Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

#izazov2022: Poslujmo dobro, čineći dobro!

Milena Đorić Gudurić, direktorka marketinga za tržišta Srbije, Crnu Gore i Bosne i Hercegovine u kompaniji Mastercard, na forumu IZAZOV 2022 biće jedna od govornica u panelu na temu „Dobri brendovi, dobri tragovi„. Tim povodom, za Marketing mrežu govori zašto društvena odgovornost mora biti utkana u stratešku komunikaciju svake kompanije.

Na koji način brendovi svojim delovanjem menjaju društvo i zajednicu na bolje?
Postoje razni načini na koje kompanije mogu da unaprede zajednice u kojima posluju. Na primer, umesto da prosto donirate novac nekoj organizaciji, što je svakako najbrže i najjednostavnije, dugoročno korisnije je nekome pomoći da bolje posluje, da nauči nove veštine, da uvede nove procese. Na ovaj način efekat promena kojima ste kao kompanija doprineli, trajaće duže a vrlo moguće i trajno menjati stvari na bolje. Danas biti društveno odgovoran znači podeliti specifična znanja iz industrije kojom se bavimo u korist onih kojima je podrška neophodna. Dobar primer je e-commerce projekat Superhero.rs koji smo po principu – od ideje do realizacije – donirali Nurdoru, jednoj od organizacija sa veoma važnom mislijom u našem društvu. Radi se o e-commerce platformi koja je za samo mesec dana od lansiranja uspela da prikupi čak 3 miliona dinara od građana, koji sada sa ponosom nose komade iz Superhero kolekcije u čast malih superheroja koji se bore protiv malignih bolesti, pri tom koristeći prednosti digitalnih plaćanja. Želja nam je da na ovaj način doprinesemo da se promeni kultura doniranja u Srbiji, kao i da Nurdor ima dodatni, održiv i konstantan izvor donacija koje se vrše digitalnim putem.

Očekuje li se danas od brendova da budu društveno odgovorni i zašto?
Teško je biti dugoročno uspešna kompanija u neuspešnom i nezadovoljnom društvu. Zato uopšte ne iznenađuje što kompanije sve više sredstava i resursa usmeravaju na poboljšanje uslova u lokalnim zajednicama ili čak rešavanje globalnih problema, poput klimatskih promena. Kompanije već neko vreme to ne rade samo zbog PR-a, već i zato što na duže staze, strateški gledano, poboljšanje uslova u društvu u kome posluju, znači poboljšanje i rast za njihov biznis. Zato se u kompaniji Mastercard vodimo filozofijom: Poslujmo dobro, čineći dobro.

Zašto društvena odgovornost mora biti utkana u stratešku komunikaciju svake kompanije? Da li će upravo to praviti razliku na tržištu u narednom periodu?
Društveno odgovorno poslovanje i održivo poslovanje da bi zaista bilo dobro i održivo mora da podrazumeva mnogo toga, ne samo stratešku komunikaciju već i obavezu visokog menadžmenta na ostvarenje filantropskih ciljeva kroz strateško poslovanje. Upravo zato je Mastercard kao kompanija koja je fokusirana na izgradnju inkluzivne i održive digitalne ekonomije, i koja je posvećena zaštiti životne sredine i društvenoj odgovornosti – ostavarenje filantropskih ciljeva postavila kao ključne vrednosti koje su direktno povezane s našim uspešnim poslovnim rezultatima. Dakle, dajući globalno obećanje da će postići nultu neto emisiju štenih gasova do 2050. godine i da će do 2025. da uvede milijardu ljudi i 50 miliona malih preduzeća u digitalnu ekonomiju, Mastercard je prošle godine izdao i svoje prve obveznice održivosti, po ceni od 600 miliona američkih dolara. Neto prihod od ovih obveznica biće raspoređen na investicije i doprinose zelenim i socijalnim inicijativama i programima, s ciljem postizanja inkluzivnog i održivog ekonomskog rasta zajednica širom svijeta u kojima Mastercard posluje.

Više o ovoj temi čućete na forumu IZAZOV 2022, koji se održava 12. i 13. aprila u hotelu Mona Plaza Beograd.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

4,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!