today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Koje brendove Srbija najviše voli?

Građani Srbije najviše ocene daju proizvodima kompanija Bambi, Takovo, Nivea, Adidas i Opel, kada je u pitanju odnos cene i kvaliteta.
Istraživanje Best Buy Award, koje je sprovela švajcarska organizacija „Icertias“ u oktobru ove godine, obuhvatilo je 57 različitih ekonomskih kategorija u sektorima maloprodaje, hrane, obuće, odeće, kozmetike, kućnih aparata, telekomunikacija, finansija, saopštila je švajcarska agencija.
U okviru istraživanja od ispitanika je traženo da daju mišljenje na osnovu ličnog iskustva o tome za koji proizvod ili uslugu dobijaju najbolji kvalitet za potrošeni novac. Učesnicima ankete nisu bili ponuđeni odgovori, već su sami predlagali proizvođače u određenim kategorijama.
Istraživanja Best Buy Award ne mere vrednost ili tržišni udeo brenda, već je za odnos cene i kvaliteta najbitnija percepcija potrošača zasnovana na ličnom iskustvu. Anketiranje je sprovedeno na uzorku od 1.200 građana Srbije – korisnika interneta starijih od 15 godina.
Icertias (International Certification Association) je privatna, politički nezavisna organizacija sa sedištem u Cirihu, čiji je cilj da podstiče inovativne načine istraživanja i testiranja tržišta na lokalnom i međunarodnom nivou.

Izvor: Tanjug

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!