Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

#izazov2022: Marketing je uvek imao veliku odgovornost, ali ona nikada nije bila izraženija nego sada!

Aleksandar Ružesković, Marketing Director kompanije Forma Ideale, na forumu IZAZOV 2022 biće jedan od govornika u panelu na temu Danas smo svi mediji (powered by USAID Srbija & Propulsion). Tim povodom, za Marketing mrežu govori zašto opada poverenje u informacije koje brendovi plasiraju u novim i tradicionalnim medijima.

Zašto opada poverenje u informacije koje brendovi plasiraju u novim i tradicionalnim medijima?
Poverenje između brendova i potrošača je jedan od ključnih parametara u poslovanju svake ozbiljne kompanije. Ukoliko se dogodi da ova interakcija bude u bilo kom smislu kompromitovana i da poverenje bude poljuljano, smatram da je to alarmantno za kompaniju. Ne slažem se u potpunosti sa konstatacijom da opada poverenje u informacije koje plasiraju bredovi, jer oni moraju obazrivo formirati i plasirati informacije i preuzimaju odgovornost za to.

Koja je odgovornost brendova kada je u pitanju medijska i digitalna pismenost?
Brendovi treba da prate trendove, da plasiraju tačne, jasne i precizne informacije. Da koriste jednostavne rečenice, jasna uputsva za korišćenje, kratke opise, da edukuju kupce kako da koriste platforme, da usability aplikacija i website-ova bude potpuna i jasna, jer je naša odgovornost da budemo razumljivi i nedvosmisleni. Takva odgovornost vodi do modernog kupca koji u svakom trenutku zna šta hoće, ali i ima informacije koje su mu potrebne. Potrošači danas imaju konkretnija interesovanja, zahtevniji su, očekuju odgovore odmah i ukoliko neki od navedenih parametara nije ispoštovan, pažnja potrošača ide ka drugom brendu. Veoma brzo prave selekciju svoje pažnje na osnovu informacija koje im se plasiraju, pa je samim tim odgovornost brendova izuzetno velika.

Zašto je neophodno ulaganje u sopstvene kanale komunikacije?
Nekada je bilo nezamislivo da vi kreirate medijsku sliku na određenom području delovanja ili grani industrije, jer se zavisilo u mnogome od masmedija. Danas vi birate sami ciljnu grupu bez bilo kavog medijskog rasipanja, jer ako je neko došao na vašu web stranicu ili posetio vaš profil na društvenim mrežama i ostavio svoj like pored fotografije, automatski je to osoba koja je zainteresovana za vaš proizvod ili uslugu. To su vredni filteri i content koji se formira mora da bude prilagođen upravo tim osobama/potrošačima. Odabir tema/kampanja i izrada contenta je ujedno i najvrednije ulaganje, koje je lako merljivo i zasnovano je na interakciji sa potrošačima.

Da li smo danas svi mediji?
Moj odgovor je definitivno da. Više nego ikad, a kakva će biti medijska slika za nekoliko godina, smatram da je teško prejudicirati. Danas je i svaki pojedinac koji je zainteresovan da prenese neku poruku, zapravo medij za sebe, koji svoj sadržaj može preneti na mnogo načina koje mu omogućavaju društvene mreže. Diversifikacija marketinga kao struke je veća nego ikada, a mogućnost inovacija je praktično neograničena, a samim tim i produkcije sadržaja. Marketing je uvek imao veliku odgovornost, ali ona nikada nije bila izraženija nego sada. Sa svim onim što marketing danas podrazumeva, a pod tim mislim biranje ciljnih grupa, vreme plasmana contenta, prisustvo na društvenim mrežama, milionski share i engagement, on zapravo predstavlja najveći medij, jedan supermedij, kako u društvenim strukturama, u korporativnom svetu, tako i u ličnoj promociji.

Više o ovoj temi čućete na forumu IZAZOV 2022, koji se održava 12. i 13. aprila u hotelu Mona Plaza Beograd.

OGLAŠAVANJE

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!