Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

#izazov2022: Problem sa cancel kulturom je što ne postoji kriterijum!

Olja Nestov, Senior Digital Marketing Specialist, Grand kafe, na forumu IZAZOV 2022 govoriće u panelu na temu „Potrošač 3.0 iz ugla brendova„. Tim povodom, za Marketing mrežu govori kako se izboriti sa cancel kulturom.

U kojoj meri će metaverse uticati na svaki biznis sa kojim potrošači svakodnevno komuniciraju?
Hibridna iskustva su u razvoju – Ograničenje ‘živih iskustava’ u protekle dve godine već je napravilo prostor virtuelnim i hibridnim iskustvima, kombinujući društvenu interakciju u realnom životu sa digitalnim elementima. Istovremeno, svedoci smo pojave ‘metaverzuma’, koncepta novog imerzivnog digitalnog okruženja gde će se sve interakcije odvijati virtuelno. Na brendovima je da istraže i iskoriste prednosti nove, hibridne stvarnosti i da stvore priliku za poboljšana brend iskustva. Interaktivni sadržaj i upotreba blockchain tehnologije su koraci koje je Grand kafa već napravila. Lansiranjem Grand Single Origin kafe, kreirali smo jedinstveno potrošačko iskustvo uz mogućnost online praćenja puta kafe, od plantaže do šoljice.

Ko je potrošač 3.0 i šta očekuje od omiljenog brenda kafe?
Potrošač 3.0. je onaj koji ima kontrolu – kroz personalizovano brend iskustvo, nad svim svojim podacima i online akcijama. Na brendovima je da se prilagode, posebno u delu oglašavanja. Već postoje inicijative oglašivača za uvođenje tokena, tj. nagradjivanja potrošača za pregled reklamnog sadržaja. Dakle, odnos brendova i potrošača postaje sve više prožimajući. Grand kafa prati trendove, ulaže u digitalno okruženje i gradi otvoren odnos sa potrošačima, zasnovan na poverenju. Obećanje kvaliteta je ono što potrošači očekuju od omiljenog Brenda kafe. U tom smislu ćemo i u buduće, kroz nove tehnologije, potvrđivati svoje vrednosti i konstantan kvalitet kome smo kao brend trajno posvećeni.

Kako se izboriti sa cancel kulturom?
Problem sa cancel kulturom je što ne postoji kriterijum – razvoj Social media i brzina širenja informacija danas omogućava preispitivanje vrednosti svakog Brenda ili uticajne osobe, pojedinca, na jedan klik od nas. U internetskom okruženju, reputacija Brenda se meri i prati putem Social mentiona, review-ova, komentara i to je stalan proces. Planiranje online strategije i sagledavanje uticaja interakcija sa korisnicima ključno je u borbi sa ovim fenomenom, koji može, u krajnjem ishodu imati negativan uticaj na celo društvo. Saradnja sa pravim Influenserima, deljenje brend vrednosti i uključivanje u društveno – odgovorne projekte su način na koji Atlantic Grupa i brend Grand kafa podržavaju kulturu pozitivnog uticaja na društvo.

Kako prilagoditi ponudu digitalnom potrošaču?
Potrošači traže sadržaj, ne oglase – tokom COVID krize, kreiranje boljeg consumer experience-a postaje ključna diferencijacija, sa usmerenošću vodećih kompanija i brendova ka razumevanju digitalnog potrošača. Rad od kuće, online kupovina, sklonost stalnim promenama ponašanja stavljaju fokus na brend iskustvo, koje treba da zadivi potrošača i proizvede “wow” efekat. Brendovi moraju da rade na tome, da je njihov put do potrošača lak, da grade poverenje i nagrađuju lojalnost. Sadržaj je zaista važan korak na putu korisničkog iskustva i igra sve važniju ulogu u miksu, ali nije sam sebi cilj. Zapitajmo se: da li smo korisni? Da li dodajemo vrednost? I kao brend, da li to odražava vrednosti za koje se zalažemo? Moramo da budemo relevantni i korisni, ako želimo uspeh u digitalnoj eri.

Više o ovoj temi čućete na forumu IZAZOV 2022, koji se održava 12. i 13. aprila u hotelu Mona Plaza Beograd.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!