Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Kako strategiju održivosti staviti u centar razvoja brenda?

Mark Awards održan je ove godine 21. oktobra u Beogradu, pod generalnim pokroviteljstvom kompanije PepsiCo. Za razliku od prethodne, Mark Awards je ove godine bio jednodnevni događaj sa brojnim zanimljivim masterclassovima i razgovorima namenjenim predstavnicima kompanija.

Jedna od tema bila je „Kako strategiju održivosti staviti u centar razvoja brenda?“, na koju je govorila Milica Grujić, Central Europe Sustainability Manager u kompaniji PepsiCo, a razgovor je vodio Nikola Parun, Head Of PR & Digital Media, Ovation BBDO.

Ceo razgovor pogledajte u videu ispod:

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!