Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

#izazov2022: Trend budućnosti biće razvoj emocionalne inteligencije brendova!

Nataša Šarčević, Marketing & Innovation Director u kompaniji Atlantic Štark, na forumu IZAZOV 2022 biće jedna od govornica u panelu „Trending Talks„. Tim povodom, za Marketing mrežu govori šta će biti ključni trendovi u 2022. u oblasti marketinških komunikacija.

Šta će biti ključni trendovi u 2022. u oblasti marketinških komunikacija?
Živimo u brzom vremenu sa mnogobrojnim izvorima uticaja i kanalima komunikacije pa je teško pogoditi koja promena će imati tu snagu da postane ključni trend. Puno je primamljivih trendova koji dolaze i prolaze, a brendovi ih adresiraju kroz svoju komunikaciju ili ne. To su uglavnom laki i lepi poeni koji mogu biti integrisani u svakodnevnu komunikaciju, ali oni kratko traju i brzo se troše.

Mnogo je kompleksnije, ali i vrednije odgovoriti na dublje, suštinske potrebe ljudi u ovim izazovnim vremenima. Zato za trend budućnosti biram razvoj emocionalne inteligencije brendova. Istinita i iskrena komunikacija ali i vrlo konkretne aktivnosti kojima ćemo pokazati solidarnost sa našim potrošačima i zaposlenima i pokazati im da već sada razmišljamo i brinemo o njihovoj budućnosti i održivosti naše planete, odlučiće ko će biti brend budućih generacija.

Šta donosi metaversum kompanijama?
Metaversum u ovom trenutku zvuči kao nova prilika da budemo sa potrošačima gde god oni odluče da žele da budu, ali i kao promena koja može imati zastrašujući uticaj na sve ono što smo do sada smatrali normalnim i ispravnim. To je jedan potpuno nov i neistražen univerzum, iznad interneta i društvenih mreža, gde ćemo u paralelnom svetu moći da biramo ko ćemo biti i koga ćemo puštati u svoj svet, a mnoga do sada nepojmljiva iskustva će nam postati dostupna.

S obzirom na značaj koji Atlantic Štark poklanja digitalnim komunikacijama i konstantnu težnju da prevaziđemo standardne okvire i animiramo potrošače nečim novim i neočekivanim, istražićemo i ovu novu priliku. Važno nam je da uđemo u taj novi svet, ali i da negujemo emocije koje potrošači nose prema našim brendovima iz realnog sveta. Istovremeno, nadam se da nijedan Metaversum nikada neće potisnuti lepotu iskustva, komunikacije i kontakta u stvarnosti.

Ko je potrošač 3.0 i šta očekuje od brenda?
Potrošač 3.0. je centar svog sveta. To su osobe koje kontinuirano uživaju u istraživanju novih proizvoda i zahtevaju personalizovan pristup. Putem online platformi i društvenih mreža, upućeni su u mnoge teme, otkrivaju nove potrebe, kao i načine da iste zadovolje. Često posmatraju širu sliku kompanije i važni su im svi aspekti poslovanja, a u skladu sa tim odlučuju kome će poveriti svoju lojalnost. Od brenda očekuju da bude kreativan, inovativan i prisutan u svakom trenutku. Brendovi Atlantic Štarka – Najlepše želje, Smoki i Bananica, odavno su etablirani i omiljeni među potrošačima, ali baš zato, obavezuju na kontinuiran i sveobuhvatan rad na unapređenju i prilagođavanju proizvoda i komunikacija kako bi ostali omiljeni budućim generacijama.

Da li je svaki trend dobar baš za svaki brend?
Brendovi prate, ali i kreiraju trendove. U osnovi dobrog upravljanja brendom je to da on ima jasno definisane ciljeve i dugoročnu strategiju i ambiciju, a ukoliko se novi trendovi strateški ne uklapaju, svakako ih ne treba usvajati po svaku cenu. Kada su brendovi dovoljno jaki i uspešno posluju i na razvijenijim tržištima, kao naš Smoki ili Prima, onda oni mogu i pokretati trendove i ponuditi inovacije ili unapređenja koja bi na naša tržišta došla tek za nekoliko godina. Upravo tako razmišljamo i radimo na tome da već u ovoj godini predstavimo zanimljive iskorake.

Više o ovoj temi čućete na forumu IZAZOV 2022, koji se održava 12. i 13. aprila u hotelu Mona Plaza Beograd.

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!