Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

#izazov2022: Svaka promena se primeti!

Marina Grihović, Managing Director agencija Headline&Dkit, na forumu IZAZOV 2022 vodiće panel Q&A. Tim povodom, za Marketing mrežu govori koliko je rebrendiranje važan, a u isto vreme i neizvestan koran za jedan brend.

Koliko je rebrendiranje važan, a u isto vreme i neizvestan koran za jedan brend?
Preskočiću detaljan odgovor na pitanje da li je rebrending važan, već ću samo naglasiti da je pojedinim brendovima neophodan. Da li je razlog lošija prodaja, „umorni“ potrošači, nova ambalaža ili jednostavno želja da se brend još više istakne. A svaka promena se primeti. Mora se priznati da je u poslednje vreme najvažnije da se priča o nečemu – bez obzira da li govorimo o potrošačima ili korisnicima mreža, influenserima. Ako posmatramo iz tog ugla neizvesnost je dobra kao početna pozicija za neki brend.

Ipak, to je samo dodatak na neki sadržaj. Ako se bez kompromisa i u kontinuitetu radi na kvalitetnom sadržaju, verni kupci ostaju bez obzira da li je u pitanju novi ili stari brending. Komunikacija sa novim i potencijalnim potrošačima jeste ključna vrednost rebrendinga i ona može da otvori neka nova vrata…

U kojoj meri osveženi vizuelni identitet mora da prati i osvežena komunikacija sa potrošačima?
Ja sam čovek komunikacija / svaka promena u brendingu mora da nosi i osveženu komunikaciju. Mislim da je to paralelan proces, bez obzira koje kanale koristimo. Neke potrošače moramo da ubedimo da se ništa nije promenilo, na primer, u kvalitetu proizvoda. A druge treba da ubedimo da će dobiti sasvim novo iskustvo…

U kom smeru bi trebali da se transformišu brendovi imajući u vidu da živimo u hiperpersonalnoj eri?
Baš zato što živimo u hiperpersonalnoj eri, ovaj odgovor bi morao da bude personalizovan / za svaki brend ponaosob. Ono što svakako mogu da posavetujem (kao neko ko je u ovom PR poslu duže od dve decenije) jeste da svaka promena mora da „sluša“ tržište i da se ni u jedan posao rebrendiranja ne upuštaju bez istraživanja. Drugi savet se nadovezuje na odgovor iz prvog pitanja – ne treba se plašiti reakcija. Važno je da se niko ne povredi i uvredi, a svi ostali komentari su dobrodošli u eri opšte medijske i komunikacijske halabuke.

I naše agencije su nedavno osvežila svoj vizuelni identitet – sa jasnim ciljem da poveže PR i digital deo naše komunikacijske priče. Zapravo, vizuelizovali smo ono što se u praksi dešava već godinama u nazad / sinergiju dobrih ideja za dobru komunikaciju, bez obzira na kanal koji je zadat ili izabran. A pre svega sinergiju sjajnih ljudi koji čine Headline&DKit.

Više o ovoj temi čućete na forumu IZAZOV 2022, koji se održava 12. i 13. aprila u hotelu Mona Plaza Beograd.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!