today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Ključni brending trendovi u 2014.

Transparentnost
Transparentnost brenda za neke je možda stara vest, ali će definitivno ostati među top trendovima i u 2014. U vreme kada informacije putuju među potrošačima i šire se brže nego ikada, ključno je biti što transparentniji. Iskreno komunicirati o tome šta radiš i kako to radiš, priznati greške i prihvaćati konstruktivne kritike, ključno je za dobijanje poverenja i poštovanja potrošača. Primer: Auto Zubak live streaming iz svih servisa

Jedinstveno iskustvo
Kreirati jedinstvena iskustva u kojima će ljudi hteti učestvovati nešto je o čemu svi govore, ali samo retki to zaista i rade. Izaći iz očekivane i uhodane komunikacijske šablone i uskočiti u nešto zabavno, novo, čudno, pokrenuće ljude da pričaju i učestvuju u tome.

Autentične, stvarne priče
Ljudi žele upoznati stvarne ljude i čuti stvarne priče koje stoje iza brendova. Podsetite potrošače kako ste počeli, zašto ste počeli, s kojim ste se preprekama suočili, koje su vam se zanimljive stvari dogodile putem, koga ste svojim brendom dotaknuli – to je ono što svakoga zanima. Stvarne priče se ne mogu kopirati. To je ono što čini brend posebnim i što je uvek u trendu. Primer: P&G stvarne priče sportista olimpijaca i njihovih mama u kampanji “Raising an Olympian”

Personalizovano
Ne samo da je personalizovano prema potrošaču, o čemu se danas sve više govori, nego je važno sagledati sâm brend kao osobu. Na primer, biografija i film o Steve Jobsu pridoneli su popularnosti brenda Apple jer poznavanjem osobe iza brenda više ga cenimo, stoga smo mu lojalniji.

Emocija
Brend je 100% emocija – što je brend emocionalniji na pametan, ne melodramatičan način, to će bolje poslovati na tržistu. Primeri su emocije poznatih brendova kao što je Harley Davidson – slobodan, Coca-Cola – sreća, Apple – razmišljanje na drugačiji način.

Autorke teksta: Anja Bauer Minkara i Petra Despot, Brandoctor

Izvor: Bruketa&Žinić OM

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!