today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Marketing i PR stručnjaci su oni koji se nalaze između biznisa i ciljnih grupa!

Povodom konkursa za Mark Awards 2022 priznanja, razgovarali smo sa članovima žirija zašto je važno istaći stručnjake iz kompanija. Miloš Jovović, direktor strateškog planiranja za Centralnu Evropu u kompaniji PepsiCo, rekao je…

Šta danas znači postići REMARKABLE poslovne rezultate?
Izuzetan poslovni rezultat sastoji se od niza prethodnih koraka i pojedinaca i timova koji te korake ostvaruju. Osmišljavanje idejnog koncepta, sagledavanje izazova, analiza tržišta, kreativna rešenja, realizacija – sve ovo podrazumeva složenu organizaciju koja je ključna za ishod početne ideje.

Da bi uspeh bio postignut, komunikacija treba da bude njegov nedovojiv deo. Kada su kanali komunikacije između svih učesnika u poslovnom procesu dovoljno jasni i transparentni, tada je i rezultat remarkable. Osim komunikacije, jako je važno i praćenje trendova, jer nudeći ono što tržište traži, mi ispunjavamo potrebe potrošača i postižemo pozitivan ishod.

Zašto je neophodno uključivanje marketing i PR stručnjaka u strateške odluke kompanija?
Marketing i PR stručnjaci su oni koji se nalaze između biznisa i naših ciljnih grupa. Oni su ti koji mogu prepoznati šta je aktuelno i na šta će javnost reagovati pozitivno, ali i koja su to kreativna rešenja kojih koja treba promeniti ili unaprediti. Zahvaljujući njihovom iskustvu i poznavanju tržišta, odnosno ciljne grupe kojoj se obraćamo, mi kreiramo strateške odluke koje mogu imati dodatnu vrednost za potrošača. Potrošač je taj koji daje glavni sud i kada su biznis ideje oplemenjene dodatnom vrednošću, tada dolazimo do izuzetnih poslovnih rezultata. Pod tim se svakako podrazumeva i činjenica da odluke marketing stručnjaka moraju biti usklađene i sa strateškim okvirom koji nas vodi u našem poslovnom procesu i doprinosi tome da budemo rentabilni.

Kao članu žirija, šta će Vam biti ključni kriterijumi po kojima ćete ocenjivati nominovane i na šta ćete obratiti pažnju?
Ključni kriterijum će svakako biti doprinos koju je nominovani ostvario u pogledu zadovoljenja potreba krajnjeg korisnika – da li je imao pozitivan uticaj i da li njegovo ili njeno dosadašnje dostignuće ostavilo pečat. Ovo će biti jedan opšti kriterijum kojeg ću se pridržavati, a koji se sastoji od niza podkriterijuma koji podrazumevaju i to da li je ideja koju su realizovali ishod zajedničkog stvaralaštva donosilaca strateških odluka i marketing eksperata, kao i to koliko su inovativni u svom radu, ali i hrabri za preduzimanje izazovnih poduhvata. Pojedinci koji su odvažni i spremni da preuzmu inicijativu koja pozitivno uzdrma tržište su upravo oni koji zaslužuju Mark Awards nagradu.

Nominacije za Mark Awards priznanja otvorene su do 22. jula, a više informacija dostupno je na sajtu mark-awards.rs

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!