu u razvoju tržišta marketinških komunikacija u Srbiji u proteklih deset godina ima Marketing mreža. Jelena Čađenović, Brand, Insight and Experience Management Director u kompaniji A1 Srbija, rekla je…

Ocenite tržište marketinških komunikacija u Srbiji u proteklih 10 godina?
Naše tržište je oduvek bilo izuzetno konkurentno, produktivno i živopisno u sferi marketinških komunikacija. Imamo sjajne pripovedače koji, čini se sa lakoćom uspevaju da kreativnost iskoriste da doprinesu postizanju poslovniih ciljeva. Snaga dobre priče je tu i to je srce naše struke. Ipak, ono što se menjalo su navike, potrebe i ponašanja potrošača, a samim tim i kontekst u kome pričamo priče, a na tom polju tek uzimamo zamah. Uspon digitalizacije donosi brojne mogućnosti i izazove, ne samo u oblasti marketinga, njen uticaj je osetan u svim aspektima života. Upravo zato postaje sve važnije koristiti različite kanale, poigravati se i biti inovativan, a mi smo, kao tržište, baš u toj fazi. Raduje me što sve više nas želi da se uhvati u koštac sa svim prilikama i izazovima koje digitalni ekosistem nosi. Verujem da će uspon ovog kanala u dobroj meri definisati i narednih 10 godina razvoja tržišta marketinških komunikacija, kako kod nas tako i na globalnom nivou.

Koju ulogu, po Vašem mišljenju, u razvoju tržišta u proteklih 10 godina ima Marketing mreža?
Marketing mreža je u samom vrhu strukovnih portala na domaćem i regionalnom tržištu i kao takva ima važnu ulogu za razvoj struke u celini jer edukuje, povezuje i inspiriše. Zahvaljujući vama, mnoštvo znanja, iskustava i dobrih praksi nalaze se na dohvat ruke svakome ko ima i najmanju želju da sazna nešto više o različitim temama u oblasti marketinških komunikacija, što je dugoročno gledano, za struku vrlo važno. Uverena sam da ćete u narednom periodu napredovati još više i brže, a sa vama i mi koji udišemo život u brendove.

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete? Zašto?
Moram da kažem da svi mi u A1 volimo da učimo i da se takmičimo, pa je Kaktus za nas nezaobilazan događaj svake sezone. Ipak, meni lično najdraži je Adbooka, jer pored afirmacije struke, radi na edukaciji i unapređenju industrije uz isticanje potencijala, talenata i dobrih praksi. Svaki put me oduševi koliko znanja i inspiracije stane u jednu knjigu i unapred se radujem sledećoj u svojoj kolekciji.

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

5,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!